Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yllättänyt ketään kesken seksipuuhien?

Vierailija
03.04.2017 |

Tai onko sinua yllätetty? Kumpi nolostui enemmän - yllättäjä vai yllätetyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan. Mutta kerran ollessani tuttavapariskunnan luona yötä aamulla herättyäni vilkaisin hieman heidän puoliavoimesta makuuhuoneen ovesta sisään ja näin että nainen oli juuri asettumassa nelinkontin sängylle. Hiivin hyvin hiljaa pois.

Vierailija
2/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen ja monesti joutunut kuulemaan naiskentelua. Ihan peruskauraa nuoruudessa. Tuon perusteella kyllä ne pahat pojat vaan näyttävät ja kuulostavat olevan parhaita noissa puuhissa. Tai sit heidän kans feikataan eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä mitää tekemistä pahojen tai hyvien poikien tai miesten kanssa... joko seksi toimii tai ei !! Piste. Työntäkää ne fantasia hahmonne syvälle mihin ei arska paista!! Pahat ja vielä pojat anna mun kaikki kestää !!

Vierailija
4/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan isolla munallani enkä ketään ulkopuolista. Ei ole ollut epämiellyttävä yllätys.

Vierailija
5/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksillä mitää tekemistä pahojen tai hyvien poikien tai miesten kanssa... joko seksi toimii tai ei !! Piste. Työntäkää ne fantasia hahmonne syvälle mihin ei arska paista!! Pahat ja vielä pojat anna mun kaikki kestää !!

Meni tunteisiin? Miksi?

Vierailija
6/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole yllättänyt, mutta minut ja ex on yllätetty. Yllättäjä nolostui enemmän. Meitä yllätettyjä ei siinä kiihkossa hirveästi kiinnostanut.

Vierailija
7/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Oman äitini miesystävänsä kanssa ja olen myös kuullut isosiskoni sekstailevan silloisen poikaystävän kanssa. Ei mua nolottanut, vaan ällötti. Äiti taisi kyllä olla nolona. Sisko nyt ei vissiin mitään välitä mistään.

Vierailija
8/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko harrasti seksiä poikaystävänsä kanssa kotona huoneen ovi auki. Oli kyllä sinällään heidän oma syynsä, koska siihen aikaan kaikki palailivat normaalistikin töistä ja koulusta. Onneksi yllättäjä olin minä, eikä esim. isä.

Muuten en varsinaisesti ole yllättänyt, olen vain joutunut kuuntelemaan känniläisten yösessioita. En ymmärrä miksi yhden yön yökyläreissussa edes voida pidättäytyä, varsinkin jos perheen lapset nukkuvat melkein vieressä.

Vierailija
9/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättänyt vasemman käteni monesti sen hoitaessa penistäni salaa. Oikea käteni on asiasta järkyttynyt ja tarvitsee usein terapiaa.

Vierailija
10/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.Olin vierashuoneessa ja olisin mennyt yöllä vessaan.Kun avasin oven olkkariin, huomasin isäntäparin touhuavan sohvalla. Äkkiä ovi kiinni ja pidättelin varmaan tunnin ennen kun uskalsin yrittää uudestaan. (Isäntäparin puolustukseksi , asuin heidän nurkissaan pari viikkoa ja luulivat, että olisivat siihen vuorokauden aikaan olleet ns turvassa.) Ei traumoja.

Vierailija
11/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse yllättänyt ketään, mutta olen itse joutunut yllätetyksi.

Ollessani 19-vuotias, viisi vuotta vanhempi isosiskoni yllätti minut kerran suutelemasta silloista tyttöystävääni. Itseäni (tai tyttöystävääni) tilanne ei juurikaan nolottanut, mutta sen sijaan siskoni oli jossain määrin järkyttynyt. Syy oli se, että siskoni (ja myöskään vanhempani) eivät olleet etukäteen vielä tietoisia tyttöystävästäni, koska en ollut sitä vielä kenellekkään kertonut (kyseessä oli ensimmäinen seurustelusuhteeni). Lisäksi isosisko paheksui suhdettamme jonkin aikaa, kun kerroin, että tyttö oli minua vanhempi (23-vuotias) koska sisko oli tuohon aikaan jostain syystä sitä mieltä, että on "epänormaalia", jos nainen on parisuhteessa miestä nuorempi.

Vierailija
12/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin kerran omat vanhempani lauantai-iltapäivällä, vasta tuon jälkeen tajusin miksi menivät aina "päiväunille" :s

Vierailija
13/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 28v kirjoitti:

En ole itse yllättänyt ketään, mutta olen itse joutunut yllätetyksi.

Ollessani 19-vuotias, viisi vuotta vanhempi isosiskoni yllätti minut kerran suutelemasta silloista tyttöystävääni. Itseäni (tai tyttöystävääni) tilanne ei juurikaan nolottanut, mutta sen sijaan siskoni oli jossain määrin järkyttynyt. Syy oli se, että siskoni (ja myöskään vanhempani) eivät olleet etukäteen vielä tietoisia tyttöystävästäni, koska en ollut sitä vielä kenellekkään kertonut (kyseessä oli ensimmäinen seurustelusuhteeni). Lisäksi isosisko paheksui suhdettamme jonkin aikaa, kun kerroin, että tyttö oli minua vanhempi (23-vuotias) koska sisko oli tuohon aikaan jostain syystä sitä mieltä, että on "epänormaalia", jos nainen on parisuhteessa miestä nuorempi.

Oho, tuli näköjään kirjoitusvirhe, tarkoitin siis että sisko oli sitä mieltä, että on epänormaalia, jos nainen on parisuhteessa miestä vanhempi.

Vierailija
14/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kyllä. Oman äitini miesystävänsä kanssa ja olen myös kuullut isosiskoni sekstailevan silloisen poikaystävän kanssa. Ei mua nolottanut, vaan ällötti. Äiti taisi kyllä olla nolona. Sisko nyt ei vissiin mitään välitä mistään.

Älä viitsi valehdella, tosiasiassa veit käden gikkelille tahi pimpulalle ja vispasit samaan tahtiin nussijoiden kanssa.

Vierailija
15/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tilanteissa ollaan oltu porukalla viettämässä iltaa. Väärä ovi on saattanut aueta puolin ja toisin.

Mitäs tuosta.

Kukaan ei sentään jäänyt oven raosta kuvaamaan.

Vierailija
16/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani.

Vierailija
18/22 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! 19-vuotiaana silloisen uuden poikaystäväni kanssa harrasteltiin hänen huoneessaan, asui siis vielä vanhemmillaan. Eikä miten tahansa, olin nelinkontin kädet tiukasti sidottuna taakse ja kesken kiihkeiden sessioiden hänen äitinsä pelmahtaa huoneeseen kysymään jotain juttua, ei me edes tiedetty että hän oli tullut kotiin. Voi hyvä luoja että hävetti, tuo oli kolmas kerta kun edes tapasin tuon äidin!! Häntäkin hävetti ja yritti kai vaan unohtaa näkemänsä verkkokalvoiltaan samantien. Loppujenlopuksi meistä tuli oikein läheisiä ja tultiin hyvin toimeen.

Vierailija
19/22 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/22 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yllätin. Vaimoni työkaverinsa kanssa.