Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen työkaveri lähenteli vaikka olen varattu enkä tiedä mitä ajatella. Inhottaa.

Vierailija
04.04.2017 |

En ole koskaan kuvitellut joutuvan tähän tilanteeseen ja ehkä joku ei pidä tätä minään. Mulla on kuitenkin niin huono fiilis enkä tiedä miten suhtautua. Olimme perjantaina työporukalla baarissa. Oma työparini oli juonut itsensä melko tukevaan humalaan ja itse olin ottanut pari lasia, hiprakassa olin mutten humalassa. Koin jo silloin tilanteen epämukavaksi. Emme ole koskaan ennen olleet yhdessä baarissa tms.

Työparini ei ole koskaan osoittanut muhun kiinnostusta mutta välimme ovat tosi hyvät. Nyt hän toistuvasti halusi tanssia, suostuin ja hän tuli todella lähelle, siis puristi mut itseään vasten. Kehui kauniiksi, silitteli useasti minua selästä, hiuksista ja halaili yllättäen, yritti kerran jopa rinnoilleni. Olen ns. kiltti tyttö -syndroomainen enkä jotenkin tiennyt miten olla - kunnes mun oli vaan pakko lähteä kotiin kun hänen käytöksensä ahdisti niin paljon. Ylireagoinko mielestänne?

Työpari on ollu koko alkuviikon aivan vaisu, vältellyt minua. Ehkä häpeää tai jotain. Mutta mulla on jäätävä morkkis. Tuntuu, kuin olisin tehnyt jotain väärin. Ei varmaan olisi pitänyt tanssia hänen kanssaan ja lähteä pois mutta olimme niin pienellä porukalla ja muuten oli kivaa, etten jotenkin ensin edes ajatellut.

Auttakaa mua saamaan ajatukseni selviksi! Mies ei varmaan ole musta kiinnostunut eli siitä ei ehkä tarvitse olla huolissaan. Teinkö mä jotain väärin, olinko liian flirtti tai rohkaisinko jollain sanoilla? Onko muille käynyt näin? Miksi mulla on morkkis? Mulla on maailman ihanin parisuhde ja nyt tuntuu että oon tehnyt jotain väärää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Vierailija
2/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kän-nis-sä.

Vierailija
4/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä pakko olla kyse yksin SINUSTA! Jostain mitä sanoit, teit, tai jätit tekemättä tai sanomatta. 

Grow up!

Vierailija
5/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ylireagoit.

Vierailija
6/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNINGAS ALKOHOLI SAA AINA IHMEITÄ AIKAAN DIIPA DAAPA !!!

Vierailija
7/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, toivoisin lisää mielipiteitä. Ärsyttää, kun en oikeastaan koskaan edes käy viihteellä ja siksikin tuntuu, että tää on ihan maailmanloppu. Ehkä jossain työpaikoissa se on normaalia, mulle ei. Voinko tosiaan vain unohtaa koko jutun ja yrittää saada työpari normaaliksi ja olla syyttämättä itseäni? Tää on niin noloa, noloa, noloa. Ollaan tunnettu monta vuotta ja yhtäkkiä hän osoittaa hellyyttä tuolla tavoin, oli siis viimeisen tunnin koko ajan iholla. Ahdistaa. Yök suorastaan. Tällainen ei vaan ole mun elämää. AP

Vierailija
8/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Onko muut samaa mieltä? Oispa tosiaan noin, mielelläni olen tässä ylireagoiva.

Kertoisitteko tällaisessa tilanteessa omalle kumppanillenne? AP

Vierailija
9/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsit käsi kyynärpäätä myöden verta nenästäsi ja sitä sait ja nyt viattomana hämmästelet tilanetta.

Itseään ei toistuvasti laiteta epämukaviin tilanteisiin ja jälkikäteen kaduta. Tilanteesta pitää ottaa heti vastuu, eikä vasta tiistaina.

Vierailija
10/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Samaa mieltä. Ja puolisolle kertomien olisi lapsellista.

Vierailija
11/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Nolostelu pois. Et ole tehnyt mitään väärää ja hyvin voit kertoa puolisollesi. Itsehän liukenit tilanteesta. Vain tuon työkaverin pitäis nolostella!

Vierailija
12/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kertomasi mukaan tukevassa humalassa. Silloin tulee hölmöiltyä.

Sinuna opettelisin aikuisen elämää, johon kuuluu rajojen asettaminen. Miksi annoit sen silitellä ja miksi tanssit sen kanssa. Olsisit sanonut että Ei kiitos ja näpit irti.

Vierailija
13/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaverimiehellä bilettämässä kun sen vaimoke oli Tampereella. Kaveri yritti ensin lahjoa materialla ja sitten lähennellä, suudella ja olisin voinut kuulemma yöksikin jäädä.

Lähdin tuiskeessa menemään. Edelleen tympii. Miksi tämä on aina tätä?

Vierailija
14/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Kertoisitko mitä? Oletko nyt mustasukkainen, kun Teppo kännissä koitti kähmiä...

Vierailija
15/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Kertoisit miehelle, että toistuvasti alennuit tälläisellä käytöskelle? Ja vasta usean päivän päästä tapahtuneesta? Seuraavanan päivänä toki olisin voinut miehelle naureskella toisen humalaista käytöstä tekemättä siite sen suurempaa numeroa.

Vierailija
16/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kännäätte työporukan kanssa?

Vierailija
17/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuinen mutta erittäin miellyttämisenhaluinen, aivan liian kiltti ihminen. Varmaan pitäisi muuttua toisenlaiseksi mutta tällainen mä olen. Halusin tanssia, koska pidän hänestä ja meillä on aina hauskaa. En todellakaan tajunnut, että se laukaisee hänessä halun kosketella mua kuin omaa naistaan. Oli varmaan virhe ja syytän siitä nyt, enkä naiivistikin, itseäni. Kuten sanoin tää on mulle ihan vieras asia ja muutenkin baarissa humalassa sekoilulla ei ole mun elämässä minkäänlaista sijaa. Siksi tää tuntuu pahalta ja ylilyönniltä. AP

Vierailija
18/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ylireagoit.

Kertoisitko mitä? Oletko nyt mustasukkainen, kun Teppo kännissä koitti kähmiä...

Kai nyt AP saa kertoa puolisolleen, jos asia vaivaa. Ja puoliso varmaan ymmärtää, ettei AP:lla ole kiinnostusta kähmijään. Ei sitä varmaan moni (mies) ymmärrä, mutta se voi nolottaa, kun käydään käsiksi. Se voi tuntua omalta "syyltä". Vaikka ei pitäisi.

Vierailija
19/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli humalassa. Ainoa asia mikä sinua mietityttää on se ettet pannut enempi hanttiin koska pidät itsekin tästä miehestä?

Vierailija
20/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikuinen mutta erittäin miellyttämisenhaluinen, aivan liian kiltti ihminen. Varmaan pitäisi muuttua toisenlaiseksi mutta tällainen mä olen. Halusin tanssia, koska pidän hänestä ja meillä on aina hauskaa. En todellakaan tajunnut, että se laukaisee hänessä halun kosketella mua kuin omaa naistaan. Oli varmaan virhe ja syytän siitä nyt, enkä naiivistikin, itseäni. Kuten sanoin tää on mulle ihan vieras asia ja muutenkin baarissa humalassa sekoilulla ei ole mun elämässä minkäänlaista sijaa. Siksi tää tuntuu pahalta ja ylilyönniltä. AP

Sulla on täysi oikeus olla loukkaantunut. Asetat jatkossa selkeemmät rajat. Kyllä se siitä, ajan myötä. Olen tuo jota kaveri lähenteli.