Lemppari OLUESI?
Minun suosikkini ovat Sinebrychoff Light Beer sekä Kukko, koska ne ovat gluteenittomia. ♥
Kommentit (87)
Jos markettioluista puhutaan, niin Heineken.
Vierailija kirjoitti:
Guinness
Murphy's om mielestäni ainakin noista purkissa Suomeen tuotavista täyteläisemmän makuinen. Mutta kumpikin sinänsä kyllä maistuu.
Viikon halpissuosikki : Lidlin Veikko kesäolut. Ostin yhden Lidlin punaisen kotimaisen nimettömän ja tuollaisen, ja Veikko vei ihan 6-0. Veikkaisin Laitilan tekemäksi?
Huugo, eli Hoegaarden ;) En tosin ole maistanut monia oluita, mutta kyllä ulkomaiset on aina mielestäni parempia, ja nimenomaan vehnäoluet.
Kaikenlaisten ipa-makustelujen jälkeen seurasi back to basics-vaihe, eli sellainen virkistävä olut, jota jaksaa juoda nautiskellen ja tuopin suun puutumatta sopii minulle kitkattomimmin ainakin kunnon kesäkeleihin. Muncheniläiseen tyyliin vaikka sitten sen litraisen, johon tarkoitukseen sikäläinen helles on viimeisen päälle hiottu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitkä on tarjouksessa!
Mun suuhun Hartwallin perustuotteet eli Lappari ja Karjala maistuvat niin tunkkaisen hiivaisilta, että jäävät kyllä kauppaan, vaikka maksaisivat kympin kori. Koffia ja Karhua ja pienellä varauksella Olviakin sentään pystyy sinänsä juomaan vaikkeivat mitään erityisiä huippumakunautintoja olekaan.
Kaikki trappistit.