Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla tai läheiselläsi on Mastiffi, ole kiltti ja lue tämä. Kiitos.

MastiffiaKaipaava
04.04.2017 |

Tämä nyt on viimeinen paikka mistä tällaista kannattaa kysyä, mutta en keksi enää muutakaan paikkaa. Jos joku haluaa vinkata vaikka jonkun Facebook ryhmän tai foorumin missä kysyä asiaa, arvostaisin sitä todella.

En edes tiedä mistä aloittaa.

Minulle tullaan nauramaan, mutta keinot alkavat olla niin vähissä etten enää edes tiedä mitä muuta voin tehdä.
Oma Mastiffini on nukkunut pois, ja suru ei helpota. Tiedän, ettei se koskaan katoa. Mutta jotain helpotusta tarvitsen, en vain kestä enää tätä suruprosessin vaikeutta.

Minun on siis aivan pakko kysyä. Onko täällä ketään pk-seudulla tai sen lähellä asuvaa Mastiffin omistajaa, jonka koiraa saisin rapsuttaa ja halata, edes vain pienen hetken. Olen valmis matkustamaan hieman pidemmänkin matkan, kyllä ne junat kulkee.

Tietysti maksaisin vaivasta, kunhan vain saisin edes pienen, pienen hetken pitää lähelläni taas niin upeaa koiraa. Tästä surusta vaan ei tule loppua. Minun on aivan pakko päästä taas Mastiffin lähelle. Muistelemaan niitä ihania aikoja.

Tiedän, että tämä on kaukaahaettu keskustelu. Mutta minun on pakko yrittää.

Annan sähköpostini, mikäli yhtään kommenttia saan.

Kiitos lukemisesta.

-L

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas on yksi nykymaailman ihmeellisyyksistä. Eläimet inhimillistetään niin, että niitä surraan kuin läheistä omaista konsanaan. Ja kuitenkin jokainen täysjärkinen tietää, että ettei esim. koira elä kuin parhaimmillaan muutaman vuoden päälle kymmenen, monet ei kymmentäkään. Joten siihen kuolemaan voi alkaa valmistautua etukäteen. Miten te, joilla maailma hajoaa jo koiran kuolemasta, selviätte läheisten kuolemasta? Suhteellisuutta vähän peliin!

Tiedän, että monet närkästyvät näistä ajatuksistani, mutta kai jokainen saa sanoa mielipiteensä. Sorry vaan!

No kiitos kysymästä, selvisin siskoni kuolemasta koska elämä jatkaa menoaan vaikka oma maailmani silloin pysähtyikin. Yli en siitä pääse koskaan mutta olen opetellut elämään sen asian kanssa. Ja kyllä, lemmikkien menettäminen on myös todella kova paikka, ja olen surrut kovasti poismenneitä lemmikkejäni. Nämä kaksi asiaa eivät liity toisiinsa, suruja ei tarvi verrata toisiinsa eivätkä ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
22/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta... En osaa edes muotoilla ajtuksiani. Tämä ei ole tervettä enää.

Samaa mietin. Ei hitto, mä tukehdun nauruun.

;D Tää on NIIN pimee ketju!

Miten tämä on pimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullista ja hämmentävää, miten moni ihminen täällä nauraa toisen ihmisen menetykselle ja surulle. :(

Vierailija
24/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa❤ tämä aloitus sai kyyneleen silmäkulmaan😢

Vierailija
25/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa❤ tämä aloitus sai kyyneleen silmäkulmaan😢

Kiitos sydäntä lämmittävästä osanotosta. ♥

-AP

26/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, toivottavasti löydät halittavan mastiffin jostain. Musta ei ole apua, en asu siellä suunnilla, enkä omista koiraa ollenkaan. Halusin vaan tulla tsemppaamaan ❤

Vierailija
27/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syssy kirjoitti:

Oi, toivottavasti löydät halittavan mastiffin jostain. Musta ei ole apua, en asu siellä suunnilla, enkä omista koiraa ollenkaan. Halusin vaan tulla tsemppaamaan ❤

Kiitos todella paljon! Kommenttisi sai minut paremmalle tuulelle. Olet ihana, kun tsemppaat ihan ventovierasta näin. :')

-AP

Vierailija
28/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vauva.fi ihan paras paikka tuohon? Voisit kysellä jostain eläinsivuilta tai mennä ihan katsomaan pentuja ja emää jollekkin kavattajalle (toki jos kasvattajalle sopii). :)

Vierailija
29/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni, joka väittää Mastiffin olevan tappajakoirarotu, on oikeasti kohdannut Mastiffin?

Mastiffit on jalostettu vahtimaan ja suojelemaan. Niitä ei ole jalostettu hyökkäämään.

Chihuahuat purevat todennäköisemmin kuin Mastiffit. Se, että Mastiffi on iso, ei tee siitä automaattisesti tappajaa.

Auts, mulla on sitten käynyt huono tuuri! Yksi mastiffi hyökkäsi aikoinaan koirani kimppuun ja raahasi pitkin mäkeä, koira onneksi selvisi. Nyt törmäsin kahteen mastiffiin iltahämärissä ja niiden omistaja kehotti kävelemään toiseen suuntaa, muuten koirat olisivat kuulemma hyökänneet...Huonoa tuuria sitten? Mutta, minä en suostu niitä enää kohtaamaan kovinkaan läheltä.

Vierailija
30/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta... En osaa edes muotoilla ajtuksiani. Tämä ei ole tervettä enää.

Miten tämä on pimeä?

En ole tuo kommentoija mutta mistä me täällä tiedämme, vaikka ap:lla olisi oikeasti ollut perhoskoira, jonka mastiffi olisi raadellut ja nyt haluaa päästä näpäyttämään "mastiffia."

Varmasti ei näin mutta en silti ihmettele ettei monikaan tällaisiin lähde mukaan vauvapalstalta. Mastiffeja voi varmasti pyytää rapsulteltaviksi tuttujen kautta tai sitten omalla nimellä laittaa jollekin lemmikkipalstalle ilmoituksen. Voimia ap toivottavasti löydät rapsutuksen kohteen muttet ehkä täältä!

Vierailija
31/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:n halun, kun oma leonbergini jouduttiin lopettamaan, niin oli ihana tavata muita saman rotuisia. Ja on aika homogeeninen rotu, joten oikeastaan kaikki vastaantulleet samanrotuiset muistuttivat paljon entistä lemmikkiäni. Minulla tosin oli se ilo, että täälläpäin sen rotuisia näkyy suht usein - mastiffit taitaa olla harvinaisempia. Eli varmaan minäkin olisin käyttäytynyt yhtä "hullusti" muiden silmissä ja tullut vaikka täältäkin kyselemään, jos ei olisi sattumalta tullut kyseisiä koirakkoja vastaan. Ja vauvapalsta on aika aktiivinen ja tänne on matala kynnys vastata, kun ei tarvitse rekisteröityä (päivällä), toisin kuin varsinaisilla koirapalstoilla. Ja onhan täälläkin koiraihmisiä paljon.

Toivottavasti ap Ullanlinnan tyyppi vastaa, ei minusta vaikuttanut provolta! :)

Vierailija
32/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kenenkään kotiin ajatellutkaan tunkeutua, vaan ajattelin, että olisin kolmantena pyöränä vaikka lenkillä niin saisin vähän rapsuttaa ja olla koiran lähellä. Ja aion kyllä antaa koko nimeni, numeroni jne. sähköpostitse jos joku minulle mailia sattuisi laittamaan. :)

Minulla ei ole Facebookia, joten ajattelin että kysyn ensin muualta ennen kuin luon tilin ja kyselen Mastiffi- ja koiraryhmistä.

Kiitos kovasti, 37!

Vaikutat todella hyväsydämiseltä ihmiseltä ja arvostan kommenttiasi kovasti. Olen pahoillani koirasi poismenosta. :( Ihanaa, että näet samanrotuisia koiria silloin tällöin. :)

Mastiffit tosiaan tuntuvat olevan harvassa. Kaikki lenkkipolut ja koirapuiston läheisyydet olen äitini koiran kanssa käynyt kävelemässä, mutta ei yhtäkään Mastiffia. Ei minkään rotuista. :(

Kiitos vielä kerran ymmärryksestä. Kommenttisi oli aivan ihana. ♥ Vaikutat hienolta ihmiseltä!

-AP

Vierailija
33/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta koirani kuoleman jälkeen ilahdun edelleen joka kerta, kun näen jossain vehnäterrierin. :)

Vierailija
34/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on pimeä?

En ole tuo kommentoija mutta mistä me täällä tiedämme, vaikka ap:lla olisi oikeasti ollut perhoskoira, jonka mastiffi olisi raadellut ja nyt haluaa päästä näpäyttämään "mastiffia."

Varmasti ei näin mutta en silti ihmettele ettei monikaan tällaisiin lähde mukaan vauvapalstalta. Mastiffeja voi varmasti pyytää rapsulteltaviksi tuttujen kautta tai sitten omalla nimellä laittaa jollekin lemmikkipalstalle ilmoituksen. Voimia ap toivottavasti löydät rapsutuksen kohteen muttet ehkä täältä!

Tää tuli mullekin mieleen. Nykyään on niin häiriintyneitä ihmisiä, ilman hoitoa.

Vierailija
35/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuotta koirani kuoleman jälkeen ilahdun edelleen joka kerta, kun näen jossain vehnäterrierin. :)

Oi, aivan ihanaa! ♥ Tämä kommentti sai hymyilemään. :)

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän