Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä faces näkee kuka stalkkaa ?

Vierailija
04.04.2017 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Vai yritättekö vain huijata ihmisiä tekemään tuollaisen julkisen päivityksen? :-D

Vierailija
22/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina F10, F1 ja F5 ja kirjoita "stalker on". Saat ruutuun viimeiset viisi sellaista profiilia, jotka ovat käyneet sivullasi, mutta jotka eivät ole kavereitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tilapäivityskohtaan seuraava koodi:   >stalker>fb>show>oma.nimi

ELi nuo väkäset tuohon suuntaan ja oma.nimi -kohtaan tietysti oma nimesi , piste väliin kuten esimerkissä. Sitten paina normaalisti julkaise-painiketta, ja odota jonkun aikaa (minulla meni lähes puoli tuntia), niin viimeisen 2 kk aikana sivuillasi käyneet nimet näkyvät alla. Tilapäivitys EI näy kavereillesi kuten normaalisti.

Pitääkin käydä katsomassa onko joku kavereista ollut niin idiootti että on kokeillut tuota :D

Vierailija
24/28 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tilapäivityskohtaan seuraava koodi:   >stalker>fb>show>oma.nimi

ELi nuo väkäset tuohon suuntaan ja oma.nimi -kohtaan tietysti oma nimesi , piste väliin kuten esimerkissä. Sitten paina normaalisti julkaise-painiketta, ja odota jonkun aikaa (minulla meni lähes puoli tuntia), niin viimeisen 2 kk aikana sivuillasi käyneet nimet näkyvät alla. Tilapäivitys EI näy kavereillesi kuten normaalisti.

Pitääkö mulla stalkkaajalla olla myös Face-sivu että näyn kohteelle, vai näynkö stalkkaajana jos vain haen henkilön Facen aloitussivun ja katson sitä ruudulta, mutta en itse edes omista Facea?

Vierailija
25/28 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeriprofiili perustetaan erikseen huomaamattomalla nyyminikillä. Kuvaton Pera Peräkarva ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
26/28 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääpä sitten, miksi FB tarjoaa minulle jatkuvasti kaveriksi ihmistä, jonka kanssa olen ollut tekemisissä 20 vuotta sitten? Meillä ei ole enää mitään yhteistä, ei yhteisiä tuttuja, ei kavereita, eri paikkakunnat, eri harrastukset. En edes muistanut koko ihmistä, ennen tätä FB:n pommitusta. En ole edes kirjoittanut hänen nimeään puhelimellani, en pädillä, en tietokoneella, minulla ei tietenkään ole myöskään hänen puhelinnumeroa.

En kerta kaikkiaan keksi mitään muuta syytä tähän ilmestymiseen kuin sen, että hän on käynyt stalkkaamassa minua.

Vierailija
27/28 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta ap:n kissavideot.

Vierailija
28/28 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rod Stewart?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän