Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset suosivat mieluummin lihavaa nallekarhumiestä kuin kevyttä, timmissä kunnossa olevaa urheilijamiestä?

Vierailija
03.04.2017 |

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa, karhumainen, timmi joka osaa ottaa myös rennosti eikä vahdi jokaista suupalaa. Liian timmi ei miellytä jos ei älyttömän hyllyväkään ihan terveydellisistä syistä.

Vierailija
22/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon ylipainoisia naisia. Kyllä timmi mies aina hoikalle naiselle kelpaa. Tai ei välttämättä jokaiselle, mutta monelle.

Suomalaisista naisista on ylipainoisia noin 1/2. Miehistä noin 2/3.

Niin? Sittenhän jokaiselle ylipainoiselle naiselle on oma mies olemassa. Hyvä tilanne naisille mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat, ettei he ansaitse komeaa lihaksikasta menestyjää. Vähän sama juttu kun monet viisaat ihmiset eivät menesty, koska he pelkäävät menestystä. Helpompaa on pelata varman päälle ja ottaa vaatimattoman näköinen pullukka. Iso haba ja paksu lompakko saavat epävarmat naiset kaikkoamaan. Ainoastaan itsevarma nainen uskaltaa ottaa menestyvän lihasmiehen.

Vierailija
24/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska makuja on monenlaisia. Itse tykkään nallekarhumaisista ja parrakkaista, kaljaa juovista ja kitaraa soittelevista miehistä. Urheilijat ja "itsestään huolta pitävät" ei kiinnosta yhtään. Ei meillä olisi riittävästi yhteistä. Ei kukaan urheilija tällaista pulskaa taidenörttiä kyllä huolisikaan :).

Vierailija
25/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole itsehillintää olla timmissä kunnossa siksi mieskään ei saa olla. Minä punnitsen ruokani ja sillä sipuli!

T: 3500 kcal päivä = ei nälkää

Vierailija
26/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Naisten äly taas? Miehissä on siis joko läski epäitsekäs ihanuus tai sporttinen itsekäs paska. Vai niin.

Vierailija
27/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla kimmoisa eikä mikään lyllerö.

Vierailija
28/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei sytytä yhtään mikään timmi kroppa.

Ei kai se muilta ole pois. Makuja on monia.

Vierailija
29/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Naisten äly taas? Miehissä on siis joko läski epäitsekäs ihanuus tai sporttinen itsekäs paska. Vai niin.

Naisten älyä voi hyvin mitata tällä palstalla. Puhuimmat aiheet ovat sohvaperunat ja temptetion island etc. Eihän se ole ihme, että miehet ovat vetäytyneet keskenään vuosisatoja filosoimaan sikarihuoneille ilman naisia.

Vierailija
30/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan timmin miehen kanssa. Ajan kanssa se on muuttunut nallekarhuksi.

Miksi miehet lopettavat treenaamisen kun saavat naisen kiikkiin?

Vierailija
31/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä nallekarhuilla on rahaa, ja se näkyy vyötärössä.

murr murr.

Vierailija
32/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset eivät tohdi pariutua huippumiehen kanssa, joka olisi vaikka treenattu ja korkeasti koulutettu. Ehkä nykyään tehdään enemmän toisenlaisiakin ratkaisuja, mutta jos vaikka vielä 90-luvun Suomessa olisi ollut tyylikäs, hyväkroppainen ja menestynyt mies - siis kaikkea tätä yhtä aikaa - niin se olisi ollut selvälle enemmistölle lähinnä hämmentävän outoa ja liiallista. Sopimatonta enemmän kuin haluttavaa.

Suomalainen normi miehelle on kohtuullisuus ja tavallisuus. Siitä poikkeavat ottavat aina riskin.

Vierailija
33/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhut on just ihania!

Vierailija
34/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen/hieman pyöreä 161cm 54kg nainen. Poikaystäväni ovat aina olleet isoja/ minua isompia. Monesti sellainen 170cm 65kg mies ei kiinnosta.miehen pitää painaa ainakin 75kg et näyttää mieheltä. Naisen pitää olla pieni ja miehen isompi,oon sitä mieltä. Miehen pitää tuntua suojelevaiselta yms. Mutta jos luonne huono niin silloin ulkonäkö ei merkkaa.

Vierailija
35/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lenkkelevät kipittäjät trikoissaan ovat niin naurettavan näköisiä, liikennevaloissakin täytyy juosta paikoillaan. Joo, ei kiitos sukkahousumiestä.

Vierailija
36/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran yhden juoksemiseen pakkomielteisesti suhtautuneen miehen kanssa. Sain traumat siitä, kun elämässä ei ollut mitään muuta kuin juoksutreenit, juoksutreeneistä postailu, juoksu-, triathlon- ym. uutisten postailu, juoksukenkävertailujen postailu, blaa blaa blaa, foam rollerilla rullailua, hierojakäyntien suunnittelua... Mainitsinko jo juoksuharrastuksesta puhumisen johon liittyy tietysti ylihintaisten juoksuvaatteiden ostelu ja taas niistä postailu naamakirjaan?

Todella rasittava ihminen, ei kai kaikki timmit wannabe-urheilijamiehet ole tuollaisia? Mutta tässä siis syy miksi saan puistatuksia nähdessäni liian timmejä ja sporttisia miehiä tai kuullessani sanan "maraton" :-)

37/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se omasta mielestään huippukunnossa oleva 160 cm / 45 kg adonis ei sitten kuitenkaan ole ihan sitä mistä naiset tykkää... ;)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
38/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen timmin itikan munaluu tai mikä lie häpykumpuluu (mikä se on miehellä?) hankas tositoimissa omaa luutani niin, että piti keskeytellä hommia. Ei kovin eroottista.

Vierailija
39/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi sietää läskiä miehellä. Olen ehkä vaativa, mutta miehen pitää olla kovassa kunnossa, jos minun kanssani haluaa olla. Olen kyllä itsekin todella liikunnallinen ja tarkka ruokavaliostani. Miehen myös tulee olla korkeakoulutettu ja hyvä siinä mitä tekee. En ole hirveästi rahan perään, mutta toki korkeat tulot ovat bonus.

Vierailija
40/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pinnallisuus ja omien lihaksen ihailu ei ole viehättävää. Valitettavasti aika usein nämä sali-sepot ovat juuri sellaisia. Tai ainakin kaikki tuntemani ja näin mielikuva leviää. Lisäksi monesti puuttuu se sisältö sieltä korvien välistä ja se sisältö on ainakin itsellä se mikä on kaikkein hotseinta miehissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi