Auttakaa! Kesävaatteita ylipainoiselle naiselle.
Huoh, taas lämpimät kelit tulossa eikä voi enää verhoutua toppatakkiin ja Uggeihin.
Olen kolmekymppinen nainen, pituutta on 164cm ja painoa n. 84kg. Vartaloni on mallia päärynä. Ja jalat mallia lättänä. Minulla ei rehellisesti sanottuna ole kaapissa muuta kevät- tai kesävaatetta kuin pari trikoomekkoa mitä käytän kotioloissa. Ei ole kenkiä, ei housuja, ei mitään.
Tyylini on tavallinen: pillimallisia tummia farkkuja ja mustia housuja, yksivärisiä, vähän löysiä yläosia. Harmaata, mustaa... muutama kukallinen paita joukossa. Mitä ihmettä minä puen ensi kesänä päälle? Jätesäkki-vastaukset ei naurata, ja "ihan mitä haluat" ei toimi, koska en näytä hyvältä niissä mitä haluaisin pukea päälleni.
Kommentit (25)
Minä en ole ylipainoinen mutta minulla on silti paksut löllöreidet ja paksut pohkeet. Vyötärö on kapea, joten yläosia löytyy hyvin ilman että joutuisi pohtimaan pelastusrenkaiden piilottamista. Mutta alaosa on mahdoton. Mitään shortseja tai hameita ei voi käyttää koska on paksut löllöreidet ja paksut löllöpohkeet. Ei edes auta että jalkani ovat lihaksikkaat, se vain paksuntaa jalkojani. Vihaan kesää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ylipainoinen mutta minulla on silti paksut löllöreidet ja paksut pohkeet. Vyötärö on kapea, joten yläosia löytyy hyvin ilman että joutuisi pohtimaan pelastusrenkaiden piilottamista. Mutta alaosa on mahdoton. Mitään shortseja tai hameita ei voi käyttää koska on paksut löllöreidet ja paksut löllöpohkeet. Ei edes auta että jalkani ovat lihaksikkaat, se vain paksuntaa jalkojani. Vihaan kesää.
Täällä sama ongelma, mutta minä olen löytänyt pelastuksen maksihameista. Oletko kokeillut? .
22 ja 23 ja muut paksujen säärien omistajat: Ei ne oikeasti haittaa mitään. polvimittaiset hameet päälle vaan ja menoksi. Niitä ei tarvitse peitellä ja todennäköisesti näyttäisitte polvimittaisissa hameissa paljon sirommilta ja kokonaisuutena ottaen kevyemmilta kuin pitkissä maximekoissa.
Mitä luulet, voisiko sulle sopia nilkkapituinen, alhaalta kapeampi (epäsymmetrinen) hame? Sellainen missä on korkea vyötärö ja jotain rypytystä lantiolla. https://www.google.fi/search?q=wrap+maxi+skirt&sa=X&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwiUxJKj9YzTAhXoIsAKHYGlDsYQsAQIIA&biw=1280&bih=591
Yläosaksi löysähkö toppi tai t-paita, jonka helma tungetaan hameen alle. Puuvillaiset pyöräilyshortsit vielä alle niin reidet ei hinkkaa yhteen.
Nykyisin ei tarvii piilotella kiloja säkkien alle :) Jos sulla on kunnon perse niin korosta sitä. Jos vatsa on kovin löllö niin kokeile litistävää alustoppia.
Joku suitsutti niitä pienikuvioisia vaatteita. Pari virheostosta on tullut tehtyä, kun hankin sellaisen pitkähihaisen puseron. Kuosi näytti kivalta kaupassa, mutta päällä vaikutelma on joko "tapetti" tai sitten "pyjama". Vielä kun materiaali on jotain ihoonliimautuvaa polyester- viskoosipaskaa... Hittolainen sellaisilla räteillä ei tee mitään!