Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tällaista seksismiä jos tyttö tai nainen ei hymyile...

Vierailija
04.04.2017 |

Niin mies kommentoi sitä hänelle näin: "Miks noin vakava? Hymyilisit nyt!" Mulle sanoi noin kerran yksi mies kun olin jotain 17 ja istuin metroasemalla odottamassa metroa. Mies vieressä kyylää ja sanoo jotain tuollaista. Millä oikeudella? Oisko tuo mies sanonut samalla tavalla vaikka Tony Halmeelle jos se ois istunut myrtsinä sen ukon vieressä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hymyileville ja iloisille miehille sanotaan heitä homo voltti.

Vierailija
2/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seksististä tuossa oli? Ja kyllä ihmisillä on oikeus puhua toisille, missä se muka on kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hymyttömyys ei ole "myrtsinä" olemista. Myrtynyt ei ole sama kuin vakava tai neutraali ilme. Ei anneta amerikkalaisen tekohymyn tarttua. Jokainen näkee, jos hymy ei nouse silmiin asti. Miksi siis teeskennellä? Ihminen saa olla hymyilemättä, jos ei hymyilytä.

Muistan, kun kerran raskaan yövuoron lopulla olin viemässä potilaan labranäytettä ja kävelin sairaalan käytävää pitkin. Vastaan tuli outo mies, joka  kysyi melkein aggressiivisesti "Miksi et hymyile?" "Ethän sinäkään hymyile!," vastasin.

Vierailija
4/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jännä ilmiö. Itelle on käynyt muutamaankin kertaan kun oon oottanut esim. bussia naama peruslukemilla. Joka kerta vituttaa yhtä paljon kun joku tuntematon, yleensä noin parikymmentä vuotta vanhempi mies tulee siihen, että "hymyiles tyttö. Miks niin myrtsinä." Onpa kerran sanottu myös ettei miehet halua tyttöä joka ei hymyile. Mikä helvetin oikeus tai edes halu on tulla kommentoimaan?

-N22

Vierailija
5/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisit kauniimpi jos hymyilisit". Ikään kuin mun ainoa syy olla olemassa on silmäkarkkina toimiminen.

Vierailija
6/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hymyilet olet löyhämoraalinen taikka höynäytettävä.

Teet mutä vain niin huono.

Vierailija
7/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hymyilevat vain kaupan kassalla. Muualla et saa hymyä, ellei alapäät ole märkänä.

Vierailija
8/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hymyilevat vain kaupan kassalla. Muualla et saa hymyä, ellei alapäät ole märkänä.

Sinä vatipää voit ihan mielin määrin kuljeskella ympäriinsä naama irveessä kuin hangon keksi jos siltä tuntuu. Saatat saada kylähullun maineen melko pian, mutta älä välitä, vaan HYMYILE PERKELE!!!

Vierailija
9/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee se mieskin kun on mällit jo kalsareissa.

Vierailija
10/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee se mieskin kun on mällit jo kalsareissa.

Mutta silloinpa ei miestä hymyilytä kun pippeli jöpöttää julkisella paikalla eikä pääse mihinkään oloa helpottamaan :D

Vierailija
11/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vatipää voit ihan mielin määrin kuljeskella ympäriinsä naama irveessä kuin hangon keksi jos siltä tuntuu. Saatat saada kylähullun maineen melko pian, mutta älä välitä, vaan HYMYILE PERKELE!!!

Naiset eivät edes puhu vieraille ihmisille, ellei se vieras ihminen satu pilkkaamaan ulkonäköä. Haukkumalla naista saa aina vastauksen.

Vierailija
12/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehiin ei kohdistu missään , koskaan eikä ikinä minkäänlaista seksismiä.

Vierailija
13/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät edes puhu vieraille ihmisille, ellei se vieras ihminen satu pilkkaamaan ulkonäköä. Haukkumalla naista saa aina vastauksen.

Miksi naisten pitäisi puhua vieraille? Onko sulla sosiaalisissa taidoissa vähän vikaa, jos olet niin yksinäinen, että tuntemattomien pitäisi olla sulle juttelemassa, ja jos he eivät juttele, alat haukkua heitä saadaksesi edes jonkun vastauksen? Olet säälittävä.

Vierailija
14/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jännä ilmiö. Itelle on käynyt muutamaankin kertaan kun oon oottanut esim. bussia naama peruslukemilla. Joka kerta vituttaa yhtä paljon kun joku tuntematon, yleensä noin parikymmentä vuotta vanhempi mies tulee siihen, että "hymyiles tyttö. Miks niin myrtsinä." Onpa kerran sanottu myös ettei miehet halua tyttöä joka ei hymyile. Mikä helvetin oikeus tai edes halu on tulla kommentoimaan?

-N22

Muille ihmisille puhumista ei ole kielletty, joten heillä on siihen oikeus. Halusta en tiedä, pitäisi kysyä henkilöltä itseltään, mutta sinä et arvatenkaan ole sitä uskaltanut tehdä?

Vierailija
15/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehiin ei kohdistu missään , koskaan eikä ikinä minkäänlaista seksismiä.

Pointtisi? Naisten ongelmista ei saa puhua?

Vierailija
16/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä neropatti vielä ihmettelee, ettei hänelle hymyillä.... voi jestas.

Vierailija
17/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on naiset sanoneet tuosta. Mun perusilme on vähän sellanen vakavan näköinen. KErrankin yksi nuori nainen sanoi baarissa "Mee kotiis mököttämään" kun olin vaan tilaamassa bisseä baaritiskillä. Ilmeisesti jatkuvasti pitäisi olla joku teennäinen hammashymy päällä. Mulle semmonen ei edes sovi. m26

Vierailija
18/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N22

Muille ihmisille puhumista ei ole kielletty, joten heillä on siihen oikeus. Halusta en tiedä, pitäisi kysyä henkilöltä itseltään, mutta sinä et arvatenkaan ole sitä uskaltanut tehdä?

Ja meillä on oikeus olla hymyilemättä ja vastaamatta idiooteille, jotka käsittävät oikeuden puhua oikeudeksi olla epäkohtelias ja tehdä epäsopivia huomautuksia. ;)

Vierailija
19/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn yleensä potkaisemassa.

Vierailija
20/41 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N22

Ja meillä on oikeus olla hymyilemättä ja vastaamatta idiooteille, jotka käsittävät oikeuden puhua oikeudeksi olla epäkohtelias ja tehdä epäsopivia huomautuksia. ;)

Tietenkin teillä on oikeus olla puhumatta, kun rohkeus ei riitä suun avaamiseen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi