Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ylisuuria odotuksia tuntemasi ikisinkut asettavat kumppaniehdokkailleen?

Vierailija
03.04.2017 |

Siis jos olet sivusta seurannut tilannetta, niin mitä olet havainnut?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku. Liian suuri odotus on se, että saisi uskollisen miehen, joka haluaa tutustua myös persoonaan.

Vierailija
2/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkku ja omat vaatimukset ovat:

- näyttää tunnistettavasti naiselta eikä ole sairaalloisen laiha tai lihava

- pulssi

- lapsia ei ole eikä tule

- ikä likimain 18-40v

Olenkohan liian nirso? Pitäisiköhän jostain joustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis.

Vierailija
4/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa rikas naistenmies joka haluaa viimein asettua aloilleen vaimomatskun kanssa

Vierailija
5/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikisinkulla pitäisi olla ollenkaan vaatimuksia kumppaniehdokkaille, jos haluavat kerran pysyä sinkkuina?

Minulla ei ainakaan ole.

Vierailija
6/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku. Liian suuri odotus on se, että saisi uskollisen miehen, joka haluaa tutustua myös persoonaan.

"Haluaa tutustua persoonaan" = ruman ja epäsosiaalisen naisen pitäisi kelvata.

Vierailija
7/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun ikäluokassani (40-50v) naiset saattavat asettaa hieman toisilleen ristiriitaisia kriteerejä miesten suhteen. Miehen pitäisi olla timmikroppainen ja hyväkuntoinen lapseton sinkku mutta silti kuitenkin naista itseään vanhempi. Se voi olla vähän mahdoton yhtälö joskus.

Vierailija
8/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pulssi

- ikä likimain 18-40v

Jos itse täytät samat vaatimukset, niin ne on ok.

Tuli mieleeni yksi "turnoff" nettideitti, joka vaati naiselta, että ei saa olla (vielä ainakaan) lapsia, joka sinänsä on ok, mutta sitten deitillä selvisi, että hänellä on 3 ja kahden eri naisen kanssa. Minusta vaatimus oli täysin kohtuuton ja kaksinaamainen.

Ketjun ap. kysymykseen vastaus siis: vaatii asioita, joita ei itse pysty täyttämään.

Vierailija
9/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ehdot kummallekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pulssi

- ikä likimain 18-40v

Tuli mieleeni yksi "turnoff" nettideitti, joka vaati naiselta, että ei saa olla (vielä ainakaan) lapsia, joka sinänsä on ok, mutta sitten deitillä selvisi, että hänellä on 3 ja kahden eri naisen kanssa. Minusta vaatimus oli täysin kohtuuton ja kaksinaamainen.

Ketjun ap. kysymykseen vastaus siis: vaatii asioita, joita ei itse pysty täyttämään.

No kaikki muut, mutta en yllättäen näytä naiselta :D

Vierailija
10/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis miehen vastaus tähän?

Naisena vastaan, että tuo tarkoittaa sitä, että naisena "vaadin" että minun kanssani pitää keskustella, ja puhua siis myös asioista, joista minä olen kiinnostunut ja minä pidän, eikä esim. vain moittia ja haukkua ja kysyynalaistaa kaikkea mitä minä olen.

Vastavuoroiroisuus periaatteen mukaan ruma ja epäsosiaalinen mies ei oikein voisi toiseltakaan muutaa vaatia.

Vierailija
11/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samat ehdot kummallekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pulssi

- ikä likimain 18-40v

No kaikki muut, mutta en yllättäen näytä naiselta :D

Olisin voinut lyödä vetoa, että vastaat noin. Miehen pitää tietysti näyttää mieheltä.   ;-)

Vierailija
12/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun ikäluokassani (40-50v) naiset saattavat asettaa hieman toisilleen ristiriitaisia kriteerejä miesten suhteen. Miehen pitäisi olla timmikroppainen ja hyväkuntoinen lapseton sinkku mutta silti kuitenkin naista itseään vanhempi. Se voi olla vähän mahdoton yhtälö joskus.

Minulla on myös yksi tuollainen tuttava vaikka vähän nuorempi. Hän hakee jatkuvasti seuraa itseään 5-10 vuotta vanhemmista miehistä ja sitten pettyy koska he ovat vanhoja ukkoja. Hänen pitäisi joko laskea ulkonäkövaatimuksia tai sitten katsella vähän nuorempaa seuraa. Mutta ei se tunnu toteutuvan.

Vierailija
13/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti x kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis miehen vastaus tähän?

Naisena vastaan, että tuo tarkoittaa sitä, että naisena "vaadin" että minun kanssani pitää keskustella, ja puhua siis myös asioista, joista minä olen kiinnostunut ja minä pidän, eikä esim. vain moittia ja haukkua ja kysyynalaistaa kaikkea mitä minä olen.

Vastavuoroiroisuus periaatteen mukaan ruma ja epäsosiaalinen mies ei oikein voisi toiseltakaan muutaa vaatia.

Sulla ei taida olla paljon varaa vaatia. Miksiköhän olet jäänyt yksin?

Vierailija
14/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin myöskin miestä, joka haluaa tuntea persoonan ulkokuoren alla. Olen viehättävä ja osaan ehostaa itseni hyvin, tarpeeksi laitettu mutta riittävän luonnollinen jotta miehet kiinnostuvat lähinnä olemuksestani. Harvalla on intoa keskustella syvemmällä tasolla asioista ja minut sivuutetaankin helposti sellaisena nättinä pienenä käsivarsikoristeena, että mitäs sinä tyttö siinä päätäsi vaivaat politiikalla tai muulla yhteiskunnallisesti puhuttavalla asialla. Tietysti moni myös yllättyy, että minulla on alakouluikäinen kotona ja sekin on ollut iso turn off. Minulle riittäisi ihan tavallinen, luotettava ja kiltti mies joka haluaisi asettua aloilleen, olen hyvin perhekeskeinen itse.

Vierailija
15/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ikisinkku? Itse miellän sen ihmiseksi, joka on ikuisesti sinkku ja käytännössähän tällaista ei kenestäkään voi sanoa, ellei sinkku ole ikisinkku omasta tahdostaan. Siinä tapauksessa tuskin mitään kriteerejäkään tarvitsee miettiä?

Mutta jos nyt mietin oman tuttavapiiriini sinkkuja, jotka haluaisivat parisuhteen, niin ei minusta suurimmalla osalla heistä liiallisia vaatimuksia ole. Minusta ei ole liikaa vaatia esim. rehellisyyttä, uskollisuutta, luonteiden yhteensopivuutta, sitoutumishalukkuutta, kohtuullista ulkonäköä tms.

Oli kyllä yksi mies, ihan tavallinen duunari ja ulkonäöltään perusjamppa, jolla oli monta vuotta erittäin korkeat kriteerit naisen ulkonäön suhteen. Siis hän oli mielessään kuvitellut jonkinlaisen ihannenaisen ja halusi sitten suunnilleen pilkulleen sellaisen. Oli hyvin tarkat vaatimukset mm. hiusten värin ja - pituuden suhteen, kuten myös naisen pituuden, painon ja kuppikoon suhteen. Huuletkin piti ehdottomasti olla täyteläiset ja silmien ehdottomasti siniset jne. Hän ehti kolmekymppiseksi ennen kuin tajusi, ettei ole realismia asettaa niin tiukkarajaisia vaatimuksia. Sen oivalluksen jälkeen hän on sittemmin löytänyt kaksikin nättiä ja mukavaa naista, joista toisen kanssa on nyt naimisissa.

Vierailija
16/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sanoa kuin omalta kohdaltani. - Toivoisin, että kumppanini toisi elämääni lisäarvoa ja merkitystä. Ei tietenkään hänen pidä olla täydellinen, - enhän itsekään ole. Mutta hänen täytyisi tuoda jollain lailla lisäarvoa elooni, koska tiedän liian hyvin pärjääväni oikein hyvin itseksenikin. En halua kumppania vain jotta voisin sanoa, että elän tai olen parisuhteessa. Toivoisin myös, että hän ei pitäisi minua liian itsestään selvyytenä, ja, että itsekin muistaisin, että toisinkin voisi olla; etten myöskään pitäsi häntä itsestään selvyytenä. Toivon siis. että meillä kummallakin olisi hyvä ollla monta kertaa yhdessä, vaikka muitakin "ottajia" tai vaihtoehtoja olisi sekä nyt että myöhemmin, toistaiseksi.  

Vierailija
17/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikisinkku. Heitän läppää millainen miehen tulisi olla ja monet pitää mua nirppanokkana, ranttuna jne. Tosiasia on, että exän kanssa suhde melkein tappo mut ni musta ei ole päästään ketään lähelleni. Mä en kestä läheisyyttä. Et joo ylisuuret odotukset sinänsä ettei tarvi koskaan ketään päästää lähelleen.

Vierailija
18/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja epäsosiaalinen mies sheimaa naista sillä perusteella että nainen on hänen kuvitelmissaan ruma ja epäsosiaalinen. Okei....

Vierailija
19/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku. Liian suuri odotus on se, että saisi uskollisen miehen, joka haluaa tutustua myös persoonaan.[/quote

Hahah taitaa peilistä ja kyynisestä elämänasenteesta löytyä syy

Vierailija
20/83 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 3-kymppinen ikisinkku nainen sanoo, että haluaa miehen joka ei juo joka viikonloppu tai ylipäätänsä ole kova kännäämään.

Suurin osa miehistä odottaa koko viikon, että pääsisi perjantaina baariin eli "hieman" epärealistista!

Pitää myös itseään parempana kuin me muut, koska ei pahemmin juo, harrastaa paljon liikuntaa ja huolehtii ulkonäöstään. Hyvännäköiset pitkät hiukset sillä on, mutta ei niiden hiusten kanssa parisuhteessa olla. Useimmilla miehille ei tuollaisilla asioilla ole paljonkaan väliä.

Tulee jäämään yksin jos ei normi duunari perjantaipulloineen ja tupakoineen kelpaa. Raskas työ, raskaat huvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä