Meidän liian villit ja vauhdikkaat lapset...
Istuvat ja tekevät tuntitolkulla palapelejä ja pelaavat eläinlottoa ja dominoa.
Mummu kuitenkin sitä mieltä, että lapset on selviä adhd tapauksia koska innostuvat välillä juoksemaan ja riehumaan.
Toisen perheen rauhallinen tyttö pysyy äitinsä helmoissa tuppisuuna ja hän on normaali.
Mites tuo nyt on?
Kommentit (63)
Ei kannata kirjoitella, jos ei saa yhtäkään lausetta oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei käydä enää mummolassa samaan aikaan kun tietty sukulaisperhe. Ei vaan jaksanut enää sitä että omaa lasta piti jatkuvasti suojella ettei saa taas vahingossa turpaan kun "pojat on poikia ja vähän villejä".
No tiedän näitäkin, eikä todellakaan ole mukavia sellaiset " sarvikuonot", siinä on jo kyse jostain muusta. Mutta nämä meidän lapset todella vain leikkivät, ja varovat todellakin pienempiään. Mutta mummun mielestä ovat kaikki selvästi ylivilkkaita ja ärsyttäviä.
Joo, uskon että kotioloissa nämäkin pojat osaavat olla normaalisti, mutta tässä tapauksessa lasten vanhemmat ovat täysin sokeita omien lasten käytökselle.
T.8Jännä muuten miten osa lapsista on ihan täysiä kusipäitä jo pienestä pitäen. Käydään päälle, puhutaan tuntemattomille tyhmyyksiä jne. Eikä vika aina ole kotioloissa. Ei lapsi ole syntyessään mikään tyhjä taulu.
Harva lapsi on syntymästään paha. Kyllä se useinmiten kotioloista johtuu.
Kyllä. Minä olen kieltänyt riehumusen ja juoksemisen. Ei tee sitä missään. Inhoan juoksevia ja kiljuvia lapsia. Kyllä sosiaaliluokkakin vaikuttaa, yleensä nämä riehuvat lapset on wt porukan lapsia kuten ap.n tapauksessakin.
Mä voin kyllä kuvitella sun lapsen tulevat liikuntatunnit... "En mä saa juosta kun äiti on kieltänyt."
Siinä on vissi ero juostaanko ulkona, liikuntatunneilla, harrastuksissa - vaiko kyläpaikassa...
On, mutta lainattu ihminen kirjoitti että hänen lapseltaan on kielletty juokseminen ja riehuminen, eikä tee sitä MISSÄÄN. Siihen tartuin.
Yks ja sama kirjoitusvirhetaituri täällä itsekseen höpöttelee... :D