Iholla 2017
Kommentit (1274)
Ei kaikkien kotien tarvitse olla kuin sisustuslehdestä. Itsekin tykkään vähän boheemista tyylistä ja ettei kaikki ole valkoista. Mut toi menee mun mukavuusalueen ulkopuolelle,kamaa ihan joka puolella. Vaatteita siellä täällä,leluja,purkkeja,laatikoita. Eivät he VOI tarvita tuota kaikkea?
Siis ostaako toi Erika kaikki lehdet, joissa on juttu hänestä?
Ja säilyttää lehtipinoa olkkarin pöydällä, jotta muutkin huomais?
Lauran kohdalla tuli taas mieleen se, että mistä tietää jonkun olevan vegaani? No hän kyllä kertoo sen itse. Firts things first ja silleen...
Omituisesti koottu kauden avaus. Ei saanut oikein mitään irti. Tyypit vaikuttaa kaikki sellasilta jotka keikkuu siinä rajoilla, ovatko julkisuuden henkilöitä vai eivät - jännä valinta tuotannolta. "Tavikset" koin itse kyllä kiinnostavampana.
Haukottelin leukani sijoiltaan. Toivottavasti sabotaasi on kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä innosta puolijulkkisten avautumiset. Iholla oli hyvä juuri sellaisena kuin oli, tavisten ohjelmana,
Tulee helposti olo, että kaikki on myymässä jotain, esim. seuraavaa levyä.
Noh täytyy katsoa mihin tämä kehittyy.
Minkälainen jakso se oli, miksei löydy katsomosta?
Ainut edes jotenkin julkkis näistä on tuo Dännyn valittu.
Muut tuntemattomia.
Mukana on myös Krista ja Sini Sabotage.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Ruudussa?
Tuskin koska kaikki muut jaksot ja klipit löytyy Katsomosta. O.o
Tämä ykkösjakso ei.
Katsomo valittaa lähes joka videon kohdalla "virhe 3222......." tai jotain. Ja sitten katosi se ekan jakson kohta kokonaan!
Onko muilla sama? Vituttaa, tulin tähän koneelle nyt katsomaan ekaa jaksoa, enkä nää sitä :(
Laurahan siis ei ole vegaani vaan osallistuu vegaanihaasteeseen tammikuussa.
Katsoin juuri Katsomosta. Hmm.. tämä lapsiperheen äiti (Laurako?) on juuri hyvä esimerkki nykyelämästä. Kämppä kuin pommin jäljiltä, lapsi hokee pyllykakkapissajuttuja kokoajan eikä tottele mitään. Ja mitä tekee äiti: kuvaa instagramiin täydellistä kuvaa. Kun lähtevät ulos, täytyy sanoa että menemme BRUNSSILLE VEGAANIRAVINTOLAAN, lapset voi ottaa SUSHIA. Eli pointtina, nykyään täytyy esittää, että elämä on hienoa ja täydellistä jne, vaikkei oikeasti olekaan. Tämä on mielestäni todella surullista. Lisään vielä, että miksei voi aidosti näyttää, että rakastaa miestään jne. Se kosimistilannekin piti kertoa jollain ihme sarkasmilla ja alentavasti, joo-o, se kosi, jeejee.. Rakastakaa ja arvostakaa toisianne, perhe on tärkeintä mitä maailmassa on!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien kotien tarvitse olla kuin sisustuslehdestä. Itsekin tykkään vähän boheemista tyylistä ja ettei kaikki ole valkoista. Mut toi menee mun mukavuusalueen ulkopuolelle,kamaa ihan joka puolella. Vaatteita siellä täällä,leluja,purkkeja,laatikoita. Eivät he VOI tarvita tuota kaikkea?
Itse en ainakaan yhdistä sisustusta ja siistiyttä samaksi asiaksi. Minulle on ihan sama vaikka olisikin boheemisisustus mutta ei se tarkoita että sen pitäisi olla epäsiisti. Hauska kun juuri päivällä katsoin omaa kämppää että ompa taas tavaraa ympäri asuntoa ja jakson katsottuani ei oma "sotku" näyttänyt edes epäsiistiltä :D
Oliko yhdelläkään turvavyötä noissa kohdissa kun ajoivat autolla? Lauran perheellä ei näyttänyt olevan edes lapsilla. :( Ei löydy ymmärrystä. Todella junttia. Erikalla sentään oli.
En katsonut, kun pelkkä ennakkomainonta ärsytti. Onko siis kyseessä ton julkkistyrkyn tangolaulajan ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
En katsonut, kun pelkkä ennakkomainonta ärsytti. Onko siis kyseessä ton julkkistyrkyn tangolaulajan ohjelma?
On siinä muitakin semitunnettuja julkkistyrkkyjä.
Ihmettelen tuon yhden keittiötä. Eikö saa vähemmäksi tavaraa pois.