Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö siirtyä katselemaan vanhempia miehiä?

Vierailija
05.04.2017 |

Seuraava teksti on vähän kärjistetty. Olen huomannut seuraavaa, kun olen tarkkaillut ikäisiäni ja vanhempia (+50v) miehiä töissä, vapaalla ym. Miehet ovat pääasiassa olleet varattuja.

Olen huomannut, että käytännön elämässä vanhemmat miehet ovat ihan eri tavalla ystävällisiä kuin nuoremmat. Ikäiseni miehet kohtelevat hyvin "tasa-arvoisesti", mutta vanhemmat miehet ovat eri tavalla ystävällisiä (tyyliin avaavat oven/päästävät naisen ensiksi ovesta, mitä ikäiseni miehet eivät tee). Ikäisiäni miehiä katsellessa olen huomannut, kuinka moni etsii kumppaniksi pullantuoksuista kodinhengetärtä, joka pitää miehen hyvissä ruoissa, hoitaa kodin ja miellyttää makkarissa. Kotitöiden oma-aloitteinen tekeminen on monelle ikäiselleni kauhistus ja velvollisuudet hirvittävät. Minua ei kiinnosta ryhtyä kodinkoneeksi, vaan hoidan reippaasti oman osuuteni. Monet näistä vanhemmista miehistä taas hoitavat kodin puoliksi naisen kanssa, tekevät reippaasti töitä jne. Mietin, onko kohdalleni osunut vain ikäviä ikäisiäni miehiä vai miksi ihmeessä nuo viisikymppisetkin näyttäytyvät paremmassa valossa kuin nuoremmat?

N27

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. 

Vierailija
22/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne vanhemmat äijät on sulle kivoja vaan koska niil on yks asia mielessä...

Perusteluja?

Yksi asia  -  no ainahan parisuhdeajattalussa on seksi mielessä; kamalaa jos ei ole. Kaverisuhteet on erikseen.

Sinua huomattavasti vanhempi mies (puhut nyt jopa 20 vuotta vanhemmistä, eli isäikäisistä sinulle) tietää, että ei saa nuorta naista, jos ei yritä olla fiksuna. Väitän, että kolmikymppiset miehet tekee ihan samaa 18-19-vuotiaille tytöille - tietää, että on niin vanha suhteessa naiseen, että pelkkä "puhtaan itsen" esittäminen ei riitä.

Osalla miehistä mm. lapsentekohalu pukkaa päälle vasta 45-50 vee; ja on siis pakko saada itseään huomattavasti nuorempi nainen.

Jos sinua kiinnostaa seksuaalisesti (minusta tämä kun kuuluu parisuhteeseen) vahempi mies, niin mikä ettei. MInulla on itselläni ollut ja on se ongelma, että vanhempi mies ei vain sytytä. Katselen sen ryppyjä,harmaita, aataminaikuiset kokemeukset ja aatteet tulevat läpi ja se nuorekkuusajattelu tökkii. Eli ongelma minulla on, että vanhempi mies ei vain sytytä. Jos sinut sytyttää, niin mikä ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää te nuorten miesten ihmettelijät tutustumassa tähän pleikkarisukupolveen, niin ymmärrätte mistä täällä puhutaan.

Vierailija
24/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen sinkkumies kirjoitti:

Sinun ikäistesi miesten pitää kasvaa vielä henkisesti. Odota 10 vuotta ja rupea sitten katselemaan oman ikäisiäsi miehiä. Heillekin on karttunut hyviä tapoja, mutta osa on menetettyjä tapauksia niin kuin osa heitä vanhemmista miehistäkin.

Arvelet siis, että nelikymppisenä sinua jo ahdistaa 65-vuotias pappamiehesi? ;-)

Nelikymppisillä miehillä on todella monella jo potenssiongelmaa, kun noi terveysongelmat nyt on tässä nostettu esille. Ei tietysti ihan jokaisella, mutta ainakin noilla sydänsairaussuvuilla (potenssiongelma kuuluu sydän- ja verisuonisairauksien sivuvaikutuksiin).

Nelikymppiset MIEHET ei muuten huoli nelikymppistä naista, joten sitten et saa enää samanikäistä. Kolmikymppiset miehet ja sitä nuoremmat ottaa samanikäisen.

Miten sinusta on päässyt kasvamaan noin "vanha", että et koe kolmikymppistä miestä itsesi ikäiseksi? Esim. Jenni Haukio on jo myös mm. pukeutumisellaan kauhean keski-ikäisen oloinen, myös. Oletko kasvanut vanhojen ihmisten parissa?

Vierailija
25/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoo, jos et kolmekymppisistä löydä aikuista miestä. Kyllä mun mies oli ihan aikuinen jo kun tavattiin, vähän päälle 20-v. Ei mulla mitään ole vanhoja miehiä vastaan, mutta ei ne kyllä parisuhdemielessä ole koskaan kiinnostaneet. Olis aika outoo olla yhdessä iskän kanssa samanikäisen miehen kanssa. Huh. En tajua, sori.

Sinun miehesi on varattu. Samahan tuli esille fiksuissa, terveissä 50 vee, että ne on jo parisuhteessa ja hyvin hellittyinä aarteina, niitä ei markkinoille palauteta. ;-)

Eli: parhaat on viety jo. Ehkä se on se ongelma, jonka tuo 27v kohtaa, jäljellä on se luuserisakki, nämä pleikkarpojat ja kaveripojat, Peter Panit.

Vierailija
26/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nuoret naiset kuvittelee, että vanhemmat miehet on joku varma nakki ja vanhempia miehiä edes kiinnostaa itseään toistakymmentä vuotta nuoremmat naiset. Voin kertoa ihan kokemuksesta, että aika harvaa kiinnostaa eikä heillä ole mitään halua ryhtyä suhteeseen noin nuorten kanssa. 

Vierailija
27/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisekseni minulla on melko paljon elämänkokemusta todella vaikeistakin asioista ja työni puolesta olen myös kohdannut sellaisia asioita, joista ikäiseni eivät juuri ymmärrä. En ole mikään kikatteleva parikymppinen, vaan suhtaudun elämään vähän kypsemmin (vaikka huumorintajuinen ja pirteä olenkin). Viihdyn usein paremmin itseäni vanhempien ihmisten seurassa.

Ap

Vierailija
28/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa asialliselta pirkolta,missä asut?

Kelpaisiko tällainen aikalailla kaiken kokenut ja nähnyt 41v mies?

Ok-talo ym. Löytyy,ylimääräistä rahaa ei juuri ole ja olen ihan nyrkit paskassa oleva duunari.

Vierailija
29/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki nuoret naiset kuvittelee, että vanhemmat miehet on joku varma nakki ja vanhempia miehiä edes kiinnostaa itseään toistakymmentä vuotta nuoremmat naiset. Voin kertoa ihan kokemuksesta, että aika harvaa kiinnostaa eikä heillä ole mitään halua ryhtyä suhteeseen noin nuorten kanssa. 

Kirjoitit sitten ihan täyttä paskaa.

Vierailija
30/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava teksti on vähän kärjistetty. Olen huomannut seuraavaa, kun olen tarkkaillut ikäisiäni ja vanhempia (+50v) miehiä töissä, vapaalla ym. Miehet ovat pääasiassa olleet varattuja.

Olen huomannut, että käytännön elämässä vanhemmat miehet ovat ihan eri tavalla ystävällisiä kuin nuoremmat. Ikäiseni miehet kohtelevat hyvin "tasa-arvoisesti", mutta vanhemmat miehet ovat eri tavalla ystävällisiä (tyyliin avaavat oven/päästävät naisen ensiksi ovesta, mitä ikäiseni miehet eivät tee). Ikäisiäni miehiä katsellessa olen huomannut, kuinka moni etsii kumppaniksi pullantuoksuista kodinhengetärtä, joka pitää miehen hyvissä ruoissa, hoitaa kodin ja miellyttää makkarissa. Kotitöiden oma-aloitteinen tekeminen on monelle ikäiselleni kauhistus ja velvollisuudet hirvittävät. Minua ei kiinnosta ryhtyä kodinkoneeksi, vaan hoidan reippaasti oman osuuteni. Monet näistä vanhemmista miehistä taas hoitavat kodin puoliksi naisen kanssa, tekevät reippaasti töitä jne. Mietin, onko kohdalleni osunut vain ikäviä ikäisiäni miehiä vai miksi ihmeessä nuo viisikymppisetkin näyttäytyvät paremmassa valossa kuin nuoremmat?

N27

Itselleni hyvin sopii 27-32v nainen, en sitten tiedä olenko tarkoittamasi "vanhempi" mies. Ehkä nuoremmat pojat eivät vielä oikein ymmärrä että jokaisen kuuluu tehdä osuutensa, tai sitten sinulle on vain osunut typeryksiä.

M38

Vierailija
31/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat alapeukuttaa, kun pelkäävät sun vievän niiden viisikymppiset miehet :D

Minä alapeukutin koska olen täysin eri mieltä. Olen asiakaspalvelutyössä ja vittumaisimmat asiakkaat ovat 40+ miehiä. He suhtautuvat minuun alentuvasti ja pitävät tyhmänä, oletan että ikäni ja sukupuoleni vuoksi. Nuoret miehet ovat mukavia ja ymmärtävät tasa-arvon päälle.

N25

Vierailija
32/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta pahalta, mutta tutustun miehiin mieluiten kasvotusten, jotta toisen persoona tulee hyvin esiin. :)

Ap

Vierailija
33/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olen minäkin ja saa olla aikamoinen nainen, jos rupeaisin itseäni 20v nuoremman kanssa seurustelemaan, 10 vuoden ikäerokin on minulle liikaa, ei ajatusmaailma kohtaa ja sentakia ei sytytä, kokeiltu on.

Omituinen harha tuntuu olevan että nuo ikä pelkästään riittää ja kun on nuori, minulle ei ainakaan riitä.

Vierailija
34/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et ikäisiäsi miehiä saa niin siirry vanhempiin. Ne on helppoja.

No tulihan tämä. Aina pitää haukkua.

Vierailija
35/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se henkinen ikä aina ole sama kuin papereissa oleva. Nuori voi olla kypsä ja vanhempi aivan keskenkasvuinen.

Vierailija
36/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisena nörttinaisena ongelma juurikin on että en voi kestää pleikkarimiesten laiskuutta. Urheilua ei voi harrastaa. Piste. Toisaalta en löydä ajattelyn tasolla yhteyttä näihin jääkiekko ja salimiehiinkään. Mulle hyvä vaihtoehto olisi juurikin nelikymppinen mies joka tottunut urheilullisempaan elämäntyyliin vaikka olisikin ns älykkö. N28

Vierailija
37/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai miksi ihmeessä nuo viisikymppisetkin näyttäytyvät paremmassa valossa kuin nuoremmat?

N27

Me tykätään seesteisestä elämästämme. Ole hyvä äläkä häiritse meidän wanhojen piarujen paikaleenjuurtumista  ;) 

Vierailija
38/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olen minäkin ja saa olla aikamoinen nainen, jos rupeaisin itseäni 20v nuoremman kanssa seurustelemaan, 10 vuoden ikäerokin on minulle liikaa, ei ajatusmaailma kohtaa ja sentakia ei sytytä, kokeiltu on.

Omituinen harha tuntuu olevan että nuo ikä pelkästään riittää ja kun on nuori, minulle ei ainakaan riitä.

Omituinen harha on myös, että tällä palstalla jotkut mammat tai edes äidit peukuttisi tai vastailisi: vähintäänkin puolet kommentoijista on ensinnäkin miehiä. Iso osa lapsettomia naisia ja miehiä. Tämä on yksi viimeisiä vapaita palstoja.

Ehkä noi AP 50 +  "aikuiset miehet" onkin juuri näitä, jotka on olleet 27-30 vee vielä näitä pleikkaripoikia ja Peter Panje, ja vasta  50 v vähän aikuistuneet? Onhan aikamme yksi ongelma tosiaan, että nuoruutta venytetään, ihan lakien ja säädösten mukaankin, 29-vuotiaaksi, ja vasta sitten pitäisi alkaa olla edes jossain määrin itsestään vastuussa oleva eli aikuinen. Osa on niiiiiin nuorta 35-vuotiaaksi, eli menee nuoresta suoraan keksi-iän luokkaan, ja ns normi aikuisuutta ei löydy .... kuin viisikymppisenä?

Osan elämä on niin helppoa ja mitään vastuita ei tarvitse kantaa yhtään mistäään (tulee nyt mieleen vähän nämä Italian äidinpojatkin, jotka asuu mamman hoivissa  ja papan rahoissa yli kolmikymppisiksi) .... ehkä haastaviakin kokemuksia ja vastuullista työtä tekevä AP on tosiaan kokemusrikkaampi, enemmän aikuinen, kun tällainen vielä poika? Mutta kyllä aikuisia miehiäkin löytyy +- 3-4 v  kolmikymppisistä.

Vierailija
39/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen harha on myös, että tällä palstalla jotkut mammat tai edes äidit peukuttisi tai vastailisi: vähintäänkin puolet kommentoijista on ensinnäkin miehiä. Iso osa lapsettomia naisia ja miehiä. Tämä on yksi viimeisiä vapaita palstoja.

Ehkä noi AP 50 +  "aikuiset miehet" onkin juuri näitä, jotka on olleet 27-30 vee vielä näitä pleikkaripoikia ja Peter Panje, ja vasta  50 v vähän aikuistuneet? Onhan aikamme yksi ongelma tosiaan, että nuoruutta venytetään, ihan lakien ja säädösten mukaankin, 29-vuotiaaksi, ja vasta sitten pitäisi alkaa olla edes jossain määrin itsestään vastuussa oleva eli aikuinen. Osa on niiiiiin nuorta 35-vuotiaaksi, eli menee nuoresta suoraan keksi-iän luokkaan, ja ns normi aikuisuutta ei löydy .... kuin viisikymppisenä?

Osan elämä on niin helppoa ja mitään vastuita ei tarvitse kantaa yhtään mistäään (tulee nyt mieleen vähän nämä Italian äidinpojatkin, jotka asuu mamman hoivissa  ja papan rahoissa yli kolmikymppisiksi) .... ehkä haastaviakin kokemuksia ja vastuullista työtä tekevä AP on tosiaan kokemusrikkaampi, enemmän aikuinen, kun tällainen vielä poika? Mutta kyllä aikuisia miehiäkin löytyy +- 3-4 v  kolmikymppisistä.

"Aikuisuus" on oikeasti aika p*skaa. Kumma jos et ole sitä vielä tajunnut? Ei siis ole ihmekään että suuri osa nykyajan ihmisistä välttelee aikuisuutta kun siinä ei vain ole mitään järkeä. Elämä on tehty elettäväksi ja nautittavaksi, ei pelkäksi tylsien aikaisempien sukupolvien juttujen toistamiseksi koska "niin vain kuuluu tehdä". Itsekin mietin n. 10 vuotta sitten että miksi hollywood-starat vielä kuusi- tai seitsenkymppisenäkin vielä pukeutuu "nuorekkaasti" ja harrastaa seksiä ja mitä nyt vaan, mutta sitten tajusin että sehän olen minä joka on ymmärtänyt asiat väärin. Juuri noin kuuluu elääkin. Ajatus että pitäisi kyyristyä kiikkutuoliin homehtumaan vain siksi että niin kuuluu tietyssä iässä tehdä on ällöttävä.

Vierailija
40/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikuisuus" on oikeasti aika p*skaa. Kumma jos et ole sitä vielä tajunnut? Ei siis ole ihmekään että suuri osa nykyajan ihmisistä välttelee aikuisuutta kun siinä ei vain ole mitään järkeä. Elämä on tehty elettäväksi ja nautittavaksi, ei pelkäksi tylsien aikaisempien sukupolvien juttujen toistamiseksi koska "niin vain kuuluu tehdä". Itsekin mietin n. 10 vuotta sitten että miksi hollywood-starat vielä kuusi- tai seitsenkymppisenäkin vielä pukeutuu "nuorekkaasti" ja harrastaa seksiä ja mitä nyt vaan, mutta sitten tajusin että sehän olen minä joka on ymmärtänyt asiat väärin. Juuri noin kuuluu elääkin. Ajatus että pitäisi kyyristyä kiikkutuoliin homehtumaan vain siksi että niin kuuluu tietyssä iässä tehdä on ällöttävä.

Sinullahan se kumma käsitys aikuisuudesta on. Minä en väittänyt, että siinä pitäisi noudattaa esivanhempiesi malleja ja tekoja.

Väitin ja väitän, että aikuisuus on sitä, että ottaa omista teoistaan ja päätöksistään vastuun. Ei ole siis äidin/isän/puolison huollettavana ja pakota muita vastuuseen päätöksissä. Osa ihmisistä ei aikuistu oikein koskaan täysipainoisesti. 

1800-luvullahan mm. ajateltiin, että naiset ei koskaan, ja heillä pitää olla se holhooja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan