Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko bulimian takia muka joutua sairaalaan/ambulanssiin?!

Vierailija
04.04.2017 |

Oksentelen n. 5 kertaa päivässä. Joskus enemmän,joskus vähemmän. Pelottaa että joku saisi tietää.. Mutta fyysiset ongelmat on siinä pisteessä että tuntuu että kroppa voi pettää... Sydämmentykytyksiä, lihaskramppeja, kuivat silmät joista katkeaa verisuonia jne. Yleensä oksennuskohtausten jälkeen puoliksi pyörryn/nukahdan joko vessan lattialle tai omaan sänkyyn. Herätessä olen kuitenkin energinen. Milloin tietää että tilanne on liian huono yksin selvittäväksi? En haluaisi joutua hoitoon...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua joutua hoitoon, lopeta. Jos et lopeta, kuolet.

Vierailija
2/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi joutua, saatat saada sydänkohtauksen esimerkiksi tai voit saada iskun esim.päähän jos pyörryt kotonasi oksennuskohtauksen seurauksena.

Tsemppiä sinulle. Toivun itse samasta sairaudesta, toivottavasti pystyt lopettamaan itsesi satuttamisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua joutua hoitoon, lopeta. Jos et lopeta, kuolet.

No oon yrittänyt lopettaa mutta se ei oo helppoa!! En pysty pitämään oikeen mitään sisällä kun kaikki tulee ylös vaikka ei edes yrittäis oksentaa... Sisällä pysyy vaan special K murot ilman maitoa, pakastemaissi kylmänä ja kovat päärynät. Ilman nesteitä syötynä.

Vierailija
4/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
5/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et haluaisi hoitoon, jos olet jo yrittäynyt itsenäisesti lopettaa siinä onnistumatta?

Vierailija
6/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaan hakeutumista. Et mahdollisesti pysty yksin sairautta selättämään. Kertoisit myös leheisimmillesi.

Vierailija
7/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et haluaisi hoitoon, jos olet jo yrittäynyt itsenäisesti lopettaa siinä onnistumatta?

Siellä lihoaa koska joutuu ylittämään kalorirajat. Ja haluun että voin oksentaa edes ajottain. Siellä joku vahtis mua 24/7. Joskus luin että hoitajat tulee vessaan ja suihkuun vahtimaan että ei oksenna.ihan uskomatonta ihmisen yksityisyyden aliarvioimista! Ap

Vierailija
8/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä lihoaa koska joutuu ylittämään kalorirajat. Ja haluun että voin oksentaa edes ajottain. Siellä joku vahtis mua 24/7. Joskus luin että hoitajat tulee vessaan ja suihkuun vahtimaan että ei oksenna.ihan uskomatonta ihmisen yksityisyyden aliarvioimista! Ap

Jos et haluakaan parantua, hyväksy sitten se, että kuolet nuorena. Se voi tapahtua vaikka tänään tai huomenna, jos jatkat valitsemallasi tiellä.

Vierailija
9/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et haluakaan parantua, hyväksy sitten se, että kuolet nuorena. Se voi tapahtua vaikka tänään tai huomenna, jos jatkat valitsemallasi tiellä.

Sanoisin että haluun vähentää oksentelua ja välttää kuoleman niin. Tiiän jo että tämä voi tappaa eikä se haittaa koska tollanen sydänkohtaus on helppo ja nopee tapa kuolla mutta kunhan kuolis kotona eikä missään instituutiossa!! Ap

Vierailija
10/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes pitää huolta natriumin, kaliumin ja magnesiumin saannistasi, vaikka ei se mikään pitkän tähtäimen apu olekaan.

Vierailija
11/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että haluun vähentää oksentelua ja välttää kuoleman niin. Tiiän jo että tämä voi tappaa eikä se haittaa koska tollanen sydänkohtaus on helppo ja nopee tapa kuolla mutta kunhan kuolis kotona eikä missään instituutiossa!! Ap

Sydänkohtauskaan ei välttämättä tapa, vaan se voi johtaa vaikka aivovaurioon ja sen seurauksena pysyvään halvaantumiseen.

Vierailija
12/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et halua hoitoa, haluat jatkaa oksenyelua ja sulle on ihan ok kuolla, kunhan se tapahtuu kotona? No mikä tässä sitten on ongelma?

Vierailija
13/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys tuntuisi olevan, miksi haluat oksentaa? Pelkäätkö että lihot, jos et oksenna?

Vierailija
14/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis hakenut yhtään mitään hoitoa, vai pelkäätkö että joutuisit heti jonnekin osastolle pakkohoitoon? Oletko siis alaikäinen?

Vierailija
15/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sitten kyselet ja valitat? Vähennä oksentelua, ja jos et pysty, kuolet. Eihän sulla ole näemmä mitään ongelmaa.

Vierailija
16/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et halua hoitoa, haluat jatkaa oksenyelua ja sulle on ihan ok kuolla, kunhan se tapahtuu kotona? No mikä tässä sitten on ongelma?

Väärin! En halua hoitoa, haluan vähentää oksentelua, ei ole ok kuolla! Ongelma on se että haluan elää laihana mutta ilman tätä ongelmaa. Mutta en pysty muuttamaan sitä itse ja olen kuoleman väsynyt tähän tilanteeseen. En edes tiedä mitä tekisin enään. Kokeilin jo kaikkea! Yritän syödä aamaisen (muroja), pidän sen sisällä, käyn lenkillä, olen iloinen n. tunnin ajan koska ei ole nälkä mutta sitten tulee todella nälkä ja syön kaiken syötävissä olevan ja oksennan ja toistan tuon monta kertaa päivän aikana kunnes olen niin lopusaa etten jaksa enää tehdä niin!

Vierailija
17/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
18/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin! En halua hoitoa, haluan vähentää oksentelua, ei ole ok kuolla! Ongelma on se että haluan elää laihana mutta ilman tätä ongelmaa. Mutta en pysty muuttamaan sitä itse ja olen kuoleman väsynyt tähän tilanteeseen. En edes tiedä mitä tekisin enään. Kokeilin jo kaikkea! Yritän syödä aamaisen (muroja), pidän sen sisällä, käyn lenkillä, olen iloinen n. tunnin ajan koska ei ole nälkä mutta sitten tulee todella nälkä ja syön kaiken syötävissä olevan ja oksennan ja toistan tuon monta kertaa päivän aikana kunnes olen niin lopusaa etten jaksa enää tehdä niin!

Mutta tajuathan, että tuo kierre pitäisi katkaista? Siis se, että ahmit ja oksennat. Laihana voi elää oksentamattakin, jos syö normaalisti.

Vierailija
19/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan niinkuin narkkari, joka pelkää kuolemaa ja miettii lopettamista, mutta ei sitten kuitenkaan halua lopettaa. Ihan niin kuin nistit, sinäkin tarvitset oman halun toipua. Yksin ei tarvitse parantaa itseään, apua saat, mutta päätös parantua, se sinun on tehtävä ihan itse.

Vierailija
20/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sulla ole vaihtoehtoja tyhmä. Jos et pysty itse kontrolloimaan itseäsi, mutta et halua myöskään hoitoa, se on sitten kuolema. Sun valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme