Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastuin mieheen puolitoista vuotta myöhässä

Vierailija
03.04.2017 |

Tapahtui aiemmin:
Mies kyseli ajoittain kuulumisiani ja vastailin laiskahkosti. Hän tuntui ihan kivalta, mutta, en ollut kiinnostunut hänestä. Olin joitain kuukausia aiemmin eronnut entisestä ja ei ollut kiinnostusta kuin korkeintaan katsella tarjontaa.
Lopulta jätin vastaamatta hänelle kuulumiskyselyym kokonaan viimeisellä kerralla. Tuolloin oli muita murheita elämässä.

Nyt jokin aika sitten sattumalta törmäsin miehen kuviin netissä. Jotain on tapahtunut, sillä ihastuin häneen aivan täysin. Nyt en ole muuta viime aikoina miettinyt kuin häntä ja tätä menetettyä mahdollisuutta. Nyt hän tuntuu niin oikealta, vaikka tuolloin puolitoista vuotta sitten ei miltään.
En uskalla ottaa yhteyttä häneen. En edes tiedä, onko hän sinkku enää.

Mitä tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rehellisesti mitä tapahtui, pyydä anteeksi ja kysy rohkeasti onko vielä kiinnostunut.

Tekstarilla tai whatsappille vaikka aluksi, soitat sitten seuraavana päivänä perään.

Vierailija
2/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä helvetin noloa saada tuollainen yhteenotto noin pitkän ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Näit kuvia joista paljastui miehen korkea status. On paljon matkustelua, kallis auto, julkkiksia kavereina tms. "Jostain syystä heräsi mielenkiinto." Olet nolo ämmä ja haista vittu.

Vierailija
4/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Näit kuvia joista paljastui miehen korkea status. On paljon matkustelua, kallis auto, julkkiksia kavereina tms. "Jostain syystä heräsi mielenkiinto." Olet nolo ämmä ja haista vittu.

Ei. Miehessä ei kuvien perusteella ole tapahtunut muutosta. Hän vaikuttaa jopa sympaattisemmalta ja vaatimattomammalta kuin aiemmin.

T.ap

Vierailija
5/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehessä ei ole tapahtunut kuvien perusteella muutosta.

T.ap

Vierailija
6/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt jokin aika sitten sattumalta törmäsin miehen kuviin netissä. Jotain on tapahtunut, sillä ihastuin häneen aivan täysin."

Jos et ole siis edes tavannut nyt miestä uudestaan, niin miten voit olla häneen yhtäkkiä ihastunut joidenkin kuvien perusteella? Kuulostaa siltä, että sinulla on vain nyt päällä elämäntilanne jossa parisuhde kiinnostaisi enemmän, ja olet ihastunut niihin omiin mielikuvituksesi kehittelemiin ominaisuuksiin, jotka yhdistät tuohon entiseen ihailijaasi.

Vierailija
7/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehessä ei kuvien perusteella ole tapahtunut muutosta. Hän vaikuttaa jopa sympaattisemmalta ja vaatimattomammalta kuin aiemmin.

T.ap

...mutta ei köyhemmältä?

Varallisuudessa ei ole tapahtunut kuvissa näkyvää muutosta.

En ole niitä naisia, jotka ihastuvat rahaan. Varakkaampiakin kiinnostuneita miehiä olisi näköpiirissä, mutta heihin en ole ihastunut.

T.ap

Vierailija
8/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka tekstiviesti jossa pahoittelet huonoa käytöstäsi ja kerrot syyn miksi et aikoinaan vastannut. Kysyt kohteliaasti olisiko hän halukas vielä tapaamaan. Jos et ole vastannut hänen viesteihin aiemmin, et voi odottaa että hän on ensimmäisenä ottamassa yhteyttä. Joudut siis nöyrtymään ja kysymään itse jos haluat tavata hänet.

Vierailija
9/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui aiemmin:

Mies kyseli ajoittain kuulumisiani ja vastailin laiskahkosti. Hän tuntui ihan kivalta, mutta, en ollut kiinnostunut hänestä. Olin joitain kuukausia aiemmin eronnut entisestä ja ei ollut kiinnostusta kuin korkeintaan katsella tarjontaa.

Lopulta jätin vastaamatta hänelle kuulumiskyselyym kokonaan viimeisellä kerralla. Tuolloin oli muita murheita elämässä.

Nyt jokin aika sitten sattumalta törmäsin miehen kuviin netissä. Jotain on tapahtunut, sillä ihastuin häneen aivan täysin. Nyt en ole muuta viime aikoina miettinyt kuin häntä ja tätä menetettyä mahdollisuutta. Nyt hän tuntuu niin oikealta, vaikka tuolloin puolitoista vuotta sitten ei miltään.

En uskalla ottaa yhteyttä häneen. En edes tiedä, onko hän sinkku enää.

Mitä tehdä?

no voi voi sulle,mitäs hidastelit?sun juna tais mennä jo

Vierailija
10/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole edes mitään ongelmaa, jos sinulla on kerran miehen yhteystiedot.

Ottaisin mieheen yhteyttä, en edes selittelisi mitään, vaan kysyisin onko vielä sinkku ja lähteekö treffeille. Hän sitten vastaa joko kyllä tai ei. Se siitä.

Älä tee asioista monimutkaisempia kuin niiden tarvitsee olla. Jos mies ajattelee kuten tuo yksi torspo tässä ketjussa, että on muka noloa, niin ehkäpä kiinnostuksesi kuolee siihen, ja hyvä niin.

Vierailija
11/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jollain mielikuvitusmatkalla. Luultavasti pettyisit jos näkisit tyypin taas livenä. Olet rakentanut jonkun haaveihmisen ja ihastunut siihen.

Vierailija
13/21 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaikka tekstiviesti jossa pahoittelet huonoa käytöstäsi ja kerrot syyn miksi et aikoinaan vastannut. Kysyt kohteliaasti olisiko hän halukas vielä tapaamaan. Jos et ole vastannut hänen viesteihin aiemmin, et voi odottaa että hän on ensimmäisenä ottamassa yhteyttä. Joudut siis nöyrtymään ja kysymään itse jos haluat tavata hänet.

Eniten tässä jarruttaa se, etten tiedä, onko mies enää sinkku.

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista.

Mutta luulen, että mies näki silloin jotain, mitä itse en vielä tajunnut. Siis että hän olisi minulle sopiva.

Vierailija kirjoitti:

Olet jollain mielikuvitusmatkalla. Luultavasti pettyisit jos näkisit tyypin taas livenä. Olet rakentanut jonkun haaveihmisen ja ihastunut siihen.

En osaa sanoa.

Olin tuolloin aiemmin vielä niin hajalla erostani, etten nähnyt eteenpäin tai ympärilleni. Lisäksi tuli muita murheita.

T.ap

Vierailija
14/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä helvetin noloa saada tuollainen yhteenotto noin pitkän ajan jälkeen.

Mun mielestä toi olisi mahtavaa. Melkein yhtä hyvä kuin se että joku ottaisi yhteyttä ja kertoisi olleensa ihastunut salaa kymmenen vuotta ja nyt rohkaistui kertomaan sen suoraan kävi miten kävi.

Vierailija
15/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista.

Mutta luulen, että mies näki silloin jotain, mitä itse en vielä tajunnut. Siis että hän olisi minulle sopiva.

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

Olin tuolloin aiemmin vielä niin hajalla erostani, etten nähnyt eteenpäin tai ympärilleni. Lisäksi tuli muita murheita.

T.ap

Kannattaa kertoa että oli hajalla erosta ja siksi et osannut ajatella seurustelua. Jos olet paneskellut ympäriinsä tässä välillä, niin sitten ei toki ole enää mahdollisuuksia tuohon mieheen mutta muuten voi olla oikein hyvät vielä. Miksi ei olisi?

Vierailija
16/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt jokin aika sitten sattumalta törmäsin miehen kuviin netissä. Jotain on tapahtunut, sillä ihastuin häneen aivan täysin."

Jos et ole siis edes tavannut nyt miestä uudestaan, niin miten voit olla häneen yhtäkkiä ihastunut joidenkin kuvien perusteella? Kuulostaa siltä, että sinulla on vain nyt päällä elämäntilanne jossa parisuhde kiinnostaisi enemmän, ja olet ihastunut niihin omiin mielikuvituksesi kehittelemiin ominaisuuksiin, jotka yhdistät tuohon entiseen ihailijaasi.

Mun mielestä on ihan normaalia kypsyä tuolla tavalla ja nähdä ne jotka ei ennen kiinnostaneet, nyt kiinnostavina.

Vierailija
17/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löytänyt parempaakaan niin nyt kelpaa?

Vierailija
18/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihastuin mieheen puolitoista vuotta myöhässä"

Te naiset kuulkaa teette kokoajan tota. 

Vierailija
19/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista.

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

T.ap

Kannattaa kertoa että oli hajalla erosta ja siksi et osannut ajatella seurustelua. Jos olet paneskellut ympäriinsä tässä välillä, niin sitten ei toki ole enää mahdollisuuksia tuohon mieheen mutta muuten voi olla oikein hyvät vielä. Miksi ei olisi?

Itse kyllä vastaavassa tilanteessa paneskelin ympäriinsä, ei ollut este kun suhde tuli ajankohtaiseksi. Hieman elämästä vieraantunutta kuvitella, että miestä lähtökohtaisesti haittaisi. Todennäköisesti on itsekin paneskellut. Meillä olinjuuri näin, mies oli vielä se villimpi meistä.

Sitä paitsi, mistä se mies edes panemiset tietäisi? 😃 nää peräkammarin ohjeet on aina yhtä koomisia. 😅

Samaa olin tulossa kommentoimaan.

Itselläni on tilanne, että olen eronnut pitkästä suhteesta ja tajuan itsekin olevani vähän tutkalla, ja että en ole valmis tai kykenevä sitoutumaan heti uudelleen. Tapasin Tinderissä erittäin kiinnostavan ja tasokkaan miehen, joka ihastui minuun ja on pitänyt aktiivisesti yhteyttä. Meillä on kuitenkin paljon välimatkaa joten emme ole tavanneet vielä oikeasti. Mies olisi halunnut tavata mahdollisimman pian, mutta kerroin hänelle tilanteestani ja siitä, että pidän häntä ikään kuin liian kiinnostavana tämänhetkiseen tilanteeseeni nähden. En haluaisi juuri nyt tavata noin hyvää ja varteenotettavaa miestä, koska saattaisin pilata koko jutun omalla, ohimenevällä sitoutumiskyvyttömyydelläni. 

Peräkammarin miehethän toki toivottaisivat minut alimpaan helvettiin, mutta tämä miespä kertoi ymmärtävänsä tilanteeni (on itsekin eronnut pitkästä suhteesta ja käynyt samantapaisen vaiheen läpi sen jälkeen) ja toivovansa, että voimme tavata sitten myöhemmin, kun minusta alkaa tuntua siltä että olen taas jaloillani. Hän ihan suorastaan kannusti minua menemään, elämään ja kokemaan asioita, ja sanoi nyt olevan oikea aika siihen. Ihana mies! Jos hän on vapaa vielä sitten kun tästä tokenen, niin enpä juuri muita miehiä tule katselemaan.

Vierailija
20/21 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap teet ongelman tästä asiasta? Ota reippaasti yhteyttä jos kiinnostaa. Jos mies on yhtään järkevä, hän kyllä ymmärtää ettet ollut heti eron jälkeen siinä kunnossa että olisit voinut alkaa rakentaa jotain uutta. Sopikaa tapaaminen ja katsokaa, toimiiko vai ei. Jossittelu on turhaa, niin moni elämä haaskaantuu jossitteluun. Toimi, voit voittaa paljon ja jos homma ei natsaakaan, niin mitä häviäisit? Et yhtään mitään, vaan voittaisit siinäkin sen, ettet enää tuhlaisi aikaasi turhien miettimiseen kun homma olisi sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä