Erikoisin asia, jota pidät seksikkäänä miehessä?
En oikein tiedä miksi, mutta miehen alaselkä kiihottaa mua ihan hemmetisti.
Kommentit (77)
Bile-etuliite nimessä, esim. Bile-Pekka, Bile-Make jne.
Silmien karsastus on jotenkin vetoava piirre :D
Pyörätuoli. Tai siis se, että mies on pyörätuolissa.
Länkisääret, isot jalat, isot kädet, kainalokarvat muun runsaan karvoituksen kanssa, hiki.
Homomies
Onnettomuuden vuoksi arpeutunut iho yhdellä tietyllä miehellä.
Kaljuuntuva päälaki, yleisesti.
Brittimaalaisklassikot, öljykangastakki, tweediä ja neuleslipoveri jne.
Luontoon liittyvät harrastukset, esim. lintujen bongaus muttei metsästys. Tähtien tutkailu.
Olut- ja viskiharrastus & -matkailu kimpassa.
Lukeminen.
Filosofointi.
Iso nenä. Sellainen roomalaistyyppinen, jossa on kyömy. Mutta pidän sellaisista neninstä myös naisilla. Meidän lähikaupan tytöllä on sellainen ja minun tekisi aina mieli kehua sitä. En ole kuitenkaan kehdannut, koska pelkään, että hän ottaisi sen vittuiluna. Isosta nenästä kun usein haluttaisiin eroon.
Aknearpinen iho kasvoissa
Tietynlainen feminiinisyys, vaikea pukea sanoiksi
Joku outo/ruma juttu tyylissä, esim. kummallinen hiustyyli tai joku karmea värikäs mummotakki tms
Tää nyt ei ehkä niin outo ole, mutta ehkä epätyypillinen, olen 27 ja tykkään vain itseäni nuoremmista miehistä, en vanhemmista tai edes samanikäisistä oikeastaan koskaan.
Minä pidän vinoista hampaista sekä lievästä ylipainosta. Mutta rajansa kaikella. Hampaiden tulee olla vinoudestaan huolimatta puhtaat ja huolellisesti hoidetut, eikä mittava ylipaino ole enää kovin komeaa minunkaan mielestäni.
Viikset. Movember on parasta aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys.
Tämä kyllä on listan voittaja: ehdotomasti hyvin hyvin erikoinen ja epätavanomainen piirre miehessä.
(Kiitos illan nauruista.)
Isot kourat, metsästä tarttunut ulkoilman ja savun tuoksu, sänki (ei ehkä erikoinen?)
Vierailija kirjoitti:
lihaksikas selkä!
Olipa erikoinen. :D Vähän kuin mies vastaisi että timmi perse naisella on omituisen kiihottava.
Riippuu paljonkin miehen persoonallisuudesta, mutta seuraavia ulkonäköjuttuja olen pitänyt kiihottavina ainakin yhdessä miehessä:
- harvat ja epätasaiset hampaat
- vinot ja epätasaiset hampaat (eri miehellä)
- kierot silmät
- pälvikalju
- pihtipolvet
- kaljamaha
- syvät poimut kasvoissa poskien ja nenän välissä
- lähellä toisiaan olevat silmät joissa on pysyvästi tuijottava ilme (pienet iirikset ja pupillit)