Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmurujen torstai***

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pääsen vauhtiin parin mehulasillisen jälkeen,ja pärjään hyvin puoleen päivään ennen kuin väsymys iskee..

Näin yöllä unta että kävin ultrassa ja sieltä löytyi kuollut sikiö, oliskohan pientä stressiä ilmassa? Päätin siis mennä ultraan ,on varattu 3.4.

Paleltaa,janottaa ja tekee mieli mausteista ruokaa.Onneksi ei okseta.

Tällaisena konkarina tunnen jo miten lonkat alkavat naksumaan, on sitä raskaushormonia siis elimistössä. Tässä raskaudessa liitoskivut tulevat varmaan ennätysajassa.

Kevättä odotellen,

Jas 6+6

Vierailija
22/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jas:in viestistä..että kun neuvolassa sanoi minun valittaessani jo selkää, että raskaudet ja vaivat vain pahenee mitä useampi takana..eli onkos kokemusta tällaisesta? Kyllä toisaalta muistaa ekan raskauden että meni hyvin, toka oli raskaampi. Tosin siihen vaikuttaa varmasti myös se, että lepäilystä ei enää ole mitään tieto. Ekan kanssa ehti ihan tosissaan levätä ja nauttia. Mutta kai sitä kroppakin alkaa olla jo rasittunut..

Mulla neuvolakortissa muuten jännä juttu, jonka vasta itsekkin tajusin. Eli mulla on siellä raskauksissa ja synnytyksissä vuodesta 02 merkintöjä joka vuosi, eli 02,03,04,05. Joista siis vain kaksi päätynyt loppuun asti. Että raskaana on oltu juu. Joka vuosi.

No, tämä raskaus mulla myös viimeinen. Piuhat pistetään samalla poikki kun tämäkin leikataan kuten aiemmat. Siis jos ei ihmeitä tapahdu ja vaikka käynnisty aiemmin. Kolme sektiota ja kolme lasta on ihan sopiva määrä, meille siis ainakin. Eikä lekuri suositellutkaan enempää. Ja kun yhden option jätti, niin pakkohan mun oli se käyttää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään yksityisellä alkuraskauden ultrassa. Viimeisten kuukautisten mukaan mulla ois viikkoja 7+1, mutta ultrassa tämän pienen pavun mitat vastasivat viikkoja 6+1. Mulla on kuukautiskierto niin pitkä, että käytännössä vauva on saanut alkunsa kierron kolmannella viikolla. Yhdyntäpäivästä (heh mikä sana...) laskettuna viikkoja on nyt 4+1. Siihen on sitten lisätty se 2 viikkoa (vaikka siis mun tapauksessa edelliset menkat on ollut 3 viikkoa ennen yhdyntää). Monimutkaisen kuuloista... Mutta oli ihana helpotus kuulla ja nähdä, että totta tämä on, ja siellä pieni sydän jo sykki!

Vierailija
24/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, mä söin himon riivaamana levytolkulla suklaata ja päivin ja öin molemmissa edellisissä raskauksissa..... ja mulla on kaksi ihanaa poikaa :-) Nyt ei ole vielä suklaanhimoa ilmennyt ja ajattelinkin että josko nyt tyttö....

Vierailija
25/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepren-3:

moi, mä söin himon riivaamana levytolkulla suklaata ja päivin ja öin molemmissa edellisissä raskauksissa..... ja mulla on kaksi ihanaa poikaa :-) Nyt ei ole vielä suklaanhimoa ilmennyt ja ajattelinkin että josko nyt tyttö....

Tää oli tarkoitettu nimim Vaavaa:lle, luulin että kun vastaa kohdasta " vastaa tähän viestiin" niin teksti tulee jotenki siihen alle. On vähän hakusassa vielä tämä viestittely täällä.

Vierailija
26/28 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tosi epämääräinen olo nyt parin päivän ajan. Väsyttää ja tuntuu kuin olisin sumussa. Vatsaa alkoi tänään nipistellä, ja hieman etoi. Ei kuitenkaan selkeästi. Enemmän mulla kyllä on sellainen olo, että olisin kipeä.

Hieman huolestuttaa/askarruttaa ikävä nipistely alavatsassa vasemmalla puolella, hieman myös vasemmassa nivusessa. Voihan tuo olla myös ihan normaalia vatsakipuiluakin...

Mutta siis ihan niin oireeton olo ei ole kuin aikaisemmin kuin kirjoitin tänne ;-)

Missä muuten käytte yksityisessä ultrassa (Helsingissä)?

Vierailija
27/28 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en uskalla isompaa toivoa.

Eilen tuli pyyhkiessä hieman punertavaa yhden kerran ja kun n.tunnin kuluttua menin uudelleen veskiin niin tuli enään rusehtavaa vähän. Sitten se loppui.

Nyt aamulla ihan pikkiriikkisen jälleen rusahtavaa. E edes teelusikallista, eikä mitään vuoda, mutta silti. Ei ole mulla koskaan onnistuneissa raskauksissa ilmaantunut minkäänlaista vuodon tapaistakaan.

Mahassa vääntää, mutta kun on tuo ripulikin vielä mahatudin jälkimaininkeina, joten sekin pistää vääntään mahasta ja olo helpottuikin kun veskiin pääsin. Anteeksi nyt tarkat kuvaukset, mutta....

Olen siis melko varma, että tää ei hyvää tiedä. Hassua vaan kuinka nopeastitilanne voikin muuttua.

Mutta taka-alalle marssin kuulostelemaan mitä tapahtuu. Inhottavaa vaan tää epätietoisuus eli jos vuoto alkaa ja on niukkaa niin sitä testirumbaa jälleen, että menikö kesken vaiko ei jne.

Viime kierrossa kun mulla oli joku kemiallinen raskaus tms., mutta testin plussa oli silloin olematon, nyt se oli kunnollinen siihen verrattuna.

Muille kuitenkin parempaa ja iloisempaa viikonloppua toivotellen,

Only1

Vierailija
28/28 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatia oksenteville. Olen niin oksennuskammoinen, että en tiedä miten päin olisin jos omalle kohdalle tuo olotila siunautuu. Niin monet puhuvat oksentamisesta tai muuten vaan ylitsepääsemättömästä pahoinvoinnista, että minulle on suunnattoman helpottavaa kuulla, että myös monilla pahoinvointi ei ole niinkään paha tai joillakin onnekkailla sitä ei ole ollenkaan, Itse olen päättänyt aloittaa samantien B-6 vitamiinin syönnin, jon paljon ja syön säännöllisesti vähän ts. mahdolliset varotoimet heti peliin.

Itselläni kuvotus, joka on täysin hallinnassa, tulee nopeasti jos en malta syödä tai juoda riittävän usein. Tsemppiä.