Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei köyhät lenkkeile?

Vierailija
04.04.2017 |

En ainakaan itse ole tuolla pyöräteillä, tienvarsilla tai lenkkipoluilla nähnyt ikinä ketään hölkkäilemässä missään kovin kauhtuneissa verkkareissa tms vanhoissa vermeissä. Mun mielestä juoksu olis kaikille mitä mainioin harrastus: ei maksa mitään, ei tarvi ihmeellisiä välineitä ja mikä tärkeintä, kohottaa mielialaa. Lenkkaritkaan ei tarvi olla mitenkään erityisen vaimennetut, jos juoksee päkiäjuoksua barefoot-tekniikalla. Säästyy polvet ja lonkatkin.

Niin siis ettekö te juokse, vai satsaatteko viimeiset eurot juoksutrikoisiin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Nyt siis on löytynyt ihminen, joka päättelee ihmisten varallisuustason sen perusteella, miten he pukeutuvat lenkkeillessään. :D

Jep, ja hienosti sain sinutkin aktivoitua :-) ap

Mihin sä sen aktivoit? Lähtikö se lenkille samantien? Jos tarkoitat että sait ihmisen aktivoitua vauvapalstailemaan,niin se ei oo välttis kovin positiivinen juttu.

Kyllä mä tätä keskustelua tarkoitin. Aiheena kuitenkin menee av:n eliittiin. ap

Vierailija
22/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä juuri mikään muu enemmän kuin ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että juuri heidän liikuntalajinsa on se ainoa ja oikea. Sitten he saarnaavat joka paikassa kuinka juuri sitä pitää harrastaa. "Kyl pitää lenkkeillä, että mieli piristyy" "Sähän oot ihan tosi huonossa kunnossa vaikka harrastat liikuntaa viis kertaa viikossa mut et käy kuntosalilla" "Kyl kaikkien pitäis harrastaa joogaa, se niin rauhoittaa mielen" Ihan se ja sama miten liikutte, kunhan liikutte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä on taas tämmönen oman elämänsä tsemppari, joka löysi lenkkeilyn tuossa 2 viikkoa sitten ja nyt ei malta päästä kiiltäviä niketossujaan esittelemään purtsille. 

Voi kökkö, no onhan tämä yksi merkki kevään saapumisesta leskenlehtien lisäksi, että nämä töhöt kaivautuu luolistaan esiin "kannustamaan" muita.

Vierailija
24/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä tuli lenkkeiltyä paljon enemmän kuin nyt ihan hyvin toimeentulevana. Nykyään menee illat vaan sohvalla katsoen Viaplayn ja HBO:n tarjontaa. Että se siitä.

Vierailija
25/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin ne on köyhiä: Se vaatii aktiivista yrittämistä ja jonkin asteista päämäärätietoisuutta. On vain helpompaa vetää keskikaljaa kaksin käsin.

Vierailija
26/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lenkkeilen, eikä johdu edes köyhyydestäni. Mutta koska ulkoilu on parasta liikuntaa, siinä saa monta asiaa yhdellä iskulla: voi nauttia luonnon äänistä, tuoksuista, kauneudesta. Saa raitista ilmaa. Kunto nousee.

Viime kerralla kuulin ensi kertaa fasaanin rääkäisyn tänä vuonna. Mietin onkohan se onnistunut talvehtimaan hengissä.

Vierailija
27/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ne on köyhiä: Se vaatii aktiivista yrittämistä ja jonkin asteista päämäärätietoisuutta. On vain helpompaa vetää keskikaljaa kaksin käsin.

Tämä stereotypia on täällä moneen kertaan osoitettu vääräksi. Keskarikin maistuu kaikissa tuloluokissa. ap

Vierailija
28/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen ihan tavallisissa arkivaatteissa.

Välineurheiluahan se sellainen on missä pitää olla erikoiset välineet ja vaatteet urheilua varten. 

Vai miksi ei muka voisi juosta lenkillä tavallisilla kengillä, suorissa housuissa tai farkuissa ja joku pusakka päällä. 

Vierailija
29/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ne just oo rikkaita, kenellä on varaa juoda olutta ja polttaa tupakkaa? Ei nyt varsinaisesti liittynyt lenkkeilyyn, mutta rikkauden määrittelyyn.

Vierailija
30/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon rikas, mutten silti lenkkeile.

Vierailija
31/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeesti olevasi rikas vammanen

Menee vähän aiheen ulkopuolelle, mutta teen kyllä paljon töitä ja tulen ihan mukavasti toimeen. Pahoititko mielesi jostain? ap

Vierailija
32/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä jaksetaan jauhaa jostain juoksutrikoiden hinnasta. Just oli jossain iltasanomissa testi keskihintaisista jumppa/juoksutrikoista. Testivoittajaksi selvisi Lildin alle 10 euron pökät.

Vierailija
33/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, rikastuuko lenkkeilemällä?

Vierailija
34/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ärsytä juuri mikään muu enemmän kuin ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että juuri heidän liikuntalajinsa on se ainoa ja oikea. Sitten he saarnaavat joka paikassa kuinka juuri sitä pitää harrastaa. "Kyl pitää lenkkeillä, että mieli piristyy" "Sähän oot ihan tosi huonossa kunnossa vaikka harrastat liikuntaa viis kertaa viikossa mut et käy kuntosalilla" "Kyl kaikkien pitäis harrastaa joogaa, se niin rauhoittaa mielen" Ihan se ja sama miten liikutte, kunhan liikutte!

Just niin. Mun pointti oli että lenkkeily on maksutonta. ap

Vierailija
35/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mummo vetää sauvakävelyä toistaiseksi toppahousut jalassa, kunnes ilma lämpiää kunnolla. Lenkkarit on kyllä vimosen päälle, vanhoille jaloille oltava kunnon kengät.

Vierailija
36/36 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle kunnon juoksukengät on tosi tärkeet. Rikkailla on kyllä varaa sitte leikkauksiin, jos tulee vammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi