Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi firmat

Vierailija
03.04.2017 |

Minkä takia firmat ei tee tuotteitaan KIT:ttinä. Eli kodinkoneet ja kännykät yms myytäisiin osina jotka asiakas itse kasaa kotonaan. Samalla asiakas oppii miten laite toimi ja ymmärtää missä on vika jos laite särkyy. Tuote voidaan myydä 10 kertaa halvemmalla koska työvoima on erittäin kallista. Ja jos tuote särkyy niin varaosia on helppo hommata koska ne on halpoja ja tulee osina joten särkyneen osan voi tuotteestaan vaihtaa TAI päivittää parempaan osaan. Eli osa osalta päivitetään tuotetta kokoajan.

Kuvittele leivänpaahdin jonka olet rakentanut itse osista. Ei mahu kun 2 paahtaria? Osta tuplaaja varaosa jolla saat paahtimen paahtamaan 4 paahtaria.

Tällä tavalla ihmisten työ olisi rakentaa ja kasata osia. Nämä osat viedään pakkaajalle, ja pakkaaja tekee niistä paketteja ja lähettää kauppaan myytäväksi.

Asiakas ostaa paketin ja kasaa sen kotona itse.

Nämä tuotteet myydään tavallisten tuotteiden oheella tähdättynä köyhemmille ihmisille ja työttömille joilla on vaan aikaa kotonaan. Ostat tuotteen halvemmalla koska olet köyhempi ja rakennat sen itse kotona koska olet työtön ja sinulla on aikaa. Tämä olisi loistava idea, KIT puhelimia on jo myynnissä. Myös kaikkia radio-ohjattavia KIT juttuja on myös myynnissä. Kit on siis paketti joka sisältää osat vähän niinkun leego palikat. Lelu pitää itse kastata. Miksi ei tätä tekniikkaa voi yhistää kaikkeen.. Tietokoneen hiiri joka pitää ite kasata.. Ruuvata sensorit ja näpsäyttää piuhat kiinni.. Kaikki tuotteet olisi sellaisa että ne sais perus työkaluilla kasattua.

Tottakai tälläset sähköjutut olis ne piirilevyt ja sähköjohot valmiina paloina ettei niitä tartte kolvaamaan rueta mutta kaikki mekaaniset osat ja kuoret yms on helppo itse ruuvata kiinni..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi alapeukkupelle ilman mitään kommenttia. 

Vierailija
2/2 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne amerikassa tehny jonkun kitin jolla voidaan testata malaria ja hinta oli alle euron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla