Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1v.n nuha lähti, en olis uskonut!

Vierailija
22.03.2006 |

1v.lla lapsellani alkoi maanantaina nuha(ei kuumetta)ja yskä ja laitoin illalla 2valkosipulinkynttä ja puolikkaan sipulin sideharsoon, sängyn päätyyn,eilen vielä nenä valui ja vähäsen yskitti, tein saman tempun ja tänään ei ole nuhasta eikä yskästä tietoakaan! Laitoin varmuuden vuoksi yöksi vielä puolikkaan sipulia. Ihan uskomatonta, kaks edellistä flunssaa kestivät viikon ja korvatulehdukseen päätyivät. Kokeilemisen arvoinen temppu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todella kokeilla ihan " eihän se ota jos ei annakkaan" mielellä.

Vierailija
2/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jo parivuotias. Korvatulehduksia ei kyllä ehkäissyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla allergisoivien listalla,vai?

Vierailija
4/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se sipulin haju oli ihan hirveen voimakas ja sukka piti heittää helvettiin heti. miten se haju ei muka leijaile koko huoneessa?

Vierailija
5/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mikä oli negatiivista, oli se sipulinkatku makkarissa, mut aamulla ei enää tuntenut sitäkään. Olen kyllä tosi positiivisesti yllättynyt. Allergiaa ei kyllä ole missään muodossa.

Vierailija
6/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarvitse lapsen tuhista koko yötä, eikä tarvitse nasolinia suihkutella. Mitä vähemmän lääkkeitä, sitä parempi.

Vierailija
7/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiin iloinen nyt ja haluaisin kertoa kaikille äideille, jotka kuuntelevat huolestuneena vauvelinsa sängyn vieressä, kuinka tämä yrittää hengittää nenän kautta, että kokeilkaa, ainakin meillä se tepsi!

Vierailija
8/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessa! Aamulla oli hiukan nuhainen. Ja näin unta sipulipihveistä =) Ei kyllä itseenikään yskittänyt.

Vierailija
9/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????

Vierailija
10/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahville, itse en huomaa mitään erityistä. Eikä se sideharsovirityskään enää tuoksu. Tärkeintä oli kuitenkin se, että lapsi sai nukuttua (ja äitikin)

Vierailija
11/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täytyykö sen sipulin olla silppuna?

Vierailija
12/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli keskikokoinen sipuli...

Vierailija
13/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haihtuiskohan ne eteerisetöljyt nopeammin jos silppuisi, mutta kun kuoriminen ja paloittelu riitti, tähän nuhaan. Olin nimittäin ihan varma, että taas tulisi vähintäin viikon nuha ja yskä. Toivottavasti meni tällä ohi, ainakin puuroa upposi lautasellinen, eikä nenä vuoda.