Millaiset vaatteet baariin 30+ ikäiselle?
Varmaan aika tyhmä "ongelma" mutta olen ollut kotiäitinä enkä ole käynyt vuosiin yöelämässä. Tarvitsen siis kipeästi apua. Mikä olisi asiallinen asukokonaisuus 30+ ikäiselle yöelämään? Kynnys lähteä baareilemaan on muutoinkin aika iso enkä halua näyttää reppanalta juntilta, jonka pukeutuminen ja tyyli on 10v takaa.
Aiemminkin olin vähän tylsä bilepukeutuja, toppi + farkut. Laukku- ja kenkämuotia seurasin silloin, kun korkkarisaappaat ja Guessin bling-pikkulaukut oli pinnalla :D. Olen yrittänyt googletella mutta olen vähän vanha kopioimaan parikymppisten muotibloggareiden asukokonaisuuksia, ja onhan tuo kroppakin ottanut osumaa ja imetys vienyt tissit :/.
Kommentit (26)
Jos olet miestä vailla, niin tyköistuvat housut joista peppu erottuu edukseen. Sinänsä paljastavaa ei tarvitse olla.
Isken heti juttusillesi kun tulet paikalle
M23
Minihame, toppi ja saappaat. Muista laittaa paljon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monenlaista hiihtäjää siitä baarissa on, eli sikäli ei paineita :) Riippuu myös hyvin paljon siitä, millaiseen paikkaan olet menossa.
Aika paljon näkee edelleen farkut + toppi -yhdistelmiä, eli ei siinä ole mitään viikaa. Eli ei mitään kaikkein kulahtaneimpia farkkuja, mutta jos olet hoikka niin korkokengät/nilkkurit, pillifarkut ja joku kiva paita, pääkaupunkiseudulla oon nähnyt viime aikoina paljon tämän tyylisiä asukokonaisuuksia:
Tuohon kivat korvikset ja yksinkertainen olkalaukku.
Mekkoja näkyy myös, talvella oli ainakin paljon paljettimekkoja ja nyt sitten aika tavallisia trikoo- tai kotelomekkoja.
Ovatko nuo linkittämiesi kuvien naiset mielestäsi yli 30 vuotiaita?
Kolmekymppiset ei näytä vanhoilta.
Eivät näytäkään, mutta nuo kuvat on mielestäni parikymppisistä aika suurella varmuudella.
https://cdn1.thehunt.com/app/public/system/zine_images/6469386/original…
Tota napapaitaa en suoittele, mielummin vaikka pitkähihainen body, mutta noita housuja näkee nykyään todella paljon baareissa. Korostaa persettä ja peittää siideriturvotusmahan ja feikkaa muutenkin vyötärön jos sitä ei ole. Sopii kaikille vartalotyypeille. Sit jotkut just tommoset sirot korkkarit ja kiva meikki. :)
n19
Kiitos vastauksista! Näistä on ollut paljon apua :). Tiedän, että monenlaista hiihtäjää pyörii yöelämässä, on tullut itsekin nähtyä "aktiivibaariaikoina" monenmoista. Oma tyylini on ollut vähän rock tai hipahtava, paitapuseronainen en ole vieläkään, mutta niittitopit ja revityt farkut jätän ehkä suosiolla nuoremmille.
Huojentavaa kuulla, että vanhasta kelpo farkut + toppi -kombostakin voisi kehitellä ajanmukaisen asun :). Taidan lähteä toppiostoksille, pillifarkkuja ja jeggingsejä löytyy kaapista.
Selvennetään vielä lopuksi, että seuraa en ole hakemassa koska olen ihan onnellisesti naimisissa lasteni isän kanssa ja parrua saa kotoakin :D.
Ite panisiin discopantsit, topin ja korkeakorkoiset kengät.
Ja sitten panisin.