Lemppari OLUESI?
Minun suosikkini ovat Sinebrychoff Light Beer sekä Kukko, koska ne ovat gluteenittomia. ♥
Kommentit (87)
En tykkää oluesta. Mutta jos nyt pitää juoda, niin joku vaalea perus olut mitä marketistakin saa. En mä maista niissä eroja.
Guinness Dry Stout
Plevna (Koskipanimo) Stout
Alesmith Speedway Stout, Nøgne #100, Rochefort 10, Founders Kentucky Breakfast Stout, Ballast Point Sculpin... no pistetään vaikka Speedway Stout noista, onhan se hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Bryggerin oma tumma olut. En muista tarkemmin juuri nyt... Muutenkin tästä paikasta saa hyvää olutta ja lisäksi juustoa yms. pientä. Mukava keskustelupaikka!
Bryggerillä on noita tummia enemmänkin, mm. tuo kadun nimen mukaan nimetty Sofia ;)
Vierailija kirjoitti:
Alesmith Speedway Stout, Nøgne #100, Rochefort 10, Founders Kentucky Breakfast Stout, Ballast Point Sculpin... no pistetään vaikka Speedway Stout noista, onhan se hyvää.
THL disapproves.
Wenkers, Saksaan kun matkustan aina pitää käydä juomassa
Pyynikin Panimon Stout ehkäpä, muutkin kyseisen panimon oluet ovat mieleeni. Olen kyllä vasta aloittelija oikeiden oluiden juomisessa, joten suosikki on vielä varmasti löytymättä. Bulkkikaljoista nyt menee mikä vaan, paitsi sininen Pirkka, hyihh...
Omnipollo Noa Peacan Mud Cake, ah!
Vierailija kirjoitti:
Omnipollo Noa Peacan Mud Cake, ah!
Siis *pecan, Omnipollo Noa Pecan Mud Cake, imperial stoutia on tuo.
tv. sama
Leffe Blonde, tykkään kyllä Coronasta ja Solista limeviipaleella myös.
Jotenkin tätä palstaa kuvaavaa, että ketju lempparioluista kerää enemmän vastauksia kuin ketju lempparihajuvedestä. Hävetkää bissenhajuiset mammat!
Stella Artois
En ole kauheasti hifistellyt oluita, joten parempiakin varmaan löytyy. Sitä vaan valkkaa usein Stellan ja jokusen tsekki-oluen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olvi, Koff..
Kauheita laimeita paskaliemiä, joissa ei ole mitään makua. Vähän kuin vettä joisi pienellä maltaan maulla lisättynä. Kokeile vaikka jotain tsekkiläisiä oluita, niin tiedät mille oluen pitää maistua. Kannattaa panostaa laatuun määrän sijaan, sillä ovathan nuo tsekkiläiset jne. hieman kalliimpia.
Stallhagenit on hyviä