Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille käynyt niin, että joku on tulkinnut viattoman ystävällisyytenne "iskuyritykseksi"?

Vierailija
07.06.2025 |

Minua vähän inhottaa ja jopa oksettaa nyt.

Minulle kävi näin. Sellainen nuori pojankloppi luuli että halusin harrastaa hänen kanssaan seksiä, kun rupattelin hänelle. 

Olen itsekin vielä melko nuori, 28v siis vasta. Olimme samassa tapahtumassa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minut siis "torjuttiin"

-ap

Vierailija
2/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆 mulle sattuu tätä jatkuvasti. viimeisin oli kun yritin tutustua yhteen nuorempaan mieheen (hän on maasta, josta janosin tietää lisää) ja intoilin varmaan hiukan liikaa, kun hän suurinpiirtein lähti karkuun ja alkoi vältellä mua. nyt jo naurattaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on just tuommoisia. Oot ystävällinen=vonkaat seksiä 🙄

Vierailija
4/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan mutta olen tiedostanut että sellainen uhka on, kun on tällainen luonne. 

Vierailija
5/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monet kerrat. Sitten suuttuvat kun en halua seksiä.

Vierailija
6/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆 mulle sattuu tätä jatkuvasti. viimeisin oli kun yritin tutustua yhteen nuorempaan mieheen (hän on maasta, josta janosin tietää lisää) ja intoilin varmaan hiukan liikaa, kun hän suurinpiirtein lähti karkuun ja alkoi vältellä mua. nyt jo naurattaa kyllä.

Gambia vai angola

Vierailija
7/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu soskussa Työllisyyspalveluiden virkailijoiden kanssa noin kävi

Vierailija
8/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Noloa kummallekin osapuolelle. 

- liian flirtti(?)

Vierailija
9/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. 😅 Hymyilen paljon, niin tätä on tulkittu väärin. Että miehet on joko lähteneet "leikkiin" mukaan tai sitten tosiaan torjuvat, esim. alkavat selitellä naisystävästään kesken keskustelun, johon tämä selittely ei sovi ollenkaan. On ärsyttänyt kovasti, kun esim. nämä varatut ovat olleet sellaisia, jotka ei tosiaankaan kiinnostaisi minua. Kiva sitten vaikka harrastusjutuissa yrittää jatkaa kanssakäymistä, kun toinen luulee minun iskeneen häntä

Vierailija
10/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama nainen on yllättäen sanonut että hänellä on poikaystävä/mies, vaikka olen vain ollut ystävällinen.

Joka kerta on tullut vähän puskan takaa. Ihan niitä näitä jutellut. 

Vierailija
11/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jouduin sen vuoksi välttelemään ko. henkilöä työpaikalla niin kauan kuin hänen sopparinsa kesti. Hän tuijotti, teki itseään tykö ja kiiruhti aina samaan hissiin jne. 

Vierailija
12/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... 😢 T:Kilttimies

Vierailija
13/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Olen ihmisistä kiinnostunut yleisesti ja kyselen, olen läsnä. 

Naiset eivät tätä tasan samaa käytöstä pidä flirttinä, miehet pitävät.

En viitsisi töykeäkään olla siksi ettei tule vääriä tulkintoja 

Vierailija
14/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on komea olisiko se hyvä että tulkitsee iskuyritykseksi. Mutta tuskin nuorempi kiinnostuu itseään vanhemmista esimerkiksi.

Vierailija
15/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nainen töissä on kahdesti kertonut liian alleviivaten miehestään. Juttelin hänen kanssaa muutaman kerran, mutta annoin sitten olla. En ollut kiinnostunut hänestä seksuaalisessa tai seurustelumielessä.

Vierailija
16/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ystävällisyyteni on käsitetty väärin. Olenkin nykyään käytökseltäni hieman etäisempi ihan tarkoituksella, joskaan en ennenkään mikään tungetteleva hölösuu ollut. 

Vierailija
17/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambia vai angola

eipä oo

Vierailija
18/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin useinkin. Omassa ajattelussani ihmiset ovat ihmisiä ja persoonia, ei niinkään sukupuolensa edustajia. Olen lapsena elänyt miesvaltaisessa ympäristössä isän ammatin vuoksi ja siksi kuvittelin, että miehille voi mennä noin vaan rupattelemaan esim harrastusasioissa. Se on usein tulkittu ihan pieleen flirttailuksi. Olen asiakeskeinen eikä seksi kiinnosta. No, olen oppinut ettei käytökseni ole normin mukaista.

Vierailija
19/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen kääntää puheeseen "minun mieheni" olen ollut liian ystävällinen.

Vierailija
20/39 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten töistä lähtiessä muodostin äänettömän "Moi!" huulillani yhdelle samaa sukupuolta olevalle (ulkomaalaiselle) työkaverille, ja se kattoi minua ällöten ja sen jälkeen se ja pari kaveriansa käyttäytyivät aika omituisesti minua kohtaan, siis naureskelivat ym. Ilmeisesti tämä nainen luuli että lähetin hänelle lentosuukon tai jotain.

Yhdellä toisella kerralla olin tosi hyvällä tuulella töistä lähtiessä ja moikkasin yhtä miespuolista ulkomaalaista työkaveria ilmeisesti liian iloisesti ja leveästi hymyillen. Tämä naimisissa oleva mies ehdotti heti että hän "voisi tulla käymään" minun luonani joku päivä.

Kummastakaan en todellakaan ollut kiinnostunut.