Iholla 2017
Kommentit (1274)
Noi Lauran meikit on aina ihan hirveät. Varissut silmien alle ja muutenkin suttuiset.
Sinänsä ihan mukava teko Kristiinalta kehua rouvaa, mutta olisi voinut vain sanoa, että "hei rouva, te näytätte viehättävältä, pidän takistasi/paidastasi/hatustasi" tai mitä ikinä olikaan hänellä päällä.. Nyt jäi itseään korostava tai rouvaa jopa hieman vähättelevä maku suuhun tuosta "onko kukaan" asettelusta.
Apua toi komulainen on sekasin. Se on salee jossain suljetulla kohta jos noi äänet ei lopu sen päästä. Se ei oo ollut julkkis enää vuosiin. Nyt se on vaan freelancer mutsi eirasra. Ketään ei kiinosta sen karvakolmiot.
Vierailija kirjoitti:
Apua toi komulainen on sekasin. Se on salee jossain suljetulla kohta jos noi äänet ei lopu sen päästä. Se ei oo ollut julkkis enää vuosiin. Nyt se on vaan freelancer mutsi eirasra. Ketään ei kiinosta sen karvakolmiot.
Kiitos illa nauruista :) Minäkin heittäydyn JOKA kerta uimahallin pukuhuoneen nurkkaan kippuraan ulisemaan kun mulla on Niin hirveet bikinit! Apuaaaaa!!!!
Jos Komulainen ahdistuu noin paljon ihmisten huomiosta, hänen ei olis kannattanu lähtee mukaan tähän sarjaan. Eikä ylipäätään esiintyä julkisuudessa. Aika nopeesti ihmiset unohtaa pienesti julkisuudessa hengailleet.
Erika vaikuttaa tosi välittömältä ja sillä vaikuttais olevan mutkaton suhde ihmisten huomioon. Varsinkin jos aattelee kuinka paljon Danny-asiaa on ihmetelty joka paikassa.
Ei mitään diivan elkeitä, siinä meikkaili verkkareissaan kun bändin pojat väänsi onnittelulaulua. :)
Gene Simmonskin voi kulkea Helsingissä ihan rauhassa vaimonsa kanssa, eiköhän myös joku Komulainenki. :D
Mitäköhän ajatuksia tuotannolla on herännyt jaksoja kootessa? :D Etenkin tuon Komulaisen kannalta.. "Ei v.. onko tää näin sekasin? Mitä hittoa me näihin jaksoihin tungetaan?"
Onks tolla Kristiinalla joku psykoosi meneillään? Aivan älytöntä toi sen vouhottaminen ja häsääminen. Ja se pankkitunnusten laitto johonkin epämääräiseen sähköpostilinkkiin!!! Tuo nainen on aivan sekaisin.
Laura on kätevä antimainos Radio Helsingille, nyt ainakin tietää, mitä kanavaa ei kannata kuunnella.
Komulainen käyttäytyy huomiotaherättävästi julkisilla paikoilla sählinkeineen ja ihmettelee kun joku katsoo. Sitten laittaa katseet "kuuluisuuden" piikkiin. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Laura on kätevä antimainos Radio Helsingille, nyt ainakin tietää, mitä kanavaa ei kannata kuunnella.
Ai miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei diggaa Jaajosta, niin on hyvä, kun on vaihtoehtoja. Minua harmittaa, kun ei ole mahdollisuutta kuunnella Lauran ja kumppanin aamulähetyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Komulainen käyttäytyy huomiotaherättävästi julkisilla paikoilla sählinkeineen ja ihmettelee kun joku katsoo. Sitten laittaa katseet "kuuluisuuden" piikkiin. Kukin tavallaan.
Joo. Oon nähnyt hänet yhden kerran, pari vuotta sitten metrossa, ja silloinkin oli samanlainen sähläys menossa. Rötkötti penkillä pitäen jalkoja vastassa olevalla penkillä pitäen koko "loosin" itsellään, puhui kovaan ääneen puhelimeen jotain työ(?)asioitaan ja oli yleisesti ottaen todella stressaantuneen ja hermostuneen oloinen. Kiinnitin hänen huomiota näistä syistä, jos olisi istunut normaalisti penkillä ja puhunut vähän hiljempaa, en varmaankaan olisi huomannut kuka on kyseessä.
Tästä ketjusta huomaa, että Suomi on keskinkertaisuuden ja tylsyyden idealisoija. Komulainen, Laura ja Erika saa eniten kakkaa niskaa, koska tekevät asiat omalla tyylillään. Mun mielestä noissa tyypeissä mielenkiintoisinta on juuri sellainen persoonallisuus, joka ei edes pyri miellyttämään kaikkia. Erikasta mieleniiintoisen tekee just se, että hän hengailee 50 vuotta vanhempien tyyppejen kanssa, Komulaisesta se, että on vähä friikki ja Laurasta se, että ei ole mikään perinteinen pullantuoksuinen äiti (sama koskee Komulaista), joka stressais siivoamisesta.
(Sini ja Nisula on lämpimiä ja ihananoloisia tyyppejä, tämä vuodatus ei sulje sitä pois.)
Kristiina K:lla on vauhti päällä. Olin tollanen ennenkuin sain lähes burn outin ja hakeuduin hoitoon. Tuntuu pahalta katsoa, muistan oman angstisuuden ja ahdistuksen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei diggaa Jaajosta, niin on hyvä, kun on vaihtoehtoja. Minua harmittaa, kun ei ole mahdollisuutta kuunnella Lauran ja kumppanin aamulähetyksiä.
Netissä voi kai kuunnella.
Komulainen jo etukäteen loukkaantui vauva.fi:n keskusteluista. Nyt voikin hyvillä mielin sanoa, että "mitäs minä sanoin", vaikka arvasikin kritiikin syyn ihan väärin. Aika harvoin palstallakaan kukaan moittii äitiä, joka vie lapsensa hoitoon, kun äiti tekee töitä. Ei palstalaisetkaan ihan idiootteja ole. Se hänen pelkäämänsä kritiikki tulee yleensä niiltä, jotka eivät tiedä, että hän tekee töitä kotona/kahvilassa/missälie, mutta ohjelmaa katsoville tuli kyllä selväksi, että hän tekee töitä.
Mä saan nyt varmaan paljon alapeukkuja, mutta tykkään Komulaisesta. Se on ottanu ohjelman tekemisen tosissaan, ja sen takia analysoi itseään jatkuvasti. Musta on kans hienoa, ettei ole tuonut lastaan julkisuuteen ja vaikuttaa muutenkin leijonaemolta. (Toisen Kristiinan hieronta- ja jumppajuttuja ei jaksa yhtään, vaikka kiva tyttö onkin.)