Elämmekö lopun aikoja?
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201704032200096455_ul.shtml
Mikrosiruja ihmiseen.
Kommentit (27)
Mikä ihme noissa mikrosiruissa pelottaa?
No kyllä,kyllä, eiköhän noista siruista ole varoitettu jo raamatussa!
Mutta miksi? Miksi se on pedon merkki?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla siru ihon alla? Miksi sirua ei voi sijoittaa esim. sormukseen, kelloon tai vaikka rannehihnaan jotka saa halutessaan helposti pois?
Etkö todella ymmärrä tätä kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla siru ihon alla? Miksi sirua ei voi sijoittaa esim. sormukseen, kelloon tai vaikka rannehihnaan jotka saa halutessaan helposti pois?
Etkö todella ymmärrä tätä kysymystä?
Useampi ihminen saattaisi ymmärtää pelon, jos sen taustalla ei olisi paimentolaiskansojen pölyttynttä taikauskoa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa puhutaan mikrosirusta?
Ei kun pedon merkistä. Kun lopunajat eivät muuten ala, niin mikrosirut ovat sitten väännetty sellaiseksi.
Lukekaa Jesajan ja Jeremian kirjat, kuulostaa aika tutulta, eikö? Eli sanoisin ,että tuhoon ollaan menossa. Ei mulla muuta.
Koen olevani uskonnon uhri. Pelkään koko ajan maailmanloppua, lopun aikoja, kaikkea kamalaa, josta esim. Ilmestyskirja kertoo. Ihan sellaisesta 11-13-vuotiaasta alkaen olen pelännyt. Tämä kuluva vuosi pelottaa erityisesti. Mitä Venäjällä tapahtuu, mitä muuten maailman politiikassa tapahtuu sellaista, joka selittyy Raamatun lopun aikojen profetioilla.
Miten pääsen tästä pelosta ja maailman- ja elämänkatsomuksesta?
Ap
Parempi kauhea loppu kuin loputon kauhu.
Tuo on pedon merkki!
Lopun ajat on lähellä, selviä merkkejä on paljon.
Sormukse ja kellot voi heittää jokeen tai joku voin ne sinulta napata itselleen. Siksi.
Raamatussa kerrotaan, tyyliin, että "se" saa jokaisen pienen ja suuren ottamaan käteensä tai otsaansa pedonmerkin, joka on joku ihmisen luku 666.
Ilman sitä merkkiä et voi ostaa, etkä myydä mitään plaa plaa.
Kuulostaa kyllä siltä sirulta.
Itse en ole mikään uskovainen, mutta jos ihmisiä aletaan pakottamaan ottamaan siru kehoonsa, aijon todellakin käyttää kaikki keinot kieltäytyäkseni. VEtoan vaikka uskontooni.
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani uskonnon uhri. Pelkään koko ajan maailmanloppua, lopun aikoja, kaikkea kamalaa, josta esim. Ilmestyskirja kertoo. Ihan sellaisesta 11-13-vuotiaasta alkaen olen pelännyt. Tämä kuluva vuosi pelottaa erityisesti. Mitä Venäjällä tapahtuu, mitä muuten maailman politiikassa tapahtuu sellaista, joka selittyy Raamatun lopun aikojen profetioilla.
Ap
Ihan turha pelätä. Herra Jeesus tulee noutamaan omiaan, Jumalaan uskovilla ei ole mitään hätää.
Kuten sanottua, uskonnolliset hurmahenget.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen syöpä. En hetkeäkään usko että ihon sisälle pistetty esine olisi turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uskomalla Jeesukseen Kristukseen pelastut ja saat rauhan.
Johan uskonnolliset hurmahenget ovat noistakin siruista ulisseet jo sen parikymmentä vuotta.