Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut osuuskauppa keskimaan miesmyyjään! Tietääkö kukaan löytyykö kauppojen työntekijöiden tietoja miltää sivustolta?

Vierailija
04.04.2017 |

Itse olen ujo kaupassa sille paljoa juttelemaan, en tiedä edes nimeä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin ujo olet, niin mitäpä hyötyisit sivustolta löytämistäsi tiedoista?

Vierailija
2/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei  löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy tiedot ja ainakin meillä töissä on nimilaput paidassa. Se on erijuttu onko vapaa ja kiinnostunut sinusta. Myyjän tehtäviin kuuluu katsoa asiakasta silmiin, muuten jää asiakkaalle epärehellinen kuva myyjästä. Taitava myyjä osaa pienen flirtin asiakkaan kanssa, koska tämä voi edistää kaupan käyntiä, mutta tietää sopivuuden rajat.

Vierailija
4/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet kaupankassanaisetkin saa ties mitä lähestymisyrityksiä miesasiakkalita, kun tokihan se kassatyttö on kiinnostunut kun se aina katsoo silmiin, hymyilee ja moikkaakin. Se ei haittaa, että niin se hymyilee ja moikkaa kaikille muillekin, kun mulle se hymyilee ihan ERI tavalla.

On olemassa paljon ihmisiä, jotka tulkitsevat normaalin kohteliaisuuden (kaupan henkilökunnan huomioonottavaisuus, naapurin moikkaus, bussikuskin ystävällisyys) kiinnostukseksi ja siitä sitten aletaan kysellä treffeille, antaa omaa puhelinnumeroa tai kärkytään työmatkalla ja ollaan näreissään kun ei sitä kiinnostanutkaan vaikka niin kovasti "flirttaili".

Vierailija
5/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niillä on sellainen listaus, missä lukee nimi, ikä, paino, koulutus, siviilisääty sekä entiset heilat. Ne kun kuitenkin stalkataan jotain. 

Vierailija
6/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy tiedot ja ainakin meillä töissä on nimilaput paidassa. Se on erijuttu onko vapaa ja kiinnostunut sinusta. Myyjän tehtäviin kuuluu katsoa asiakasta silmiin, muuten jää asiakkaalle epärehellinen kuva myyjästä. Taitava myyjä osaa pienen flirtin asiakkaan kanssa, koska tämä voi edistää kaupan käyntiä, mutta tietää sopivuuden rajat.

Ei muuten taatusti löydy netistä jokaisen kaupanmyyjän/kassan tiedot, joku kauppias/tavaratalopäällikkö/myymäläpäällikkö siellä voi olla, mutta kaikkien työntekijöiden tietoja ei kaupan sivuilta löydy.

Ja eikö ole ollut jo kauan kauppassa että niissä nimilapuissa ei enää saa olla kuin etunimi, sukunimeä ei, koska kaikenmaailman häiriköt.

Vierailija
7/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ei meilläkään enää ole ravintolassa kuin etunimet nimikylteissä, muutaman kerran liikaa tarjoilijat näkivät, miten heidän nimiään etsittiin facebookista. Tarjoilijat ovat vain palkkansa eteen ystävällisiä, iloisia ja kiinnostuneita. Pieni flirttikin kuuluu illalla työnkuvaan, milloin tarjoilija itse kokee sen sopivaksi. Se ei kuitenkaan merkitse mitään sen enempää ja koska kaltaisiasia wannabestalkkereita riittää, tehdään mitä pystytään heidän yksityisyytensä suojelemiseksi.

Vierailija
8/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan löydy juurikin kaikenlaisten stalkkereiden takia niinkuin ylempänä onkin jo kerrottu.

Itsekin sain muutsms vuosi sitten naapurin yli neljäkymppisestä miehestä (olin itse tuolloin 19v) stalkkerin, kun ihan normaalisti moikkasin rappukäytävässä. Ensin alkoi moikkailu ja juttelu, jos tuli vastaan jossain muuallakin kuin kotipihalla/rapussa, sitten mun ulos lähtöjen kärkkyminen eli sattui juuri samaan aikaan aina rappuun kun minäkin ja viimeinen niitti oli, kun kävi rapussa poikaystäväni kimppuun ja syytti häntä hulluksi sekopääksi. Kun poikaystävä pääsi rapusta ulos niin tämä mies tuli mun oven taakse jyskyttään ja huuteleen postiluukusta, poliisit sen sitten haki yöksi putkaan ja minä muutin saman tien muualle.

Vierailija
9/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, ettei tuommoisten juttujen takia sitten löydykkään! Ei tuommoinen ole kivaa!

Itse en vainoajaksi tai stalkkaajaksi rupea, viestiä olisi vaan sähköisesti helpompi laittaa ku suoraan juttelemalla.

Ja joo en tiedä onko varattu yms, mut ne ei selviä kuin kysymällä. Mut ei niitä kaupassa käydessä voi kysyä!

Antakaas nyt hyviä etenemis vinkkejä!

Vierailija
10/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut vai pakkomielteinen stalkkeri?

Vierailija
11/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, ettei tuommoisten juttujen takia sitten löydykkään! Ei tuommoinen ole kivaa!

Itse en vainoajaksi tai stalkkaajaksi rupea, viestiä olisi vaan sähköisesti helpompi laittaa ku suoraan juttelemalla.

Ja joo en tiedä onko varattu yms, mut ne ei selviä kuin kysymällä. Mut ei niitä kaupassa käydessä voi kysyä!

Antakaas nyt hyviä etenemis vinkkejä!

Kummalla tavalla haluaisit itseäsi lähestyttävän, tulemalla juttelemaan vai jollakin ihme some-viestillä? Ja helppohan se nyt kaupassa on kehitellä asiaa, kysyt vaikka sinkulle sopivaa kahvinkeitintä tai viikonlopuksi ruokavinkkejä.

Ja mitä sillä, onko vapaa vai varattu, on oikeastaan väliä. Ei se että on sinkku, tarkoita että kaikki kiinnostaa. Omituinen ajatus, että jos joku on vapaa = siihen on saumoja. Ne lienee aika harvassa, joille riittää kun vain on "joku" ja kaikki käy, sen lisäksi että on sinkku on myös kiinnostuttava juuri siitä tietystä.

Vierailija
12/12 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Politeness has become so rare that people mistake it for flirtation”