Lue keskustelun säännöt.
Väsyttää aivan pohjattomasti. En edes tiedä johtuuko se keväästä vai raskaudesta
05.04.2017 |
Joka kevät olen ihan umpiväsynyt, nyt olen myös raskaana. Ei jaksaisi edes nukkua. Työt jaksan hoitaa ihan aivottomasti, ihan sama olenko töissä vai kotona, yhtä paljon väsyttää ja ei kiinnosta. Milloin tämä loppuu? >:( En edes tiedä mikä tämän avautumisen tarkoitus oli.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla