Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiukset harmaantuvat vauhdilla

Vierailija
04.04.2017 |

Ikää 44v ja vuoden aikana alkanut pukata päästä tohinalla harmaata hiusta. Masentaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta se on kuule vaan elämää.

Vierailija
2/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiiin kade. Mulla ei ole kuin kaksi harmaata, haluaisin että koko pää olisi jo harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v. minäkin ja pää jo täysharmaa. Ei ihan huvita vielä olla vanhus, joten väriä päähän vaan.

Vierailija
4/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 38 ja harmaata pukkaa. Olipa järkytys huomata se yks päivä.

Vierailija
5/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 44 v ja harmaata ei auta kun värjätä:(

Vierailija
6/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niiiiiin kade. Mulla ei ole kuin kaksi harmaata, haluaisin että koko pää olisi jo harmaa.

Mun tukka kans harmaantui liian hitaasti, joten värjäsin sen harmaaksi. Nyt kokeilen eri sävyjä, hopeinen tai sinertävä on paras.

Vierailija
7/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 v ja hiukset alkoivat harmaantua hissukseen jo alle 40-vuotiaana. Vielä ei ole kuin valkoiset raidat ohimoilla ja saan vedettyä niistä ohuet raidat yli päälaen, kun teen pitkään tukkaan jakauksen. En haluaisi enää värjätä hiuksia ja ne ovatkin jo noin hartioille asti täysin luonnollisen harmaaraitaiset maantienruskeat.

Vierailija
8/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tukka kans harmaantui liian hitaasti, joten värjäsin sen harmaaksi. Nyt kokeilen eri sävyjä, hopeinen tai sinertävä on paras.

Sama, tosin tää on enemmän valkoinen kuin harmaa. Ja kun juurikasvu on lähes tummanruskeaa, tää on aika tuskallista.

Vierailija
9/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mahtaa. geeneistä johtuu. Äidillä hiukset harmaantui tosi nuorena vaikka elintavat terveelliset, isällä oli tumma tukka vielä yli 60 v. vaikka veti röökiä kuin korsteeni ja juopotteluun kuoli. Arvatkaa perinkö hiuslaadun äidiltä?

Vierailija
10/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttökullat vai Pirkko Liinamaa?

"Tyttökullat/The Golden Girls (1985-92)"

http://2.bp.blogspot.com/-8KjY9LEX4WU/UGHEx2UPf2I/AAAAAAAAD9g/gf0yitkYp…

"Muistatko nämä hiukset? Levyraadin suosikkijäsen oli aikaansa edellä – väri nyt ehdoton hitti!" http://www.is.fi/mystyle/art-2000000944185.html?nomobile=2

Vierailija
11/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeaa tuntea empatiaa jos joku keski-ikäinen harmaantuu. Itse aloin harmaantua 23-vuotiaana.

Vierailija
12/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tummassa tukassa näkyy toi harmaantuminen niin selvästi että pakko värjätä. Harmaahapseksi en vielä suostu..