Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla tai läheiselläsi on Mastiffi, ole kiltti ja lue tämä. Kiitos.

MastiffiaKaipaava
04.04.2017 |

Tämä nyt on viimeinen paikka mistä tällaista kannattaa kysyä, mutta en keksi enää muutakaan paikkaa. Jos joku haluaa vinkata vaikka jonkun Facebook ryhmän tai foorumin missä kysyä asiaa, arvostaisin sitä todella.

En edes tiedä mistä aloittaa.

Minulle tullaan nauramaan, mutta keinot alkavat olla niin vähissä etten enää edes tiedä mitä muuta voin tehdä.
Oma Mastiffini on nukkunut pois, ja suru ei helpota. Tiedän, ettei se koskaan katoa. Mutta jotain helpotusta tarvitsen, en vain kestä enää tätä suruprosessin vaikeutta.

Minun on siis aivan pakko kysyä. Onko täällä ketään pk-seudulla tai sen lähellä asuvaa Mastiffin omistajaa, jonka koiraa saisin rapsuttaa ja halata, edes vain pienen hetken. Olen valmis matkustamaan hieman pidemmänkin matkan, kyllä ne junat kulkee.

Tietysti maksaisin vaivasta, kunhan vain saisin edes pienen, pienen hetken pitää lähelläni taas niin upeaa koiraa. Tästä surusta vaan ei tule loppua. Minun on aivan pakko päästä taas Mastiffin lähelle. Muistelemaan niitä ihania aikoja.

Tiedän, että tämä on kaukaahaettu keskustelu. Mutta minun on pakko yrittää.

Annan sähköpostini, mikäli yhtään kommenttia saan.

Kiitos lukemisesta.

-L

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän surusi. Itselläni on 2 mastiffia, joista toinen täytti 13 eilen. Pelkään jo valmiiksi sitä päivää, kun joudun jommasta kummasta luopumaan. Asumme Karjaalla, joten minusta ei ole pyyntöösi vastaajaa. Toivottavasti olosi helpottaa pian.

Vierailija
2/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän surusi. Itselläni on 2 mastiffia, joista toinen täytti 13 eilen. Pelkään jo valmiiksi sitä päivää, kun joudun jommasta kummasta luopumaan. Asumme Karjaalla, joten minusta ei ole pyyntöösi vastaajaa. Toivottavasti olosi helpottaa pian.

Sydämelliset kiitokset ihanasta vastauksestasi. Minulle tuli hyvä mieli, kun tiedän että siellä Karjaallaa viipottaa kaksi Mastiffia rakastavassa kodissa.

Toivon teille kaikille terveyttä ja pitkää ikää.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MastiffiaKaipaava kirjoitti:

Tämä nyt on viimeinen paikka mistä tällaista kannattaa kysyä, mutta en keksi enää muutakaan paikkaa. Jos joku haluaa vinkata vaikka jonkun Facebook ryhmän tai foorumin missä kysyä asiaa, arvostaisin sitä todella.

En edes tiedä mistä aloittaa.

Minulle tullaan nauramaan, mutta keinot alkavat olla niin vähissä etten enää edes tiedä mitä muuta voin tehdä.

Oma Mastiffini on nukkunut pois, ja suru ei helpota. Tiedän, ettei se koskaan katoa. Mutta jotain helpotusta tarvitsen, en vain kestä enää tätä suruprosessin vaikeutta.

Minun on siis aivan pakko kysyä. Onko täällä ketään pk-seudulla tai sen lähellä asuvaa Mastiffin omistajaa, jonka koiraa saisin rapsuttaa ja halata, edes vain pienen hetken. Olen valmis matkustamaan hieman pidemmänkin matkan, kyllä ne junat kulkee.

Tietysti maksaisin vaivasta, kunhan vain saisin edes pienen, pienen hetken pitää lähelläni taas niin upeaa koiraa. Tästä surusta vaan ei tule loppua. Minun on aivan pakko päästä taas Mastiffin lähelle. Muistelemaan niitä ihania aikoja.

Tiedän, että tämä on kaukaahaettu keskustelu. Mutta minun on pakko yrittää.

Annan sähköpostini, mikäli yhtään kommenttia saan.

Kiitos lukemisesta.

-L

Ikävä että minullakaan ei ole enää koiraa (sekin kuoli).

Ymmärrän tuskasi. Voisit ainakin yrittää ottaa Mastiffi kasvattajiin yhteyttä. He yleensä ovat erittäin avuliaita. Jos vaikka pääsisit halailemaan mastiffeja edes vähän :)

Vierailija
4/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Minulla on kolme mastiffia ja asun ullanlinnassa :) Saat tulla halaamaan ja rapsuttamaan tahtoessasi! -N26

Vierailija
5/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon rohkaisevasta kommentista. :)

Olen todella pahoillani koirasi poismenosta, otan osaa suruusi.

Haluaisinkin kovasti ottaa yhteyttä kasvattajiin, mutta minua hävettäisi kun heillä on niin kova kiire ja kädet täynnä työtä upeiden koiriensa kanssa. Mutta jos muualla ei tärppää niin kai on uskallettava yrittää.

-AP

Vierailija
6/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt lemmikkipalstoilta? Siellä saattaisi tärpätä paremmin :)

Vierailija
7/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Minulla on kolme mastiffia ja asun ullanlinnassa :) Saat tulla halaamaan ja rapsuttamaan tahtoessasi! -N26

Mukava kuulla että sitä on kilttejä ja avuliaita ihmisiä vielä jäljellä :)

Vierailija
8/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Mastiffi -niminen kissa.

Vierailija
9/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7;

Kiitos vinkistä. :)

8;

Olen pahoilmani, että sait sellaisen kuvan. :( Koen olevani ihan tavallinen parikymppinen nainen. Vain hieman emotionaalinen juuri nyt.

9;

Samaa mieltä. Ihan uskomatonta miten hyviä ihmisiä tässä maailmassa on. :)

10;

Ihana nimi kissalle. ♥ :D

-AP

Vierailija
10/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas sitä nyt ilkeitä toisen surun keskellä. :(

Vierailija
11/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloitus olisi ihan sympaattinen ellei kyseessä olisi tappajakoirarotu.

Vierailija
12/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aloitus olisi ihan sympaattinen ellei kyseessä olisi tappajakoirarotu.

Olen pahoillani, että sinusta tuntuu tältä. Toivottavasti tapaat joskus Mastiffin ja huomaat kuinka kilttejä ne ovat. :)

-AP

Vierailija
13/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta... En osaa edes muotoilla ajtuksiani. Tämä ei ole tervettä enää.

MIten niin ei ole?

Vierailija
14/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia ei ole vielä tullut (toivottavasti tulee myöhemmin jahka hyväsydäminen viestittäjä kiireiltään ehtii), mutta nostelen ihan vain varmuuden vuoksi jos viesti olikin trolli. Jos joku muu(kin) antaisi minun rapsutella koiriaan, se olisi sanoinkuvaamattoman ihanaa. Kiitos. ♥

-AP

Vierailija
15/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas on yksi nykymaailman ihmeellisyyksistä. Eläimet inhimillistetään niin, että niitä surraan kuin läheistä omaista konsanaan. Ja kuitenkin jokainen täysjärkinen tietää, että ettei esim. koira elä kuin parhaimmillaan muutaman vuoden päälle kymmenen, monet ei kymmentäkään. Joten siihen kuolemaan voi alkaa valmistautua etukäteen. Miten te, joilla maailma hajoaa jo koiran kuolemasta, selviätte läheisten kuolemasta? Suhteellisuutta vähän peliin!

Tiedän, että monet närkästyvät näistä ajatuksistani, mutta kai jokainen saa sanoa mielipiteensä. Sorry vaan!

Vierailija
16/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni, joka väittää Mastiffin olevan tappajakoirarotu, on oikeasti kohdannut Mastiffin?

Mastiffit on jalostettu vahtimaan ja suojelemaan. Niitä ei ole jalostettu hyökkäämään.

Chihuahuat purevat todennäköisemmin kuin Mastiffit. Se, että Mastiffi on iso, ei tee siitä automaattisesti tappajaa.

Vierailija
17/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinnan mastiffi tyyppi oli varmasti provo. 

Vierailija
18/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni, joka väittää Mastiffin olevan tappajakoirarotu, on oikeasti kohdannut Mastiffin?

Mastiffit on jalostettu vahtimaan ja suojelemaan. Niitä ei ole jalostettu hyökkäämään.

Chihuahuat purevat todennäköisemmin kuin Mastiffit. Se, että Mastiffi on iso, ei tee siitä automaattisesti tappajaa.

Jos tässä nyt puhutaan englannin mastiffista niin se on kaukana tappelukoirasta. Mastiffi ei ole ollut tappelukoira pariin sataan vuoteen (eikä se silloinkaan ollut siihen sopiva. Mastiffi oli viimeksi oikea taistelukoira Rooman aikana eikä koira edes ollut nykyisenlainen).

Mastiffi on kiltti ja aika rauhallinen koira. Jos tappelukoiria hakee niin niitä on ihan muualla.

Vierailija
19/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullanlinnan mastiffi tyyppi oli varmasti provo. 

Niin, todennäköisesti oli. Mutta haluan silti uskoa ihmisistä hyvää, ken tietää. :)

-AP

Vierailija
20/35 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä nyt puhutaan englannin mastiffista niin se on kaukana tappelukoirasta. Mastiffi ei ole ollut tappelukoira pariin sataan vuoteen (eikä se silloinkaan ollut siihen sopiva. Mastiffi oli viimeksi oikea taistelukoira Rooman aikana eikä koira edes ollut nykyisenlainen).

Mastiffi on kiltti ja aika rauhallinen koira. Jos tappelukoiria hakee niin niitä on ihan muualla.

Joo, nimenomaan Englannin Mastiffeista. Ne on juurikin sellaisia jauhosäkkejä, isoja lössyköitä.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi