Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menneestä otti yhteyttä...

Pulskea täti
04.04.2017 |

...ja haluaa tietty nähdä. Viimeksi on nähty nippa nappa tämän vuosituhannen puolella, silloin tämä halusi ilmoittaa löytäneensä ulkomaan komennukseltaan vaimon itselleen. Mikä oli ihan kiva, koska olin itsekin juuri plussannut.

Kyllä keski-ikäisyys onkin jännää aikaa. Haluanko minä nähdä sen nuorenmiehen nyt vanhentuneen, haluanko että näkee sen tyttösen sijaan tämmöisen pulskean täti-ihmisen.

Mitähän tässä pitäisi tehdä. Tietty mua jotenkin kiinnostaa nähdä ja vaihtaa kuulumisia, vai onko vaan tylyä sanoa että ei millään ehdi aikatauluttaa kahveja huoltoasemalla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs prismas näin yhtenä päivänä exää, en meinannu tuntea häntä enää ku aikaa oli kulunu ni paljon. Aikamoinen hinaaja ol ja tyttös samanlainen.

Vierailija
22/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?! Kiinnostuneita on useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännitti, oli perhosia vatsassa.

Sovittiin kahvilaan tapaaminen, asetuin näytille ja otin silmälasit pois päästä ja keskityin lehteen, ajattelin että se saa nähdä mut ensin ja paeta paikalta jos ei miellytä. En malttanut olla vilkuilematta kuitenkin vähän ympärilleni ja pohdin, olisiko ikkunapaikalla istuva ruutupaitahemmo se ketä olin tullut tapaamaan, mutta ei.

Tuttu mieshän sieltä tuli, ei enää mikään poikanen vaan kovasti miehistynyt kaveri.

Siinä käytiin kuluneet vuodet läpi, muisteltiin yhteisiä menneitä, kovasti oli hauskaa ja sitä juttua riitti. Sama tuttu ihminen, vähän parempi versio itsestään vaan.

Miksei siitä silloin aikoinaan tullut mitään? Meillä oli välimatkaa, itse olin hukassa itseni kanssa...

Hyvillä mielin ja halauksen jälkeen (en muistanutkaan miten paljon meillä on pituuseroa, mutta sekin muistui samantien mieleen, miten vietettiin sunnuntaipäiviä vaakatasossa jolloin pituusero ei haitannut) lähdin kotiin ja vein lämpimän olon mukanani.

Sovittiin jotain ylimalkaista "pidetään yhteyttä" mutta en tiedä onko se edes tarpeen. Minä pidän itsenäisen naisen elämästä, ja lapsilla on toinen vanhempi täällä lähellä. Voihan sitä tylsinä hetkinään pohtia, että elämässä olisi ollut mahdollisuus lähteä ameriikanmaille asustamaan. Ehkä.

Mitään kuumaa ja mieletöntä ei tapahtunut, mutta jäi olihan kiva tavata.

Vierailija
24/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ehdottomasti treffeille ja tulet sit kirjoittamaan meille miten noin niinkuin meni.

Jos pelkäät, että et pysty vastustamaan (olet se varapatja), niin ota joku ystäväsi mukaan ja tapaa siis kahvilassa tai muuta. Sopikaa joku merkki, millä ystäväsi tulee pöytäänne ja "vie sinut pois" tilanteesta. ;-)

Vierailija
25/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan vain utelias. Itse seurustelin 18-vuotiaana vuoden yhden walesilaispojan kanssa (oli vaihdossa täällä), ja jos nyt menisin Walesiin, siis 30 vuoden jälkeen, ois oikeastaan kiva nähdä ja jutella! Ihan siis kaverina ja uteliaisuudesta.

Vierailija
26/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet ehdottomasti treffeille ja tulet sit kirjoittamaan meille miten noin niinkuin meni.

Jos pelkäät, että et pysty vastustamaan (olet se varapatja), niin ota joku ystäväsi mukaan ja tapaa siis kahvilassa tai muuta. Sopikaa joku merkki, millä ystäväsi tulee pöytäänne ja "vie sinut pois" tilanteesta. ;-)

Kyllä mä ajattelen, että tässä iässä voin vastata ihan itse siveydestäni. Sitä paitsi, jos noin pakottava intohimo iskisi, niin kyllä käyttäisin tilanteen hyväkseni!

Ap

Vierailija
27/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki.

Vierailija
28/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla ihan vain utelias. Itse seurustelin 18-vuotiaana vuoden yhden walesilaispojan kanssa (oli vaihdossa täällä), ja jos nyt menisin Walesiin, siis 30 vuoden jälkeen, ois oikeastaan kiva nähdä ja jutella! Ihan siis kaverina ja uteliaisuudesta.

Me ollaan hänen mukaansa tavattu viimeksi silloin, kun mulla oli pieni vauva. Itsellä ei ole mitään mielikuvaa tapahtuneesta. Ilmeisesti vauva-ajan unettomuus on pyyhkinyt muistikuvia.

Joo, oli tosi hauskaa. Ja illanvieton jälkeen oli ihan pakko ottaa vielä vanhat valokuvakansiot esiin, aikaa ennen digiotoksia ja selfieitä. Nukkumaan  menin vasta puoliltaöin ja tänään skannailin muutamat kuvat miehelle sähköpostiin.

Minusta on hienoa, että hän on menestynyt elämässään. Ja mennyt naimisiin, saanut lapsia. Eronnutkin, mutta niinhän se elämä menee. Ai niin, ero ei ole mitenkään tuore tapaus, usean vuoden vanha.

Vierailija
29/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi tapailumies otti yhteyttä vuosien jälkeen. Mentiin treffeille ja ne menivät hyvin. Lopuksi hän sanoi, että otti yhteyttä kertoakseen, että on mennyt kihloihin ja menossa naimisiin. Olin ihan, että wtf?

Vierailija
30/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kokenut niitä samanlaisina "treffeinä"kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi