Tyypillisen valkoisen etuoikeuden omaavan patriaattisesta yhteiskunnasta hyötyvän naisen kolumni: Kuka pilasi feminismin?
Teen kaiken väärin, enkä osaa mitään! Nyt en puhu meikkaamisesta, vaan feminismistä.
https://anna.fi/kolumnit/laura-honkasalon-kolumni-huijarifeministi
Kommentit (13)
Patriarkaalinen. Patriaattinen ei ole sana.
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaalinen. Patriaattinen ei ole sana.
Kopioin tuon osan suoraan kommenteista.
siis eihän toi vaan niiiinQ voi ymmärtää sorrettuja koska se on anti-interseksuaalinen ja etuoikeutettu cissu
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Niitä termejä ei jakseta selittää jokaiselle kyselijälle, koska jokainen voi opetella käyttämään googlea. Häiritsee keskustelua, kun pitää koko ajan selvittää perusasioita tiedonhakukyvyttömille. Kuvitelkaa ilmastonmuutoskeskustelu, jossa joku kyselee jatkuvasti, mitä se hiilidioksidi oikein on.
Keski-ikäinen nainen tykkäsi feminismistä nuorena kun se koski vain häntä itseään. Nyt on vaikeaa, kun pitäisi ottaa muutkin huomioon ja kyseenalaistaa omaa ajatusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä termejä ei jakseta selittää jokaiselle kyselijälle, koska jokainen voi opetella käyttämään googlea. Häiritsee keskustelua, kun pitää koko ajan selvittää perusasioita tiedonhakukyvyttömille. Kuvitelkaa ilmastonmuutoskeskustelu, jossa joku kyselee jatkuvasti, mitä se hiilidioksidi oikein on.
Keski-ikäinen nainen tykkäsi feminismistä nuorena kun se koski vain häntä itseään. Nyt on vaikeaa, kun pitäisi ottaa muutkin huomioon ja kyseenalaistaa omaa ajatusmaailmaansa.
Eli hiilidioksidi on verrattavissa johonkin ISCIS termistöön joiden takana feministit öyhöttää? Sä olet kyllä sellainen öflacis. Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin ota selvä
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Transsukupuolisena henkilönä sanoisin, että nykyfeminismi aiheuttaa minussa väkivaltaisia impulsseja (jotka tietenkin tukahdutan). Johtunee sukupuolestani, joka on paha riippumatta siitä, miki minut tulkitsette. Kuitenkin minut on joko sosiaalistettu mieheksi tai sitten elän miehenä.
En klikannut linkkiä, koska misogynistinä uskon tuollaisen naizellisen linkin tuhoavan laitteeni.
Joo nuo kaikki jutut jostain cis-ihmistä on kyllä aika lol. Naisilla pillu ja miehillä kulli. ei siitä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Jos joku ei sopeudu biologisiin ominaisuuksiinsa, niin se on sitten voi voi, mutta ei siitä nyt pidä puhua ikään kuin asia ei olisi jotenkin epänormaalia.
Sukupuoli kyllä edelleen määritellään luonnontieteellisesti. Feminismistä on tullut juuri tuollaista höttöä ja höpöä kun se on hylännyt tieteellisen maailmankuvan ja ruvennut rakentamaan jotain sosiologista utopiaa.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hiilidioksidi on verrattavissa johonkin ISCIS termistöön joiden takana feministit öyhöttää? Sä olet kyllä sellainen öflacis. Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin ota selvä
Mikä on niin kauhean vaikeaa? Selvitä kolme sanaa äläkä kutsu ihmisiä transuiksi, niin pärjää hienosti. Työmarkkinatuella eläessä on paljon vapaa-aikaa, ei voi olla siitä kiinni. Uuden oppiminen vetreyttää aivoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo kaikki jutut jostain cis-ihmistä on kyllä aika lol. Naisilla pillu ja miehillä kulli. ei siitä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Jos joku ei sopeudu biologisiin ominaisuuksiinsa, niin se on sitten voi voi, mutta ei siitä nyt pidä puhua ikään kuin asia ei olisi jotenkin epänormaalia.
Sukupuoli kyllä edelleen määritellään luonnontieteellisesti. Feminismistä on tullut juuri tuollaista höttöä ja höpöä kun se on hylännyt tieteellisen maailmankuvan ja ruvennut rakentamaan jotain sosiologista utopiaa.
Mä olen transsukupuolinen ja musta vaan tuntuu pahalta kun asiasta vouhkataan. Mä olen epänormaali ja se siitä. Voi voi. Mä sopeudun, ei muiden tarvitse. Ei meitä niin paljon ole. Onneksi. Tätä en toivoisi kenellekään.
7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen transsukupuolinen ja musta vaan tuntuu pahalta kun asiasta vouhkataan. Mä olen epänormaali ja se siitä. Voi voi. Mä sopeudun, ei muiden tarvitse. Ei meitä niin paljon ole. Onneksi. Tätä en toivoisi kenellekään.
7
Anteeksi, ei ollut tarkotus kuulostaa niin tylyltä. Kirjoitin ehkä vähän liian jyrkästi. Mun puolesta kaikki saa elää ja olla niinkuin haluaa, mua vaan kyllästyttää tää jatkuva vouhkaaminen sukupuolesta ja toisaalta siitä, että se, että kyse ei olisi lainkaan biologiasta. Ihan kuin naisuus ja miehisyys ois vaan joku sopimusasia.
Transukupuolisuus on ihan tutkittu juttu tietysti ja tajuan, että on niitä, jotka ovat syntyneet omasta mielestään väärään ruumiseen. Anteeksi jos loukkasin sun tunteitasi, välillä internetissä tuppaa kirjoittamaan turhan tylysti. Emmä luokittele sinänsä ihmisiä sukupuolen perusteella, mutta kyllästyttää tuollainen 4 aallon feminismi, joka ei pohjaa mihinkään todelliseen vaan jonkinlaiseen utopiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Anteeksi, ei ollut tarkotus kuulostaa niin tylyltä. Kirjoitin ehkä vähän liian jyrkästi. Mun puolesta kaikki saa elää ja olla niinkuin haluaa, mua vaan kyllästyttää tää jatkuva vouhkaaminen sukupuolesta ja toisaalta siitä, että se, että kyse ei olisi lainkaan biologiasta. Ihan kuin naisuus ja miehisyys ois vaan joku sopimusasia.
Transukupuolisuus on ihan tutkittu juttu tietysti ja tajuan, että on niitä, jotka ovat syntyneet omasta mielestään väärään ruumiseen. Anteeksi jos loukkasin sun tunteitasi, välillä internetissä tuppaa kirjoittamaan turhan tylysti. Emmä luokittele sinänsä ihmisiä sukupuolen perusteella, mutta kyllästyttää tuollainen 4 aallon feminismi, joka ei pohjaa mihinkään todelliseen vaan jonkinlaiseen utopiaan.
Et sä mua mitenkään loukannut. :) Ymmärsin täysin. Harvoin muuten saa näin kohteliasta kommenttia. Mutta joo, naiseus ja miehuus on oikeita asioita. Tiedän itse, miten kauheaa on, jos joutuu väärään muottiin tai jos koitetaan pakottaa jotenkin sukupuolineutraaliksi. Mä puhuin tänään netissä nuoren kanssa, joka pelkäsi olevansa jotain ihmesukupuolta, koska hän ei ihan vastaa normeja.
Ei sukupuolta voi kieltää. Tiedän, että monelle se olisi ok, että esim. mä tulisin samaan pukuhuoneeseen, mutta kuitenkin pelkään, ettei kaikki uskaltaisi sanoa, ettei se ole ok. En yleensäkään kerro kenellekään mitään.
Tämä neljäs aalto ei ole mun mieleen. Se tuntuu rajoittavan ihmisiä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on kyllä jo ensimmäisestä päivästä lähtien ollut täyttä höpöä ja kulttuurimarxistista paskaa.
up