Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
101/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi ullakkoremontin kestäneen jo puolitoista vuotta? Ja siinä kohtauksessa kun etsi rappukäytävässä poraajaa niin mainitsi että on pyhä ja silti porataan. Kun joku kommentoi että ei kai ne viikonloppuna poraa ja joku että ei kai yksi remontti kovin kauaa kestä.

Vierailija
102/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ensimäisessä jaksossa niinkin pieni ja yksinkertainen asia, kuin Erikan huonosti häivytetty aurinkopuuteri / rusehtava poskipuna (en siis osaa sanoa, mitä tuotetta on käyttänyt). Oli sellaiset selkeät viivat poskipäiden alla. Tai ehkä oli yrittänyt contouria? Näytti tosi pahalta. Erika oli muutenkin todella tätimäinen, jos en tietäisi ikää, niin veikkaisin paljon vanhemmaksi.

Erikalle vinkki, että jos ei käytä ammattimeikkaajaa, niin nyt harjoittelua harjoittelua! Työtilaisuuksissa kannattaa aina olla parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avautuukohan Erika suhteestaan vanhempaan mieheen, jota ei sitten näytetä kameralle. :)

Tätä tyttöä ei laulajana muisteta, vaan tulee aina olemaan Dannyn tyttöystävä.

Vierailija
104/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielipiteeni Iholla-ohjelmasta

Pidän Eerikasta ja tamperelaisesta toimittajasta, mutta se lumilautailija on helvetin tylsä. Kulkee aina pimeässä ulkosalla, jos sisällä, niin silloin romuvarastossa. Kertakaikkiaan omitunen elämä ja jatkuvasti nauretaan. Ärsyttää se hörötys, aito nauraminen ei haittaa. 

Tämän hetken ykkösinhokkini on Sini Sabotage. Elin tuollaista elämää kun olin 20-24-vuotias. Tuossa iässä olin jo saanut esikoiseni.. Ylipäätään ihmisten elämä, jotka ovat jääneet nuoruuden bailuvaiheeseen tai muuten vaan koko ajan esittävät "staraa" saavat ahdistumaan. 

Onneksi katson netistä, niin voin kelata Sinin, snoukkaajan ja Kristiinan puheet pois. Eiköhän noita ole nähty riittävästi jo lehdissä ja telkkarissa. 

Sen pituinen se. 

Kaksi jaksoa tuottanut aika paljon inhoa ja ahdistusta. :)

Ei ihme että Suomessa voidaan huonosti, kun ollaan niin tavattoman suvaitsemattomia erilaisille elämäntyyleille. Tyyliin jos bailuvaihe itsellä on ohi, ei kukaan muukaan saisi enää bailata.

Jos joku nauraa, sitä pitää vihata. Huokaus.

Viesti oli kirjoitettu tahallisesti kärjistetysti, onhan tämä aihe vapaa.. Haloo ja hymiö sinullekin päivääsi. 

En nyt ole lääkitystä sarjan vuoksi aloittanut, mutta kyllä minusta on tylsää kuunnella jonkun naislauman hoilottamista taksissa. Lisäksi ahdistaa heidän puolestaan se elämä, koska (en halua loukata ketään, mutta...) minusta se vaikuttaa henkisesti niin tyhjältä, että asutaan yksin, mennään yhdessä baariin ja on hauskaa ja sitten herätään krapulassa vuokraluukusta - yksin. Jos se tuntuu hyvältä, ok. Mutta ihminen tulkitsee näkemäänsä oman kokemuksensa kautta, joten minä tulkitsen sen surullisena. Toivon, ettei se sitä Sinille ole. 

Vau. Siis vau. Hyvä naiset ja herrat, tässä meillä on malliesimerkki mammasta, joka ei voi ymmärtää että elämä ilman parisuhdetta ja perhettä voi olla aivan hyvä ja jopa tavoiteltava elämä jollekin. Olet nähnyt muutaman minuutin leikatun pätkän Sinin ja kavereiden bileillasta ja päättelit siitä että onpa henkisesti tyhjää ja surullista. Vau.

Niin. Se nyt oli minun mielipiteeni, enkä jaksa siitä alkaa riidellä. Sanoin mielestäni aika selvästi, että kyseessä on henkilökohtainen tulkintani aiheesta. Kenties et ymmärrä edellisen lauseen merkitystä. 

Oikeasti hyvää päivänjatkoa. Kello on vasta vartin vaille ysi, ehdit vielä vaihtamaan päiväsi sävyn. Älä uhriudu tänään jonkun random mamman sanoista. Jos sen pystyt estämään, voit sanoa itsellesi vaut. Ja ihan ilman sarkasmia. 

Kivoja mielipiteitä sinulla. Lumilautailijan elämäkin on mielestäsi "kertakaikkisen omituista", vaikka sitä on näytetty noin pari minuuttia.

Mutta oma elämäsi on tietenkin mittapuu kaikelle. Viis suvaitsevaisuudesta.

Lopeta jo! Miksi hyökkäät kimppuuni?  Ei se juttu ole minun vikani..

Vierailija
105/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on joku psykoottinen kehitysvammainen, joka puolustaa raivokkaasti kaikkia Iholla-sankareita, joten pitäkää hatuistanne kiinni ja varokaa kritisoimasta etenkin Siniä ja snoukkaajaa. 

Muita saa kritistoida. Tämä ritari hermostuu ainoastaan suosikkihahmojensa analysoinnista. 

Dont feed the troll! Parempi kuin ei välitä hänestä eikä lue kommentteja. Tässä ketjussa kun ei vieläole tullut esiin mitään kovin pahaa, muuta kuin tuo yksi möykkääjä.

Vierailija
106/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi ullakkoremontin kestäneen jo puolitoista vuotta? Ja siinä kohtauksessa kun etsi rappukäytävässä poraajaa niin mainitsi että on pyhä ja silti porataan. Kun joku kommentoi että ei kai ne viikonloppuna poraa ja joku että ei kai yksi remontti kovin kauaa kestä.

Asukkaat myös remppasivat asuntojaan, mutta tietysti pyhänä saa rempata, jos oot 5päivää töissä niin ei siinä kauheasti ehdi rempata, jos ei saisi pyhänä rempata. Tyyppi joka on aina kotona, niin joo varmaan ärsyttää, herätä joka aamu poraamiseen, mut sellaista se on kun kerrostalossa on remonttia. Meillä oli remontinaikana, ainakin sääntö ettei vkl saa tehdä kovia ääniä ja vko teki töitä 7-18. Mutta ei toi vkl kielto koske asukkaiden remontteja. :D ja ei kenelläkään ei oikeus puhelimeen tod.näk viattomalle huutaa, et seuraavalla kerralla on mora mukana :'D

Vierailija
107/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän lauran toisen lapsen nimi on? Toinen Uljas.

Miska

Oliko miska kissa?! Tqi potki ja sanoi jtn kissasta

Vierailija
108/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän Eerikasta ja tamperelaisesta toimittajasta, mutta se lumilautailija on helvetin tylsä. Kulkee aina pimeässä ulkosalla, jos sisällä, niin silloin romuvarastossa. Kertakaikkiaan omitunen elämä ja jatkuvasti nauretaan. Ärsyttää se hörötys, aito nauraminen ei haittaa. 

Tämän hetken ykkösinhokkini on Sini Sabotage. Elin tuollaista elämää kun olin 20-24-vuotias. Tuossa iässä olin jo saanut esikoiseni.. Ylipäätään ihmisten elämä, jotka ovat jääneet nuoruuden bailuvaiheeseen tai muuten vaan koko ajan esittävät "staraa" saavat ahdistumaan. 

Onneksi katson netistä, niin voin kelata Sinin, snoukkaajan ja Kristiinan puheet pois. Eiköhän noita ole nähty riittävästi jo lehdissä ja telkkarissa. 

Sen pituinen se. 

Ei ihme että Suomessa voidaan huonosti, kun ollaan niin tavattoman suvaitsemattomia erilaisille elämäntyyleille. Tyyliin jos bailuvaihe itsellä on ohi, ei kukaan muukaan saisi enää bailata.

Viesti oli kirjoitettu tahallisesti kärjistetysti, onhan tämä aihe vapaa.. Haloo ja hymiö sinullekin päivääsi. 

En nyt ole lääkitystä sarjan vuoksi aloittanut, mutta kyllä minusta on tylsää kuunnella jonkun naislauman hoilottamista taksissa. Lisäksi ahdistaa heidän puolestaan se elämä, koska (en halua loukata ketään, mutta...) minusta se vaikuttaa henkisesti niin tyhjältä, että asutaan yksin, mennään yhdessä baariin ja on hauskaa ja sitten herätään krapulassa vuokraluukusta - yksin. Jos se tuntuu hyvältä, ok. Mutta ihminen tulkitsee näkemäänsä oman kokemuksensa kautta, joten minä tulkitsen sen surullisena. Toivon, ettei se sitä Sinille ole. 

Tunnut siis ymmärtävän, että ahdistuksen tunteet johtuvat ja niiden syyt ovat tuntijassa itsessään ehdollistumina, vaikka jokin ulkopuolinen tekijä laukaisee ne. Hyvä :)

Vierailija
109/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi Laurasta ei tykätä täällä. Mä itse pystyn samaistumaan häneen täysin ja katsoisin vaan häntä. Mut sehän tossa ohjelmassa onkin hienoa kun ne kaikki tyypit elää niin eri elämää, että lähes jokaiselle löytyy joku samaistumiskohde.

Vierailija
110/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pituinen se. 

Vau. Siis vau. Hyvä naiset ja herrat, tässä meillä on malliesimerkki mammasta, joka ei voi ymmärtää että elämä ilman parisuhdetta ja perhettä voi olla aivan hyvä ja jopa tavoiteltava elämä jollekin. Olet nähnyt muutaman minuutin leikatun pätkän Sinin ja kavereiden bileillasta ja päättelit siitä että onpa henkisesti tyhjää ja surullista. Vau.

Niin. Se nyt oli minun mielipiteeni, enkä jaksa siitä alkaa riidellä. Sanoin mielestäni aika selvästi, että kyseessä on henkilökohtainen tulkintani aiheesta. Kenties et ymmärrä edellisen lauseen merkitystä. 

Oikeasti hyvää päivänjatkoa. Kello on vasta vartin vaille ysi, ehdit vielä vaihtamaan päiväsi sävyn. Älä uhriudu tänään jonkun random mamman sanoista. Jos sen pystyt estämään, voit sanoa itsellesi vaut. Ja ihan ilman sarkasmia. 

Kivoja mielipiteitä sinulla. Lumilautailijan elämäkin on mielestäsi "kertakaikkisen omituista", vaikka sitä on näytetty noin pari minuuttia.

Mutta oma elämäsi on tietenkin mittapuu kaikelle. Viis suvaitsevaisuudesta.

Lopeta jo! Miksi hyökkäät kimppuuni?  Ei se juttu ole minun vikani..

Täällä on useampi vastannut sinulle. Sellaista se on kun kirjoittaa av:lle.

Vierailija
111/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut, jota ei häiritse noiden tyyppien "julkkisstatus"? Nää ei ole kuitenkaan mitään Lady Gagoja tai edes Suomen mittakaavassa mitään kovin isoja staroja, että he eläisivät jotenki poikkeuksellista elämää.

Vierailija
112/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös aikalailla joka kaudella ole kuitenkin ollut näitä "pikkujulkkiksia"? Ekalla kaudella oli jossain tositv-sarjassa (matkailuun liittyvä) ollut Esin, Heli Kajo ja Maria Nordin. Tokalla kaudella Claudia ja Venla. Kolmannella Esko ja Yrjänä. 

Niin mistä tuo Esko olisi pitänyt tuntea ennen Iholla-ohjelmaa?

Eikö Esko ollut näkyvillä Karoliinan blogissa ennen ohjelmaa? En ole seurannut, mutta kuvittelin niin. Olin ilmeisesti väärässä. 

Taisi alkaa esiintyä vasta kuvausten aikana. Ehkä meni toisin päin, ensin iholla ja sitä kautta bloginkin kautta tunnetuksi.

Vierailija
113/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ihan ok:lta vaikuttaa. Kukaan ei voi olla tylsempi kuin se viime kauden rahkatyyppi, Tero vai mikä sen nimi oli.

Mä taas ajattelin, että lumilautailija on ihan kuin se Tero. Mutta ehkä hänen elämästään jatkossa tulee esiin muutakin kuin matkalla treeniin-treenausta ja syömistä.

Vierailija
114/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän lauran toisen lapsen nimi on? Toinen Uljas.

Sulo

Vierailija
115/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistiko joku, kenen kappale oli kyseessä siinä kohdassa missä Sini oli bilettämässä ja hoilasi jonkun räppibiisin tahdissa? 

Vierailija
116/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös aikalailla joka kaudella ole kuitenkin ollut näitä "pikkujulkkiksia"? Ekalla kaudella oli jossain tositv-sarjassa (matkailuun liittyvä) ollut Esin, Heli Kajo ja Maria Nordin. Tokalla kaudella Claudia ja Venla. Kolmannella Esko ja Yrjänä. 

Mikä julkkis se Yrjänä on?

Vierailija
117/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on joku psykoottinen kehitysvammainen, joka puolustaa raivokkaasti kaikkia Iholla-sankareita, joten pitäkää hatuistanne kiinni ja varokaa kritisoimasta etenkin Siniä ja snoukkaajaa. 

Muita saa kritistoida. Tämä ritari hermostuu ainoastaan suosikkihahmojensa analysoinnista. 

No eiköhän täällä vaan todeta että näiden kahden jakson perusteella on vielä liian aikaista vetää johtopäätöksiä esim. lumilautailijan elämästä. Kun siitä on näytetty niin vähän. 

Mutta tämän toteaminen on tietenkin psykottista ja kirjoittaja on taatusti kehitysvammainen. 

Upea asenne sulla. 

Vierailija
118/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina tosi vanhan näköinen vaikka ei oo edes neljääkymmentä. Sitä se laihuus tekee.

Vierailija
119/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dont feed the troll! Parempi kuin ei välitä hänestä eikä lue kommentteja. Tässä ketjussa kun ei vieläole tullut esiin mitään kovin pahaa, muuta kuin tuo yksi möykkääjä.

Sori mä vastasin trollille äsken, mutta jätän sitten siihen. Ei tosiaan kannata ruokkia. 

Vierailija
120/1274 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se Kristiinan talossa oleva "meteli" kovin äänekästä ollut,kun piti käytävässä hiipiä,että mistä se kuuluu..

Ja muutenkin vähän ylireagointia se puukolla uhkailu..

Sinikin vois tarvita vähän reality checkiä. Sanoisin että Suomesta löytyy aika paljon ihmisiä, jotka ei tunnista Siniä ja joilla ei ole mitään ennakkokäsitystä Sinistä, niin hyvässä kuin pahassa. Ja oikeastaan joita ei edes kiinnosta koko tyyppi millään lailla. Ehkä se siinä omassa kuplassa,omissa piireissä tuntuu että "jos mä sanon näin,niin KAIKKI olettaa et mä oon tämmönen,vaik en mä oikeesti oo,niisk"