Erikoisin asia, jota pidät seksikkäänä miehessä?
En oikein tiedä miksi, mutta miehen alaselkä kiihottaa mua ihan hemmetisti.
Kommentit (77)
Mä komppaan myös isoa nenää! Paksut pohkeet, tosi karvaiset jalat, ohuet huulet, punaiset hiukset (luonnostaan, ei värjätyt)
Vierailija kirjoitti:
Kannatan! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys.
Tämä kyllä on listan voittaja: ehdotomasti hyvin hyvin erikoinen ja epätavanomainen piirre miehessä.
(Kiitos illan nauruista.)
Naisethan tunnetaankin suurina keksijöinä, taitelijoina, neroina, ajattelijoina, bisnesideoistaan ja suuryritysten polkaisemisesta nollista.
Tämä asenne sopisi tuonne toiseen ketjuun. Kerrohan sinä omasta taiteestasi, bisneksistäsi ja keksinnöistäsi!
Erikoisin? No ehkä sellainen aito höpsöys, kun hommat tulee kuitenkin hoidettua. Yleensä ottaen seksikästä on itsevarmuus, mutta itsevarmuudeksi voidaan kai lukea myös aitous, jos on vaikka vähän höpsö.
Vauvoille ja eläimille lepertely ja hellittely.
Rakastan miehen nivusia, siis sitä ihoaluetta reiden ja kyljen/vatsan välissä.
Pidän mieluummin lyhyistä kuin pitkistä miehistä.
Pidän siitä, että miehessä on sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä -sellaista poikamaisuutta. Äijämäisyys ällöttää.
Myös naisissa on mielestäni viehättävää, että on sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä. Yksiulotteisuus on tylsää.
Epätasaiset ja vinot hampaat on Super seksikkäät! <3
- Tupakointi (siis musta se on vaan todella miehekästä ja semmoista "pahis"-tyylistä)
- Virolainen aksentti (tämä on oudoin kaikista, koska en ulkoisesti yleensä pidä yhtään virolaisista...)
- Eräjormailu (aidot "metsien miehet", ei mitkään wannabe-hipsterit)
IT-alalla työskentely ja koodausjutuista puhuminen. Piirre ei ole erikoinen, mutta naisena siitä tykkääminen taitaa olla harvinaisempaa.
Älykkyys, lukeneisuus ja kiinnostus eri asioihin tulikin täällä jo. Sellaisissa miehissä, jotka kohtelevat hyvin ja kunnioittavasti kaikkia on jotain aivan erityistä kiinnostavuutta. Viestii mielestäni siitä, että ovat sinut itsensä kanssa.
Aamuhengityksen haju, jos on juonut edellisenä päivänä olutta
Parransänki
Selkäkarvat
Iso kello
Kaikki nämä mun miehessä saa kuumaksi.
Toki muutkin asiat.
Koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä miksi, mutta miehen alaselkä kiihottaa mua ihan hemmetisti.
No sepä erikoista! Tosiasiassa ap on kilttimies joka toivoo jonkun friikin ominaisuutensa löytyvän täältä.
Se että aikuinen, miehekäs mies pitää karkeista :D siinä on vain jotain hellyyttävää
Vahvat käsivarret ja semmoset työtä nähneet kourat.
Niskan paljastava miesnuttura. Ooh lalaa
Pitkät hiukset. Olen huomannut, että en hahmota yleensä esim. miesjulkkiksia yleensä hyvännäköisinä, ellen mieti, miltä he näyttäisivät pitkähiuksisina. Sitä kautta jotenkin korostuvat kasvonpiirteet ja muu :)
Skarppius, se ettei sekoile. Toisaalta sekoilukin voi olla viehättävä piirre oikealla tyypillä, ja sillä ne kaikki piirteet kuten takertuvuus, haavoittuvuus jne on vaan vetoavia piirteitä. Ulkoiset asiat jää sitä toissijaisemmaksi mitä enemmän ikää tulee, toki huomioin hyvännäköiset miehet aina jostain syystä. Eksentrisyys musikaalisuus, lievä outous
Pituus Mahdollisimman lähellä omaani ja olen alle 170. En siedä pitkiä miehiä ollenkaan.
Katselee silleen muka mökönä ja vakavana alta kulmien. Tukka on paksu jouhikasa. Kävelee ryhdikkäästi rinta rottingilla ihan kuin olis muka jonnekin kiire. Nämä piirteet olleet monissa mielestäni seksikkäissä miehissä.
Kuoppa leuassa. Ahh.