Milliasta on olla nuori, nätti ja siro nainen?
Munaa saa ainakin niin paljon kuin toosa vain kestää.
Kommentit (23)
Voisin kuvitella että kiihottavaa. Pientä väreilyä siellä lähes koko ajan.
Oman miehen muna riittää, eikä sitäkään joka päivä jaksa toosaan pistää.
Että kiiitos kysymästä, ihan jees.
Ihan normaalia elämää hyvine ja huonoine päivineen. Ulkonäöllä saa joitakin asioita helpommin, mutta ei sekään ihmeitä tee. Joskus sattuu parempia juttuja ja joskus huonompia, kuten kaikilla muillakin.
Inhottavat ilmaiset katseet ja seuraan luvatta tunkeutuminen ei tunnu mukavalta. Eivät myöskään tällaiset stereotypiat että: "kaikki nätit ja sirot naiset haluavat isoa munaa joka päivä"
Baarissa ei koskaan tarvisi olla yksin, muutenkin ihmiset hymyilee ja sanoo herttaiseksi. Mies tykkää pienuudestani. Olen myös muodokas ja siitä olen saanut kehuja. Eli kait oon ihan ok :D
Kyllä mäkin saan munaa niin paljon kun vaan toosa kestää vaikka olen vanha (28v), ruma ja läski! Naisella riittää munan saantiin se, että reikä löytyy. Mitäs olette miehet niin helppoja.
Minusta tuntuu, että jotenkin miehet kokevat sen olevan hirveän ok arvioida ulkoista olemusta jos on tällainen ilmeisesti "pieni, siro ja "nätti"". Se tuntuu vähän törkeältä. Tyyliin "miksi et hymyile nätti tyttö, kivan tiukat housut, isompi kaula-aukko paidassa sopis sulle paremmin" jne. Kun olin 10 kiloa isompi ei kukaan tullut hölisemään tollaista.
Olen paljon päässyt tutustumaan miehiin kieltämättä paremmin tällä ulkonäöllä, mutta aivan surkea on ollut kyllä pidemmän päälle menestys heidän kanssaan. Pinnallista ja narsistista seuraa näköjään imee kuin magneetti puoleensa.
Olen toki nuori, nätti ja siro, mutta introvertti ja lisäksi perusilmeeni on vakava. Miehiltä en saa lähestymisiä. Libidoni on korkea ja olen jatkuvassa puutteessa.
Ongelmana myös se, että yleisolettamuksena sun täytyy olla tyhmä, kun olet nätti etkä sitä peitä.
Hyvännäköiset saavat todella olla vaikka sitten ns. rumien silmätikkuna. Auta armias jos sanot takaisin...
Varmasti aivan samanlaista kuin muillakin nuorilla naisilla, olivatpa rumia tai romuluisia. Ilmeisesti kuvitellaan, että elämä ja ihmissuhteet olisivat jotenkin antoisampia tietynlaisella ulkonäöllä. No, eivät ole, ellei tarkoituksena ole päästä pyllistämään autolehden kanteen, ja se kertoo kyllä enemmän mielenterveyden ongelmista kuin mistään muusta. Ja jos aletaan nuoruutta, nätteyttä ja siroutta arvostamaan, niin voi pojat, aina löytyy joku nuorempi, nätimpi ja sirompi. Ei se itsetunto siitä kummene.
T. Nuori, nätti ja siro
Ainakin luullaan usein nuoremmaksi kuin mitä on. Ja ihmiset on yleensä ystävällisiä ja avuliaita (miehet etenkin) Mutta en tiedä johtuuko se noista ominaisuuksista vai sittenkin luonteesta ja miten lähestyttävältä itse vaikuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aivan samanlaista kuin muillakin nuorilla naisilla, olivatpa rumia tai romuluisia. Ilmeisesti kuvitellaan, että elämä ja ihmissuhteet olisivat jotenkin antoisampia tietynlaisella ulkonäöllä. No, eivät ole, ellei tarkoituksena ole päästä pyllistämään autolehden kanteen, ja se kertoo kyllä enemmän mielenterveyden ongelmista kuin mistään muusta. Ja jos aletaan nuoruutta, nätteyttä ja siroutta arvostamaan, niin voi pojat, aina löytyy joku nuorempi, nätimpi ja sirompi. Ei se itsetunto siitä kummene.
T. Nuori, nätti ja siro
Tämä oli hyvin kiteytetty. En ymmärrä ajattelutapaa, että tietynlaisella ulkonäöllä elämä olisi automaattisesti jotenkin parempaa. Totuus on, että se ulkonäkö ei tuo ihmiselle vain ja ainoastaan jotain positiiviseksi kuviteltuja asioita, vaan AP:N aloitus on hyvä esimerkki niistä vastenmielisistä (eli oletus: "saat ja haluat paljon munaa" -> Oksetus! Älä ajattele minun sukupuolielämään lainkaan, kiitos!).
Minkä ikäinen on nuori? Onko 26v jo vanha vai?...:D
Olisi joskus kiva kokeilla millaista se on. Mutta todennäköisesti vittuuntuisin parissa päivässä ja tahtoisin takaisin keski-ikäiseksi mieheksi.
M
Ihan tavallista? Saman miehen kanssa olen ollut suhteessa kohta 5 vuotta, mulla on kiva työ ja kavereita, sekä perhe joka välittää.
Jos nyt joku huono puoli pitäisi sanoa niin sain entisestä naapurin sedästä stalkkerin, joka kävi lopulta mieheni kimppuun, mutta sekin nyt oli varmaan enemmän kiinni naapurin mielenterveydestä, kuin mun ulkonäöstä.
Kyllä sitä sievänä ja sirona ottaa päähän, kun huomaa jonkun keskinkertaisen pullukan vievän kaiken positiivisen huomion hauskalla ja upealla persoonallaan. Pelkällä ulkonäöllä ei lopulta saavuta mitään hyvää ja kestävää, pitäisi olla sisältöäkin.
Samanlaista paskaa tää elämä on kuin varmaan muillakin - no, paitsi ehkä niillä jotka pystyy kustantamaan itselleen tasaisen elämän. Kovasti on tehty duunia sen eteen että saavuttaa edes jotakin, mitään ei ole valmiina eteen kannettu.
Munaa ois kyl kiva saada, mutta aviomies ei ole enää hirveän nuori eikä siro. Kun ei seiso niin sitten ei seiso, ei siinä auta kiehnätä perse pystyssä. Kyllähän se ottaa koville että seksielämä on ohi parikymppisenä, mutta onneksi elämässä ja parisuhteessa on paljon muutakin.
Tykkään kyllä, on mukava kuulla kehuja, ihmiset hymyilevät, juttelevat ja tervehtivät. Huomiota saa varsinkin muilta naisilta mutta ei miehiltä sen kummemmin (ainakaan suomalaisilta). Itse jos näen jonkun hyvännäköisen miehen niin annan kyllä pientä vihjettä, lisään flirttiä, mutta yleensä miehet vain tuijottaa, saattavat ehkä hymyillä ja moikata mutta ei sen kummempaa..