Suosittele vaatekauppaa Tampereella!
Suosittele jotain kauppaa/kauppoja joista tällainen 3-kymppinen voisi löytää sopivia ja kivoja M-koon vaatteita. Tarvitsen ainakin t-paitoja, jotain pitkähihaisia paitoja ja housuja. Takapuoleni on muodokas ja housujen ostaminen välillä tuskaa, usein reisistä kiristävät ovat silti vyötäröltä väljät - varsinkin takaa.
Ja sitten puuttuisi vielä jokin kiva baaritoppi ja sellaiset rintaliivit, joissa olisi irroitettavat olkaimet, tarkoitan siis sellaisia jotka saisi esim. niskan takaa tai takaa ristiin. Changessa ei myydä yhtään istuvaa mallia.
Kommentit (5)
Suurin osa Indiskan vaatteista ei miellytä värimaailmaltaan. En etsi murretun värisiä vaatteita.
Onko mulla mitään muuta mahdollisuutta kuin Vero Moda? Koskarissa on se YourFace vai mikä se nyt oli, siellä on housuja suomalaisella mitoituksella. Onko muita suosituksia?
Viimeksi ostin s.Oliver neuleen Sokokselta ja se meni ihan nyppyiseksi parin päivän käytöllä. Sinne meni hukkaan sekin melkein sata euroa.
Kellään mitään kivaa kauppaa mielessä? Ilmeisesti ei. Pitää varmaan kohta alkaa tehdä itse vaatteensa.
Ei huvittaisi netistäkään tilata, joskus tilatessa päädyin pitämään ehkä 1/10 tilaamistani, koska niin pieni osa oikeasti sopi päälleni.
Camaïeu olis mun lempikauppa, mutta sitä ei Suomesta löydy.
https://www.facebook.com/SisustusLili/
nimestään huolimattamyös naisten vaatteita, Tullintorilla
Laitan vielä selvennykseksi, että kaipaisin suht klassisia ja laadukkaita vaatteita. Valkoista, mustaa tummansinistä, ehkä harmaata. Mutta pidän myös hauskoista jutuista ja pinkistä.
Kuppikoko 70C, jos se auttaa jotain.