Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset suosivat mieluummin lihavaa nallekarhumiestä kuin kevyttä, timmissä kunnossa olevaa urheilijamiestä?

Vierailija
03.04.2017 |

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmikuntoinen urheilijamies on seksikkäämpi, mutta tekee olon epävarmaksi jos oma vartalo ei ole täydellisen hoikka ja timmi. Itse olen hoikka mutta en kovin timmi, joten ihannepuolisoni olisi vastaava mies, ei liian epäkiihottava pullukka, mutta ei myöskään liian seksikäs urheilija.

Vierailija
42/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset ketkä on itse puutteellisia ovat näiden "nallekarhumiesten" kanssa. Katso ympärillesi seuraavan kerran: yleensä näet kaksi punkeroa kävelylenkillä, tai kaksi hoikkaa ja hyvännäköistä ruokaostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas luullaan, että timmi tarkoittaa jotain 55kg hyttystä. Voit olla timmi ja vaikka 90kg, rasvaprosentista se on kiinni. Miehenä olo on paras, kun rasvaprosentti on siinä 12% kieppeillä.

20%-25% rasvaprosentti ja olo ei ole läheskään niin sähäkkä ja nopea. On hyvä olla voimaa ja staminaa, ei pelkkää voimaa. Posket pitää olla lommolla vähän ja yläpalikat näkyä vähintään aina.

Otsikossa puhuttiin tosin juuri kevyistä.

En tiedä, ehkä alitajuisesti koen, että luonnostaan rotevalla on jotenkin miehekkäämmät geenit kuin sellaisella, joka joutuu tekemään asian eteen työtä. Ja suupaloja vahtiva mies nyt ei ole kaikkein miehekkäin muutenkaan.

Vierailija
44/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muhun kyllä vetoaa urheilijakroppaiset, jos ulkonäköä ajattelee. Ehkei kuitenkaan ylilaihat juoksijat. Mutta se on ulkonäköä ja oikeasti ei ole minkäänmoista ukkelia kotona.

Vierailija
45/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä timmit ukot on usein kireitä, nuukia, omahyväisiä, pikkutarkkoja, neurooottisia nillittäjiä. Harrastuskena usein pyöräily, hiihto jne. :/

Vierailija
46/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpähän meille urheilullisille naisille enemmän niitä timmejä miehiä joista valita.

Vierailija
47/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Naisten äly taas? Miehissä on siis joko läski epäitsekäs ihanuus tai sporttinen itsekäs paska. Vai niin.

Naisten älyä voi hyvin mitata tällä palstalla. Puhuimmat aiheet ovat sohvaperunat ja temptetion island etc. Eihän se ole ihme, että miehet ovat vetäytyneet keskenään vuosisatoja filosoimaan sikarihuoneille ilman naisia.

Menkääpä eksyneet karitsat sitte takasi sivistyneiden seuraan, kun täällä ei jutut kerta miellytä 😹😹😹

Vierailija
48/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Mä pidän hoikista miehistä.

Vierailija
49/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mikä aloitus. Tuli hyvään saumaan, koska painiskelen juuri itseni kanssa, voinko kiinnostua ylipainoisesta miehestä vai en. Ennen olen aina ollut hoikkien, timmien ja normaalipainoisten perään. Saa olla laihaläski. Timmi urheilija ei oikein innosta siksi, koska se indikoi hyvin urheilullista elämäntapaaka tiukkaa ruokavaliota, enkä itse ole sellainen.

Mutta ylipainoisen kanssa en ole koskaan ollut ja suoraan sanottuna läski ällöttää. No, ainakin saisi tuntea itsensä pieneksi ja miehen sylissä olisi turvallinen olo. Vähän silti veikkaan, etten kykene tuon miehen kanssa mihinkään. Haluan voida ihailla miehen vartaloa ja haluta häntä. 20kg ylipainoa on aika eiii.

Vierailija
50/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan Miehen, enkä proteiini-rahka -Paavoa. Liika on tietty liikaa,kumoaan tahansa suuntaan.

Vierailija
51/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a enpä kyllä tuota tiedä.

Vierailija
52/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi itikkani muuttui vuosikymmenten vieriessä isoksi nallekarhuksi, ei paljon lupaa pyydellyt moiselle muutokselle.

Vierailija
53/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normaalipainon yläpäässä painoltani, en liiku muuten kuin hyötyliikuntaa, rakastan ruokaa ja herkkuja,makaan sohvalla katsoen sarjoja mieluummin kuin punnitsen ruokiani ja hikoilen salilla. Mulla ei olis paljoakaan yhteistä jonkun timmin kanssa. Oon seurustellut sellaisten kanssa ja voin sanoa että jokainen on ollut veemäinen narisija, joka ei anna mun nauttia elämästäni kuten haluan. Ja silloinkin kun olin lähellä alipainoa, yksi tällainen timmi elämäntapavalittaja sanoi että minulla on ylimääräistä ja ainakin 5 kiloa pitäis pudottaa. Hyi hele, ei enää ikinä tommosia kitiseviä kakaroita. Ottakoot jonkun pinnallisen bimbon itselleen tai runkatkoon yksin loppuelämänsä omien vatsalihastensa ihanuudelle.

Vierailija
54/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Naisten äly taas? Miehissä on siis joko läski epäitsekäs ihanuus tai sporttinen itsekäs paska. Vai niin.

Naisten älyä voi hyvin mitata tällä palstalla. Puhuimmat aiheet ovat sohvaperunat ja temptetion island etc. Eihän se ole ihme, että miehet ovat vetäytyneet keskenään vuosisatoja filosoimaan sikarihuoneille ilman naisia.

Mitä sinusta siis kertoo se, että viihdyt täällä?

Vierailija
55/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Smegma kirjoitti:

Olen huomannut saman. Onneksi peilistä voi nussia itseään silmillä, tuntuu hyvältä. Kannattaa viedä mieli munkkimodeen. Naiset syövät vain miehen energiaa chitä. Kun kassit on täynnä kuukausien spekua naiset silmäilevät, he haluavat tämän spekun = ravinnepommin sisäänsä, mutta en anna, se on mulle.

Paljon useampi egomaanikko mies saisi tosiaan lutkuttaa vaan itseään, ja jättää naiset rauhaan.

Vierailija
56/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla ei kaikilla ole sama maku? Sama pätee myös miehiin muuten.

Vierailija
57/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ketkä kaikki naiset? En ainakaan minä! En itsekään ole mikään plösöPirkko, miksi huolisin jonkun nallukan?

Atleettinen miesvartalo on ihana: leveä rintakehä, pyöreät lihakset, kovat reidet ja hoikka vyötärö, aah.

Vierailija
58/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni kävi niin, että ihastuin lihavan miehen luonteeseen. Tämä mies nyt vain sattuu olemaan minulle sopiva.

Vierailija
59/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Timmin miehen elämään mahtuu vain urheilu, pakonomainen syömisten vahtiminen ja oman itsensä peilistä ihailu.   Nallekarhujen elämään kuuluu muutakin kuin urheilu ja itsensä ihailu eivätkä suinkaan kaikki nallekarhut juo kaljaa.

Mua ei kiinnosta pätkääkään se, paljonko sä teet työltä kroppasi eteen, mua kiinnostaa se mitä sun päässä on. Eikä siellä  sun päässä ole muuta kuin sun oma kroppa, sun ruoat, sun peilikuva ja sinä ja sinä ja sinä joten mieluummin lähden nallekarhuni kanssa maistelemaan viinejä viinitiloille kun seuraan vierestä sitä  kun pullistelet peilin edessä kuin riikinkukko ja koitat tehdä kaikkiin naisiin vaikutuksen.

Vierailija
60/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mikä aloitus. Tuli hyvään saumaan, koska painiskelen juuri itseni kanssa, voinko kiinnostua ylipainoisesta miehestä vai en. Ennen olen aina ollut hoikkien, timmien ja normaalipainoisten perään. Saa olla laihaläski. Timmi urheilija ei oikein innosta siksi, koska se indikoi hyvin urheilullista elämäntapaaka tiukkaa ruokavaliota, enkä itse ole sellainen.

Mutta ylipainoisen kanssa en ole koskaan ollut ja suoraan sanottuna läski ällöttää. No, ainakin saisi tuntea itsensä pieneksi ja miehen sylissä olisi turvallinen olo. Vähän silti veikkaan, etten kykene tuon miehen kanssa mihinkään. Haluan voida ihailla miehen vartaloa ja haluta häntä. 20kg ylipainoa on aika eiii.

Miten jonkun läskin sylissä on turvallinen olo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi