Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Lidlin vohveliraudasta, onko ollut jo aikaisemmin myynnissä?

Vierailija
05.04.2017 |

https://www.lidl.fi/fi/Kaeyttoetavaratarjoukset.htm?articleId=2984
Tästä tuotteesta siis kyse, onko pätevä laite? Ja onko siinä erillinen lämmönsäätö?
Hinta ei päätä huimaa ja näyttää ihan ok:lta. Lidlin erikoiseriin olen aina ollut tyytyväinen, mutta jos jollain kokemusta laitteesta niin kuulisin mielelläni lisää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuollaisen jo pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Toimii kuin pitääkin ja tulee rapsakkaita vohveleita. 

Aika paljon olen sillä paistanut eikä vielä ole simahtanut, joten olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
2/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuollaisen jo pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Toimii kuin pitääkin ja tulee rapsakkaita vohveleita. 

Aika paljon olen sillä paistanut eikä vielä ole simahtanut, joten olen ollut tyytyväinen.

Ok! Onko levyt helposti vaihdettavissa ja onko noi kuppimalliset vohvelit toimineet?

Kiitti muuten vastauksesta  ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin yleinen kokemus Lidlin tuotteista ja se on, että hinta laatusuhteeltaan useimmat hyviä monet myös erinomaisia. - Pahoittelen, että tämä kuullosti mainokselta, mutta tämä on oma kokemmukseni. Se mikä harmittaa on se, että erät ovat satunnaisia ja juuri sen erän tavaroita, mitä itse juuri saattaisi tarvita ei kuitenkaan ole myynnissä samanaikaisesti tarpeen kanssa. - Toinen pieni harmituksen aihe pienestä maailman tuskasta käsrivälle on, että ihan hirveästi en halua ajatella kaikkien tuotteiden eettisyyttä; vaikka toisaalta monen ns. merkkituotteen kohdalla minulla ei ole kovinkaan hyvää keinoa tai tapaa saada selville sen todellinen eettisyys. Lähinnä on vain oma sinisilmäisyys ja oma usko ja siksi toisinaan tuntuu myös hieman typerältä maksaa vain "the merkistä" ja uskoa saavansa aina (muka) parempaa laatua tai eettisesti kestävämpi tuote. 

Vierailija
4/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joitakin vuosia sitten Lidlistä vohveliraudan (en muista varmaksi oliko juuri tuo rauta). Vohveleiden paistaminen onnistui ihan hyvin, mutta kun puhdistin rautaa, maalit lähti mukana! Raudan kuumeneminen vaikutti siihen, että maalit hilseilivät irti. Palautukseen meni se rauta.

Vierailija
5/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta kuin yleinen kokemus Lidlin tuotteista ja se on, että hinta laatusuhteeltaan useimmat hyviä monet myös erinomaisia. - Pahoittelen, että tämä kuullosti mainokselta, mutta tämä on oma kokemmukseni. Se mikä harmittaa on se, että erät ovat satunnaisia ja juuri sen erän tavaroita, mitä itse juuri saattaisi tarvita ei kuitenkaan ole myynnissä samanaikaisesti tarpeen kanssa. - Toinen pieni harmituksen aihe pienestä maailman tuskasta käsrivälle on, että ihan hirveästi en halua ajatella kaikkien tuotteiden eettisyyttä; vaikka toisaalta monen ns. merkkituotteen kohdalla minulla ei ole kovinkaan hyvää keinoa tai tapaa saada selville sen todellinen eettisyys. Lähinnä on vain oma sinisilmäisyys ja oma usko ja siksi toisinaan tuntuu myös hieman typerältä maksaa vain "the merkistä" ja uskoa saavansa aina (muka) parempaa laatua tai eettisesti kestävämpi tuote. 

Juu, menee ohikseksi, mutta itsekään en ole koskaan tuotteisiin pettynyt. Tässä parin päivän sisään julkaistussa jutussa oli kerrottu ainakin siitä, että Lidlin pääsiäissuklaat olivat vertailussa kaikkein eettisimpiä pääsiäissuklaita. Ja jotkin naisten vaatteet rankattiin markettivaatteiden parhaimmiksi, sekä moni tuote on voittanut lukuisia eri tuotevertailuita, mm. luomuketsuppi, kivennäisvesi jne.

Myipä Lidl jopa kotimaisia Runebergin torttujakin, samaan aikaan kun Fazer teetti omansa Suomen markkinoille Latviassa  : ) AP

Vierailija
6/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joitakin vuosia sitten Lidlistä vohveliraudan (en muista varmaksi oliko juuri tuo rauta). Vohveleiden paistaminen onnistui ihan hyvin, mutta kun puhdistin rautaa, maalit lähti mukana! Raudan kuumeneminen vaikutti siihen, että maalit hilseilivät irti. Palautukseen meni se rauta.

Auts, kuulostaa maanantaikappaleelta. Tai sitten teit jotain väärin? Onneksi Lidlissä palautukset toimivat aina moitteetta.

Vierailija
7/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu meni jo ohikseksi, oliko lisää kokemuksia? Huomenna meinasin mennä hakemaan.

Vierailija
8/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo huomenna myynnissä?

Vierailija
9/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä Lidlin vohvelirauta, juuri tuollainen tuplamalli. Hyvin on toiminut, ei moitteen sijaa.

Vierailija
10/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo huomenna myynnissä?

Nyt kun kysyit niin tarkistin tarjouslehdestä, tulee myyntiin vasta maanantaina näköjään.

Vierailija
11/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kiitos! Täytyy mennä maanantaina hakemaan, on ollut jo kauan ostoslistalla.

Vierailija
12/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökillä Lidlin vohvelirauta, juuri tuollainen tuplamalli. Hyvin on toiminut, ei moitteen sijaa.

Kiitti, pitänee maanantaina käydä ostamassa. Osaatko sä sanoa noista "kuppi"-vohveleista, onko tekemisen arvoisia?  ; ) ap

Vierailija
13/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok, mitään säätöjä ei taida olla kuin vain töpseli seinään. Sillä saa ihan kelpoiset belgialaiset vohvelit, sellaiset paksummat kuin tavallisella. 

Vierailija
14/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan ok, mitään säätöjä ei taida olla kuin vain töpseli seinään. Sillä saa ihan kelpoiset belgialaiset vohvelit, sellaiset paksummat kuin tavallisella. 

Ok. Eli hankintaan menee. Hinta on ainakin kohdillaan  : ) ap

Vierailija
15/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lidlin vohvelirauta. Ei kyllä ole tuo sama, vaan joku "jenkkimalli". Normaalisti tykkään Lidlin tuotteista tosi paljon, mutta toi ei ole niin hyvä... Lämpenee hitaasti ja paistaa tosi hitaasti. Eli kärsivälliselle käyttäjälle sopii varmasti :)

Vierailija
16/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ole rautaa sydämenmuotoisille vohveleille?

Vierailija
17/20 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa ole rautaa sydämenmuotoisille vohveleille?

Tarjouslehdessä noiden kuvien lisäksi kolmas vaihdettavien levyjen kuva, pieniä erilaisia kuvioita.

Itselläni oli edellinen sellainen apila/sydänvohveleta tekevä malli, tuo vaikuttaa ihan pätevältä omaan silmääni noinkin. Erityisesti jos nuo kuppimalliset saa rapeiksi, niin aion tehdä suolaisia tarjottavia sillä versiolla. Täytteeksi esim. ranskankermaa ja mätiä jne.

Vierailija
18/20 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vohvelirauta on maailman hitain....Yksi vohveli paistuu 10min.

Vierailija
19/20 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ok ja luotettava. Ei erityisen halpa. Hidas.

Vierailija
20/20 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa odottaa kirjoitti:

Lidlin vohvelirauta on maailman hitain....Yksi vohveli paistuu 10min.

Oho, Lidlin Silvercrest-tuplarauta, valmista 3 minuutissa.👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme