Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa pelottavin/erikoisin/selittämättömin kokemuksenne!
Kertokaa näin illan ratoksi kokemuksianne jotka olivat jollain tapaa erikoisia, pelottavia tai selittämättömiä. Mahdottomalta tuntuva sattuma? Olitko joutua rikoksen uhriksi? Näitkö tai koitko jotain yliluonnollista, jotain millä ei tunnu olevan järkevää selitystä?
Kommentit (1161)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla vähän samaa, entinen paras kaveri kuoli hetki vapun jälkeen ja mulle tuli heti tunne että pitää laittaa viestiä, meillä on useinkin ollu tapana et vastataan vasta viikon tai parin jölkeen mutta jotenkin en saanut siihen yhteyttä ja tuntu että pitää saada. Luin sitten facebookista "kevyet mullat"...
Toinen kun sen aikaisen jätkäkaverin kans seurusteltiin ja valvottiin koko yö, se oli muutenkin omituinen yö (voi liittyä mun psykoositaipumuksiin) kun näin jonkun mustan koiran virnistelevän yhen ison auton takaa sellasella oudolla ilmeellä, sekä myöhemmin näin nuuskamuikkusen näköisen hahmon ns kävelevän, tai no se liikkui sillai oudosti et ikäänkuin metrin verran meni sumumaiseks ja hyppäs siihen :D tää jätkä ei nähny noita vaikka katottiin yhessä koko yö ikkunasta ulos. Mut se että samana lauantaiaamuna mun isä sai puhelun (normaalia varsinkin sen päivystysaikoina), ja ennen ku isä ees vastas siihen niin sanoin että mun mummi on kuollut. Ei ollu mitää selkeetä merkkiä siis asiasta että en tiedä mistä se tuli mieleen mutta juu sen jälkeen isä kutsu mut jutteleen ja kerto et noin kävi. Mun jätkän ilme oli sillon aika kauhistunu