Onko treffeille pakko ns. tälläytyä?
Mulla saattais olla treffit tulossa töistä suoraan. Tekisi mieli mennä ns. sellaisena kuin olen, perus siisteissä toimistovaatteissa, aamuisessa meikissä ja tukka ponnarilla. En käytä huulipunaa muutenkaan, enkä käherrä tukkaa, mutta kaveri on kauhuissaan että pitäisi kuulemma laittautua nätiksi. Minusta olen näteimmilläni omana itsenäni, suht luonnollisena. Mitä mieltä?
Kommentit (8)
Minä ainakin tapaan mieluusti ihan arkivaatteissa ekoilla treffeillä.
M39 ja toivoisin mieluummin tuollaista pukeutumista ja laittautumista.
Jollet muutenkaan laita itseäsi, älä nytkään.
Itse meikkaan aina ja katson sopivat vaatteet ylleni, joten itse kyllä laittautuisin.
Mene sellaisena kuin olet. Luonne kuitenkin ratkaisee, ja vaikuttaa oleellisesti miehen käsitykseen naisen kauneudesta.
Oikeastaan voisi kysyä, että miten odotat vastapuolesi pukeutuvan. Jos oletat, että hän pukeutunut viimeisen päälle, niin sitten on ehkä viisasta pukeutua itsekin. - Tai minne oletat, että treffinne suuntautuvat.
Mutta, mutta jos -nuorehkona miehenä -olisin laittanut aina treffeille mennessäni vaikka vain tavanomaisen miesten puvun, niin luulen, että se olsi saattanut osan jopa "hieman" säikäyttää, vaikka puku onkin varsin tavalllinen työasuni.
Ei tarvii tälläytyy, oikeestaan jopa parempi näyttää heti alkuun et osaa olla rennosti.
Jos treffien luonne (esim. oopperan ensi-ilta) ei vaadi tälläytymistä, niin en vaivautuisi. Jos tämän jälkeen vielä haluaa tavata, voi nostaa panoksia ja nähdä ylimääräistä vaivaa ulkonäkönsä eteen.
Kunhan treffikaveri on siisti, asiallisesti pukeutunut eikä haise niin se riittää aikaa pitkälle.
Minusta toi sun ulkonäkökuvailu kuulosti oikein sopivalta, jos kyseessä tosiaan vaan tyyliin joku kahvi/leffa/päivällinen eikä mikään tyylikäs ravintolaillallinen. Mieluummin menet sellaisena, kun useimmiten oot, minusta se on toisen harhaan johtamista, jos tapailun alussa pynttäytyy viimesen päälle, mutta oikeasti tykkääkin olla vähän rennommassa asussa ja vaikka ilman meikkiä.