Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laurin talot - tylsäää...

Vierailija
03.04.2017 |

Lauri selostaa tasaisen monotonisella äänellä kuinka on tosi innoissaan.. Ei vaan oikein kuullosta kovin innostuneelta. Ja kertoo samat jutut toiseen kertaan mitkä juuri tanskalaiselle kaverille kertoi. Vähän on valjun oloista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ne sulat, aikuinen mies disainaa sulat tuulessa liehuen.. Ja jännä miten vielä Paula kanssa lasta suojeltiin tiukasti julkisuudelta, nyt yhtäkkiä onkin näkyvästi telkkarissa mukana. Jään odottelemaan parisuhdehaastattelua sen uuden naisen kanssa annassa tai menaisissa, tuskin tarvii montaa viikkoa odotella, Paulan kanssa ei taidettu montaa yhteiskuvaa edes saada... Hieman on Laurin meininki muuttunut.

Vierailija
22/30 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä jorinastakin, voi johtua siitä, että olen fanittanut rasmusta vuosikausia. On varmaan kyllä tylsää niille, joita ei Lauri henkilönä kiinnosta.

Mutta toisaalta, mitä odotitte? Rakennus- ja sisustusohjelmahan tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas Katsomosta Laurin Oma Talo... Todella sympaattista matskua Laurista lapsensa kanssa! Ei ollenkaan niin yksitoikkoista kuin itse ohjelma.

Vierailija
24/30 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eko älytalot, hohhoijaa.. hometaloja noista tulee. EU määrää miten täällä rakennetaan, ilma ei kierrä taloissa kohta ollenkaan kun rakennetaan niin tiiviitä taloja. Millon tullaan järkeen ja palataan vanhoihin hyvihin aikoihin? Ollaan menossa aivan väärään suuntaan, ekoa ja älyä liikaa!

Vierailija
25/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paska ohjelma.

Vierailija
26/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon ohjelmaa Laurin takia. Aina oon fani ollut. Muuten ei vastaavat rakennusohjelmat kiinnosta.

Vierailija
27/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska talosuunnittelijat alkavat tajuta ,että näille leveysasteille ei sovi tasakatto

Vierailija
28/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest tylsiä talot ja huoneet ahistavan näköisiä.

Vierailija
29/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu niihin ohjelmiin mitä ei kannata edes yrittää katsoa. Mikä lie tekele mainosten välin täytteeksi.

Vierailija
30/30 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän helvettiä tuo 'wanna_be_arkkitehti heiluu sulat päässä kuin muka tietäisi jostain jotain? En käsitä, miksi Paula Vesala joskus ajautui intiimiin suhteeseen tuon hippiäisen ja elämäntapaintiaanin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi