Miten saan poistettua rinnat?
Olen koko elämäni vihannut rintojani, ne ovat ällöttävät, epämuodostuneet, oksettavat riippakivet, turhat.. ei minun tarvitse edes selitellä. En tule koskaan hankkimaan lasta, en imettämään, en mitään. Nämä tekee mun itsetunnon huonoksi. ja ovat tiellä, vaikka eivät mitenkään isot ole, mutta MINULLE ON! Rintaliivit oksettavat, enkä halua käyttää mitään helvetin urheilurintsikoita, mutta pakko, sillä muuten näyttää kamalalta ja liikkuminen on tuskaa kun heiluu minne sattuu, ja muut näkis.
Haluan rinnat pois, kaikki vaan pois niin nännit, nännipiha ja rinta, paitsi rintalihakset jää. Mutta entä nuo imusolmukkeitten poisto, onko sitä mitään hyötyä ja mitä ne siis tekevät kehossa? Missä voin tehdä näin (ihan paikkojen nimiä), paljonko maksaa ja eikai siihen tarvita ikärajaa tai transsukupuolisuutta? Haluan tulevaisuudessa myös kodun ja munasarjat pois, ikäraja siinä on vissinkin 30v, mutta oliko tässä että tarvitsee painottavan syyn? Olen nyt 17 vuotias.
En tunne oloani naiseksi rintojen ja kohdun ja munasarjojen takia, niin naurettavalta kuin kuulostaa. En oikeastaan edes ihmiseksi. Olen 100% nainen, en mikään sukupuoleton, en tiedä voitteko ymmärtää mitä tuskaa ja itsetuntoongelmia tämä aiheuttaa, on aiheuttanut jo koko ikäni. Ja varsinkin kuukautiset, en halua niitä. Miks mun pitäis kärsiä ne jos en halua lasta? Haluan päättää omasta kehostani. Haluan tietää onko tämä mahdollista toteuttaa 100% naisena, mikä on ikä milloin tämän voi tehdä, ja paljonko maksaa, ja missä?
Kiitos.
Kommentit (2)
Entä ulkomailla? Virossa, Ruotsissa? Jossain muualla?
-ap
Ei ole mahdollista ilman hyviä syitä. Suomessa ei leikellä terveitä elimiä pois pelkästään sen takia että joku niin haluaa.