Mulla on niin kuuma tinder-match. Pian pääsen tyypin kanssa tapaamaan.
Oon jo 33-vuotias ja olo on kuin teinitytöllä. 😀
Vuosi sitten erosin ja nyt alan olla näköjään valmis uusiin juttuihin.
Niin siistiä tää elämä ja tää kevät!
Kommentit (19)
enpä ole vielä miettinyt noin pitkälle 😎 Noihin hommiin kuitenkin on vielä aikaa..
Vierailija kirjoitti:
enpä ole vielä miettinyt noin pitkälle 😎 Noihin hommiin kuitenkin on vielä aikaa..
Juurihan kerroit otsikossa, että pian. Tinderihommeleissa pannaan kuule aina ekoilla treffeillä!
No ei todellakaan panna ekoilla treffeillä! Miks muuten aina kaikki ajattelee, että tinder on pelkästään seksiä varten? Munkin tuttavapiirissä monta tinder-paria..
Tinder on panosovellus, toki sieltä löytyy myös betamiehiä jotka luvan saatuaan ehkä pitävät naista kädestä hetken kiinni, sirkushuveja, materiaa ja lahjoja naisille ensin tarjottuaan. Naisilla tuntuu olevan epärealistinen käsitys miesten maailmasta.
av-mammalla pöksyt märkänä kun on löytänyt kunnon jännämiehen :-D
Mulla on täysin realistinen käsitys miehen elämästä. Oon ollut 10 vuotta suhteessa miehen kanssa. Seuraavaksi varmaan epäilet, että minulla on ptinsessaharhoja. Juu, ei ole. Mitä väliä mikä sovellus tinder on? Mä nautin elämästä ja joo, siihen saattaa sisältyä myös seksi! Olen aikuinen nainen ja minulla on lupa nauttia elämästä. En näe seksiä niin, että mies on aina se "käyttäjä" ja nainen alistuu. Itse harrastan seksiä jos siltä tuntuu ja tekee mieli. Teillä menee elämä hukkaan kun mietitte kaikkea noin pitkälle!!
Anna joku tuntomerkki miehestä niin tiedetään yrittääkö se päästä sun jälkeen meille?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin realistinen käsitys miehen elämästä. Oon ollut 10 vuotta suhteessa miehen kanssa. Seuraavaksi varmaan epäilet, että minulla on ptinsessaharhoja. Juu, ei ole. Mitä väliä mikä sovellus tinder on? Mä nautin elämästä ja joo, siihen saattaa sisältyä myös seksi! Olen aikuinen nainen ja minulla on lupa nauttia elämästä. En näe seksiä niin, että mies on aina se "käyttäjä" ja nainen alistuu. Itse harrastan seksiä jos siltä tuntuu ja tekee mieli. Teillä menee elämä hukkaan kun mietitte kaikkea noin pitkälle!!
Mitä ihmettä te vuosikausia varattuna olleet ihmiset kuvittelette tietävänne tämän päivän deittailusta?
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, toki sieltä löytyy myös betamiehiä jotka luvan saatuaan ehkä pitävät naista kädestä hetken kiinni, sirkushuveja, materiaa ja lahjoja naisille ensin tarjottuaan. Naisilla tuntuu olevan epärealistinen käsitys miesten maailmasta.
Miten yksinkertainen tämä panosovellusmies oikein on, kun ei mene jakeluun että se sovellus ei pakota naisia panemaan ketään sen kautta tavattua? Ihan itse voi jokainen valita, miten Tinderiä käyttää.
Taitaa olla niin että siitä puhe mistä puute. Harmittaako kun ei edes panosovelluksella onnistunut?
Muista suolihuuhtelu ennen jyystärikarjun tapaamista.
Onneksi olkoon! Kerro täällä miten meni :D
Vierailija kirjoitti:
Muista suolihuuhtelu ennen jyystärikarjun tapaamista.
Jos olisin se jyystärikarju, laittaisin ennen treffejä viestin: "ÄLÄ TEE SUOLIHUUHTELUA! BONUSYLLÄTYS LUVASSA KAHVIEN JÄLKEEN!!"
Kuka muka käyttää tinderiä vielä vuonna 2017? Oot varmaan facessakin? :-)
Naista tässä ollaan menossa tapaamaan eikä mitään karjua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan kerroit otsikossa, että pian. Tinderihommeleissa pannaan kuule aina ekoilla treffeillä!
Sinä panet, minä ainakin etsin vakavaa suhdetta ja löysin sen.
T. Nainen 24v
Nämä lassukat tms täällä eivät tosiaan tiedä, että tinderissä moni etsii sitä oikeaa. Ei panoja. Kyllä ainakin minun kaveripiirissä ja työkavereista miehet sen käsittävät, ehkä he ovatkin palstamiehiä fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka käyttää tinderiä vielä vuonna 2017? Oot varmaan facessakin? :-)
Meinasin just alkaa käyttämään, tosin olen jo vanha, melkein 40.
Aiotko antaa kakkosta sille karjulle?