Erikoisin asia, jota pidät seksikkäänä miehessä?
En oikein tiedä miksi, mutta miehen alaselkä kiihottaa mua ihan hemmetisti.
Kommentit (77)
Niska.
Ylipaino, esimerkiksi näyttelijä Nicolas Bro on minusta vitun seksikäs ja ihana. ❤️ N26
Jos hiukset menee korvan vierestä niinkuin David Duchovnylla X-Filesin 5. -kaudella. Ruotsin puhuminen mutta tämä koskee pelkästään omaa miestä:)
Tuntemattoman miehen niska on kyllä hot hot...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen punainen ja paksu ❤❤
Pitkä otsa... <3 metsästäjä/eräjorma ukko. Mies aseen kanssa on kuuma. Pieni ylipaino myös vetoaa. Tupakan ja Axen haju sekoittuneena (teini iässä ensimmäinen poikaystävä tuoksui aina tältä, tulee ihania muistoja mieleen tästä tuoksu kombosta :) onneksi saman ukon kanssa olen edelleen niin saan sitä nuuskutella sieluni kyllyydestä )vihaan kuitenkin tupakointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen punainen ja paksu ❤❤
eiku sellanen timmi niska tietsä
Itsevarmuus, se että uskaltaa näyttää pehmeät ja feminiiniset puolensa, tyylitaju, älykkyys, taiteellisuus, leveät hartiat, sopusuhtainen ruumiinrakenne, rintakarvat, karvaiset jalat, huumorintaju, luotettavuus, päättäväisyys, horjumattomuus.
Höröt korvat.
Vahvat ranteet.
Se kun mies nojaa ovenkarmiin.
Pidän naisista, joten kerron mielestäni seksikkään "outouden" naisella. Jollain naisilla on ns. kuoppa tuossa ihan kaulan alussa, solisluiden välissä ja se on mielestäni kiihottavin kohta vartalossa, jos naisella on tällainen se tekee hänestä automaattisesti kuumemman silmissäni. Yleensä tällaisen omaavalla on muutenkin jäntevä ja haluttava kaula.. Ah.
Vierailija kirjoitti:
Vauvoille ja eläimille lepertely ja hellittely.
Musta on ihanaa,kun mies lepertelee mulle samalla tavalla kuin vauvoille ja eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Pidän naisista, joten kerron mielestäni seksikkään "outouden" naisella. Jollain naisilla on ns. kuoppa tuossa ihan kaulan alussa, solisluiden välissä ja se on mielestäni kiihottavin kohta vartalossa, jos naisella on tällainen se tekee hänestä automaattisesti kuumemman silmissäni. Yleensä tällaisen omaavalla on muutenkin jäntevä ja haluttava kaula.. Ah.
Jee, minulla on! 🤗
Kuvailit sitten ittes