Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset suosivat mieluummin lihavaa nallekarhumiestä kuin kevyttä, timmissä kunnossa olevaa urheilijamiestä?

Vierailija
03.04.2017 |

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon normaalipainon yläpäässä painoltani, en liiku muuten kuin hyötyliikuntaa, rakastan ruokaa ja herkkuja,makaan sohvalla katsoen sarjoja mieluummin kuin punnitsen ruokiani ja hikoilen salilla. Mulla ei olis paljoakaan yhteistä jonkun timmin kanssa. Oon seurustellut sellaisten kanssa ja voin sanoa että jokainen on ollut veemäinen narisija, joka ei anna mun nauttia elämästäni kuten haluan. Ja silloinkin kun olin lähellä alipainoa, yksi tällainen timmi elämäntapavalittaja sanoi että minulla on ylimääräistä ja ainakin 5 kiloa pitäis pudottaa. Hyi hele, ei enää ikinä tommosia kitiseviä kakaroita. Ottakoot jonkun pinnallisen bimbon itselleen tai runkatkoon yksin loppuelämänsä omien vatsalihastensa ihanuudelle.

No ootko aatellu tiputtaa sen femman? Jätät patukat syömättä ja käyt juoksemassa pari kk ni tipahtaa läski pois? Pumppaa pumppaa vai eikö jaksa?

Vierailija
62/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut timmin tyypin kanssa ja jessus sitä peilistä tuijottamisen määrää...ruokakaupassa piti syynätä joka saatanan purkin kyljet että kuinka paljon on energiaa..hohhoijaa. Ikinä ei voitu ottaa rennosti kun piti käydä salil vaan koko ajan. itse olin aika tikku ja tyyppi kehtas sanoo et voisin laihempikin olla. terveelliset elämäntavat ja treenaus on ok, mut jotain rajaa siihenkin. Nykyään näkee aika paljon tyyppejä joilla treenaaminen mennyt ihan yli. Ei sekään ihan normaalia ole.

Nykyinen mieheni ei ole tikissä mutta meillä onkin ihan sairaan kivaa yhdessä, se ei nillitä typeristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Naisten äly taas? Miehissä on siis joko läski epäitsekäs ihanuus tai sporttinen itsekäs paska. Vai niin.

Naisten älyä voi hyvin mitata tällä palstalla. Puhuimmat aiheet ovat sohvaperunat ja temptetion island etc. Eihän se ole ihme, että miehet ovat vetäytyneet keskenään vuosisatoja filosoimaan sikarihuoneille ilman naisia.

Mitä sinusta siis kertoo se, että viihdyt täällä?

Teen tutkimusta suomalaisen naisen alennustilasta.

Vierailija
64/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonisti kirjoitti:

Olen seurustellut timmin tyypin kanssa ja jessus sitä peilistä tuijottamisen määrää...ruokakaupassa piti syynätä joka saatanan purkin kyljet että kuinka paljon on energiaa..hohhoijaa. Ikinä ei voitu ottaa rennosti kun piti käydä salil vaan koko ajan. itse olin aika tikku ja tyyppi kehtas sanoo et voisin laihempikin olla. terveelliset elämäntavat ja treenaus on ok, mut jotain rajaa siihenkin. Nykyään näkee aika paljon tyyppejä joilla treenaaminen mennyt ihan yli. Ei sekään ihan normaalia ole.

Nykyinen mieheni ei ole tikissä mutta meillä onkin ihan sairaan kivaa yhdessä, se ei nillitä typeristä.

Niiku sul ei riitä psyyke olla tikissä, et oo tarpeeks kova. Sun miehen niskaa pitäs laittaa 200kg haluun nähä kyykkääkö vai murtuuko niiku sokeripala. Pumppaa pumppaa, what ever it takes.

Vierailija
65/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne timmit urheilulliset miehet ovat usein niin itseään täynnä, ettei ihailua riitä kumppanille.

Vierailija
66/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisliikkujat, normaalipainoiset on parhaimpia, terveimpiä ja parhaimpia. Jaksaa pyöräillä,lauteilla ja surffata mun kanssa muttei vahdi hiilareita. Ei alkoholisti, muttei absolutistikaan. Miksi ottaa epäsopiva kun voi saada mahtavankin. 😃

Vierailija
67/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavan jännämiehen pakarat ovat karvaisemmat ja jännemmät kuin kuivakan kilttimiehen. Tämänhän sinä halusit kuulla?

Vierailija
68/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian timmit miehet eivät ole seksikkäitä. Iskävartalo on paljon viehättävämpi.

Vierailija
69/69 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaksikas miesvartalo monia naisia kiinnostaa oman kokemukseni mukaan. Ja jos mies ei ole olemukseltaan ns. juntti tai itsensä puunaaja, niin vielä parempi jos lihasta löytyy. Ehkä liian kireä kunto on se pelottava, samoin oikeasti valtavat lihat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi