Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ajoi yöllä humalassa, soitin poliisit perään ja nyt tulee sossut käymään.

Vierailija
03.04.2017 |

Jos joku tunnistaa tästä niin ei haittaa. Mies ei tiedä että kaksi sosiaalityöntekijää tulee käymään tänään. Sovittiin niin koska muuten mies lähtee karkuun. Illalla joi 16 kaljaa ja lähti ajamaan. Lähtiessä sanoin, että jos nyt lähdet niin soitan poliisit. Sanoi ei haittaa. Yritin ottaa avaimia pois mutta en onnistunut. Tuli takaisin kotiin, sanoin että soitin poliisit ja mies lähti uudestaan ajamaan. Soitin uudestaan poliisille että nyt hän ajelee täällä lähettyvillä. Eivät saaneet kiinni. Mies tuli yöllä kotiin noin kolmen maissa.

Kun olin poliisin kanssa puhelimessa niin lapsi itki ja he soittivat sossuille. Sieltä soitettiin heti minulle ja kerroin avoimesti tilanteen. Tänään meidän kunnan sosis soitti ja sovittiin tapaaminen. Kun nyt saisi miehen puhumaan.

Tiedän että miehellä on hermot kireällä. Alkoholi muuttaa tilanteen pahemmaksi. Silloin napsahtaa päässä. Mitähän apua meidän on mahdollista saada tähän tilanteeseen? Mitä apua miehen alkoholin käyttöön? Mitä toimenpiteitä tulee koko perheelle? Lastensuojeluilmoitus meistä tietenkin on jo tehty.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli nyt sellainenkin mieleen, että olisiko se hyvä ratkaisu jos mies muuttaisi vaikka vanhempiensa luokse joksikin aikaa. Jos tämä nyt siihen menisi. Lapsilla koulun vaihdos muuten ja kaverit jäisi pois. Jos mies tällaiseen tarpeen vaatiessa suostuisi. Ap

Miksi ne vanhemmat haluaisi alkoholistin nurkkiinsa?

Koska eivät halua alkoholistia lapsenlastensa nurkkiin?

Usko tai älä, jotkut pystyvät ajattelemaan muiden etua ennen omiansa.

Vierailija
42/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pääsivät eteiseen asti, mies näki heidät, oli hetken paikalla ja juoksi sitten kellarin kautta karkuun. He sieltä soittelee ja koittavat vielä varata miehelle omaa aikaa. Mies ei kuitenkaan tästä suuttunut. Tietää varmasti sisimmässään että on itse aiheuttanut tilanteen, vaikka vielä koittaakin syyttää minua sopan keittämisestä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli nyt sellainenkin mieleen, että olisiko se hyvä ratkaisu jos mies muuttaisi vaikka vanhempiensa luokse joksikin aikaa. Jos tämä nyt siihen menisi. Lapsilla koulun vaihdos muuten ja kaverit jäisi pois. Jos mies tällaiseen tarpeen vaatiessa suostuisi. Ap

Miksi ne vanhemmat haluaisi alkoholistin nurkkiinsa?

No, sinusta en tiedä, mutta itse en koskaan hylkäisi tai kääntäisi lapsilleni selkääni, olivat he sitten millaisissa vaikeuksissa hyvänsä.

Vierailija
44/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme siinä on, että "haluaa lähteä ajamaan"? Siis kännissä! Mihin/minne? Tuntuuko se ajeleminen kännissä jotenkin paremmalta, vai miksi helvtissä jotkut urpot saavat päähänsä hypätä rattiin kännissä? Mihin silloin on muka asiaa autolla?

Vierailija
45/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt olet ajanut miehen "nurkkaan".  Pakolla ei ketään saa raittiiksi. Sinussa ei ollut naista kertomaan totuutta. Totuus on, että teillä on suuria ongelmia ja älä ole sinisilmäinen. Miehesi menee mutta vain omasta aloitteestaan. Huonosti hoidettu.

Vierailija
46/46 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty ap! Se on nyt tai ei koskaan, ottaako apua vastaan. Jos ei, itse ottaisin eron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi