Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
901/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on kätevä antimainos Radio Helsingille, nyt ainakin tietää, mitä kanavaa ei kannata kuunnella.

Kaikki ei diggaa Jaajosta, niin on hyvä, kun on vaihtoehtoja. Minua harmittaa, kun ei ole mahdollisuutta kuunnella Lauran ja kumppanin aamulähetyksiä.

Netissä voi kai kuunnella.

Jälkikäteenkinkö?

Vierailija
902/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa, että Suomi on keskinkertaisuuden ja tylsyyden idealisoija. Komulainen, Laura ja Erika saa eniten kakkaa niskaa, koska tekevät asiat omalla tyylillään. Mun mielestä noissa tyypeissä mielenkiintoisinta on juuri sellainen persoonallisuus, joka ei edes pyri miellyttämään kaikkia. Erikasta mieleniiintoisen tekee just se, että hän hengailee 50 vuotta vanhempien tyyppejen kanssa, Komulaisesta se, että on vähä friikki ja Laurasta se, että ei ole mikään perinteinen pullantuoksuinen äiti (sama koskee Komulaista), joka stressais siivoamisesta.

(Sini ja Nisula on lämpimiä ja ihananoloisia tyyppejä, tämä vuodatus ei sulje sitä pois.)

Hei kristiina vaan sullekkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa, että Suomi on keskinkertaisuuden ja tylsyyden idealisoija. Komulainen, Laura ja Erika saa eniten kakkaa niskaa, koska tekevät asiat omalla tyylillään. Mun mielestä noissa tyypeissä mielenkiintoisinta on juuri sellainen persoonallisuus, joka ei edes pyri miellyttämään kaikkia. Erikasta mieleniiintoisen tekee just se, että hän hengailee 50 vuotta vanhempien tyyppejen kanssa, Komulaisesta se, että on vähä friikki ja Laurasta se, että ei ole mikään perinteinen pullantuoksuinen äiti (sama koskee Komulaista), joka stressais siivoamisesta.
(Sini ja Nisula on lämpimiä ja ihananoloisia tyyppejä, tämä vuodatus ei sulje sitä pois.)

Siis mitä Komulainen tekee ohjelmassa mielestäsi omalla tyylillään? Jauhaa loputtomiin vaikeuksista, joita ei ole millään tavalla avannut? Tässä ketjussa ei ole kritisoitu yhtäkään hänen tekemistään, vaan hänen suhtautumistaan asioihin (=itseensä). Kukaan ei kritisoinut, kun hän ei saanut pyörää autoon. Kukaan ei ole kritisoinut hänen enduroharrastustaan. Kukaan ei ole kritisoinut hänen työntekoaan. Kukaan ei ole kritisoinut hänen lapsenhoitoaan. Silti hän käyttäytyy niin kuin hän saisi tällaisista asioista kritiikkiä ihan koko ajan. Miksi hän ei vain tee niitä asioita välittämättä kritiikistä (jota ei todellisuudessa edes näytä olevan)?

Vierailija
904/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos k lakkais ajattelemasta, mitä muut hänestä ajattelee, niin mitähän hän tekisi sillä kaikella vapautuvalla ajalla.

Vierailija
905/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Nisulan kohdalla ei toteudu Iholla-sarjan perusidea. Ei kerro itsestään tai tunteistaan mitään syvällistä, esittelee vaan kameralle: tässä on tää mun romuauto, tässä on mun kamat mummon varastossa, tämmönen reissumajoitus tällä kertaa, jne. Hohhoijaa oikeesti.

Vierailija
906/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on kätevä antimainos Radio Helsingille, nyt ainakin tietää, mitä kanavaa ei kannata kuunnella.

Kaikki ei diggaa Jaajosta, niin on hyvä, kun on vaihtoehtoja. Minua harmittaa, kun ei ole mahdollisuutta kuunnella Lauran ja kumppanin aamulähetyksiä.

Jälkikäteenkinkö?

Asun siis kuuluvuusalueella, mutta ei ole mahdollisuutta kuunnella tuohon aikaan radiota mitään kautta.

Vierailija
907/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniltä hyvä veto tämä sarja. Oli ihan erillainen kuva julkisuuden perusteella, ja kommenttien perusteella niin oli muillakin. Ihanan aito, lämmin ja sympaattinen nainen! Hyvä Sini!

Vierailija
908/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kristiina K - ihana friikki. Miten rauhaton sielu. Olisipa vaan ihmisen kroppa tarpeeksi kestävä.

Vierailija
909/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisula ei ole kertaakaan höpötellyt kameralle kuulumisiaan ja ajatuksiaan samalla tavalla kuin muut. Outoa, ettei tuotantotiimi ole pyytänyt häneltä toisenlaista materiaalia, vaikka naiset käsittääkseni toimittavat kuvaamansa materiaalin eteenpäin lähes viikoittain. Näin oli ainakin joitakin vuosia sitten.

Vierailija
910/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina Nisulan kohdalla ei toteudu Iholla-sarjan perusidea. Ei kerro itsestään tai tunteistaan mitään syvällistä, esittelee vaan kameralle: tässä on tää mun romuauto, tässä on mun kamat mummon varastossa, tämmönen reissumajoitus tällä kertaa, jne. Hohhoijaa oikeesti.

Hmm, ehkä Kristiina N on ihminen, joka ikään kuin seilaa elämänsä läpi ajattelematta tai analysoimatta sen enempää? Ihminen jossa on synnynnäistä syvää viisautta niin, ettei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa elämä vastaan sellaisena kuin tulee? Elämänsä ammattiurheilijana vaatii sen keskittymisen, ettei muualla elämässä tarvitse hirveästi miettiä, kunhan vain elää. Olen törmännyt tällaisiin ihmisiin. Kristiina N on mielenkiintoinen vastakohta Kristiina K:lle.

Vierailija
911/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteenkinkö?

Asun siis kuuluvuusalueella, mutta ei ole mahdollisuutta kuunnella tuohon aikaan radiota mitään kautta.

Radio Helsingin aamuja voi kuunnella myös jälkikäteen http://www.radiohelsinki.fi/ tai radiot.fi -sovelluksella

Vierailija
912/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sini on tosi jees ja sillä on ihana perhe. Vaikka kyllä silläkin ne diiva hetket tuolla stadin yössä on ollut. Osahan sen bestiksii on noita jekku & co tyyppejä.

Manne on ihana.

Vierailija
913/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän geeneilleen tietysti mitään voi mutta mä jään vain tuijottamaan Erikan yläpurentaa ja kuuntelemaan sen ässävikaa. Juu, anteeksi jo etukäteen, mutta vietän muutenkin paljon aikaa puhevikoja bongaillen...

Vierailija
914/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse usko, että Komulaisella on kaksisuuntainen, mutta varmasti jotain mt ongelmia on. Ei tuo käytös ole mitenkään normaalia. Se kun istui Stockalla ja totesi, että nyt huomaa miten kaikki tuijottavat häntä kokoajan, niin kai nyt kuka vaan katsoisi kaksi kertaa jos joku nainen kuvaa itseään ja puhuu videokameralle... Haloo

Tuntuu harhaiselta, kun hän nyt olisi joku Suomen suurin julkkis, jonka kaikki tunnistavat. Komulaisen pitäisi rauhottua! Tosi kiusallinen se kommentti sille vanhalle naiselle ja muutenkin kaikki kontaktit muihin ihmisiin tuntuu olevan hyökkääviä. 

Jakso jaksolta vain pahenee noi KK:n pätkät.

Joku kriisi hänellä on selvästi meneillään, ja vaikutelma, että hän joutuu panosta kaikkea tekemään. En itsekään usko mihinkää kaksisuuntaiseen. Perus perfektionistilta vaikutaa, ja ei oikein stressinsietonykyä. Toivon oikeasti, että hän vapautuisi nuista turhista ajatuksista/myrkyttää nimittäin itse omaa mieltänsä, eikä pysähdy ajattelemaan mistä on oikeasti kyse edes. Sitäpaitsi tuo elämäntyyli ei kauas kanna, ellei pysähdy ja rauhoitu oikeasti joskus. Toivottavasti ymmärtää, että hän on yhtähyvä ihminen kuin muutkin, ja se on hänestä itsestä kiinni millä silmin tätä maailmaa katsoo. Sitä en hyväksy että ihmset täällä palstoilla haukkuvat muita, toivottavasti tämä Kristiinakin oppii olemaan om itsensä, ja unohtaa tuon julkisuushömpötyksen.

Vierailija
915/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina tykännyt Sinin avoimuudesta ja iloisuudesta, mutta jotenkin hän kuitrnkin vaikuttaa vähä naiivilta. Viittaukset Daily Mail -tutkimuksiin ja tutkijoiden ivailu, tuo outo sepustus, miksi haluaa tehdä musiikkia suomeksi (suomen kielessä EI ole paljon konsonantteja, päinvastoin), sellainen pieni hihitys joka asialle.

Musta sen Sinin toilailuja on ollut hauska seurata! Joo, ehkä jossain mielessä vaikuttaa ikäistään nuoremmalta, mutta viime jaksossa itse mietin, että viihtyisin tosi hyvin hänen seurassa, koska tykkään itsekkin höpötellä ja naureskella menemään, onko oikeesti parempaa rentoutumistapaa! Ja itse vanhempi kuin tämä Sini!:) Sini ja Kristiina (lumilautailija) kaikista miellyttävimmät tyypit ohjelmassa!

Vierailija
916/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse usko, että Komulaisella on kaksisuuntainen, mutta varmasti jotain mt ongelmia on. Ei tuo käytös ole mitenkään normaalia. Se kun istui Stockalla ja totesi, että nyt huomaa miten kaikki tuijottavat häntä kokoajan, niin kai nyt kuka vaan katsoisi kaksi kertaa jos joku nainen kuvaa itseään ja puhuu videokameralle... Haloo

Tuntuu harhaiselta, kun hän nyt olisi joku Suomen suurin julkkis, jonka kaikki tunnistavat. Komulaisen pitäisi rauhottua! Tosi kiusallinen se kommentti sille vanhalle naiselle ja muutenkin kaikki kontaktit muihin ihmisiin tuntuu olevan hyökkääviä. 

Jakso jaksolta vain pahenee noi KK:n pätkät.

Joku kriisi hänellä on selvästi meneillään, ja vaikutelma, että hän joutuu panosta kaikkea tekemään. En itsekään usko mihinkää kaksisuuntaiseen. Perus perfektionistilta vaikutaa, ja ei oikein stressinsietonykyä. Toivon oikeasti, että hän vapautuisi nuista turhista ajatuksista/myrkyttää nimittäin itse omaa mieltänsä, eikä pysähdy ajattelemaan mistä on oikeasti kyse edes. Sitäpaitsi tuo elämäntyyli ei kauas kanna, ellei pysähdy ja rauhoitu oikeasti joskus. Toivottavasti ymmärtää, että hän on yhtähyvä ihminen kuin muutkin, ja se on hänestä itsestä kiinni millä silmin tätä maailmaa katsoo. Sitä en hyväksy että ihmset täällä palstoilla haukkuvat muita, toivottavasti tämä Kristiinakin oppii olemaan om itsensä, ja unohtaa tuon julkisuushömpötyksen.

Anteeksi! :D Pakosta, ei siis 'panosta'! Kirjoitusvirhe tuli!

Vierailija
917/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se kristiina jossakin alkupään jaksoista maininnut, että juuri ennen kuvausten alkamista on ollut elämässä kaikenlaista. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta selittäisiköhän tuo asia naisen jatkuvan analysoinnin ja korostuneen itsetutkiskelun.

Vierailija
918/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan niin paljon tuota ruoka suussa puhumista!

Vierailija
919/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komulaiselle tekisi hyvää kokonaan julkisuudesta lähteminen, terapiassa käynti (ellei jo käy) ja vaikka jooga, tai jokin muu rauhoittava kevyt urheilu. Kamala vauhti kokoajan päällä! Oppisi ottamaan ihan rauhallisesti ja pääsisi purkamaan noita ajatuksiaan terapiassa. Tekisi varmasti todella hyvää! Jos julkisuus ahdistaa noin paljon niin ehdottomasti kannattaisi jättää julkisuudessa pyöriminen, vaikka ei mielestäni mikään iso julkkis ikinä olekaan ollut.

Vierailija
920/1274 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran mies näyttää todella alistuneelta. Eikä sitä tunnu lainkaan kiinnostavan Lauran julkkis-tapaamiset tai muutkaan työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän