Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vauva ei käänny vko. n 36 mennessä niin käännetään käsin, ELI SIIS MITEN??

Vierailija
22.03.2006 |

kauhistuttaa jo pelkkä ajatuskin..

Koitetaan siis kääntää käsin.. hmm..

kertoisitteko..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ottaa sikiöstä otteen vatsan päältä ja todellakin (yrittää) kääntää pään alaspäin. Omakohtaista kokemusta ei ole - onneksi.

Vierailija
2/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin toimiva tässä ja käytössä monissa muissa maissa yleisesti. Eikä siihen liity riskejä, kuten ulkokäännökseen.

Minä en suostuisi. Jos ei käänny itsekseen, niin sitten sektio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kääntyvät ulkokäännöksellä ja toiset eivät. Ja jotkut kääntyvät heti takaisin. Tuuripeliä siis. Kuulemma aika epämiellyttävä kokemus...

Vierailija
5/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidan vauva arsyyntyi nii etta kaantyi!

Vierailija
6/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

kiva kun autatte..

Vierailija
7/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva käännettiin, ei ole epämiellyttävää. Käännös kesti ehkä minuutin, suosittelen :)

Vierailija
8/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotti se kääntäminen, mutta kääntyi sitten itse. Toisaalta luotan lääkäreihin, että tietävät mitä tekevät. Jos suositelisivat kääntämistä niin suostuisin yrittämään. Aina on tapauksia kun jokin menee pieleen. Niitä on turha ajatella. Eivät he tee asioita joissa on suuri riski mennä pieleen.

Vierailija
9/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä saa käyttää vain on lapsi on perätilassa, muuten vaara, että lapsi kääntyy rv:stä pt:hen

Vierailija
10/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä hapenpuutetta ja epileptisiä kohtauksia vielä vajaa kaksivuotiaana. Ja todennäköisesti kaikki alkoi siitä kun vauva väkisin käänneettiin.

Vierailija
11/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juttu siitä, kuinka mammajoogan seurauksena vauva oli kääntynyt perätilasta raivotarjontaan. Lehdessä neuvottiin kuvien kanssa odottajille turvallisia joogaliikkeitä, jotka edesauttavat vauvan kääntymistä oikeaan asentoon.

Vierailija
12/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käynnistymisen riski on aina olemassa.

Itse jo valmistuduin kääntöyritykseen, vaikka nyt rv34, mutta th väitti vauvan olevan perätilassa. Yksityisellä kävin ultrassa ja tämäpä onkin jo raivotarjonnassa ollut tie kuin kauan.

Vierailija
13/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin saat supistuksia estävän lääkkeen, sen jälkeen tehdään käännös, jonka jälkeen (onnistui tai ei) jäät vielä muutamaksi tunniksi tarkkailtavaksi mahdollisten komplikaatioiden varalta. Käännöksen ajan ultrataan myös koko ajan, jotta voidaan seurata mitä kohdussa tapahtuu.

Olen siis itse ollut ko. toimenpiteessä, ja mielestäni se oli aivan kamala!! Epämiellyttävä ja ahdistava lienevät parhaat sanat kuvailemaan tapahtumaa.

Omalla kohdallani käännös ei onnistunut; vain 50% ulkokäännöksistä onnistuu, ja kääntyneistäkin toiset 50% palaa takaisin perätilaan ennen synnytystä, joten lopullinen onnistumisprosentti on n. 25%.

Tiedän yhden tapauksen (monista) jolla käännös onnistui, ja hän on tietysti tosi tyytyväinen. Henkilökohtaisesti en enää siihen suostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi