Mieheni tekee liian tuhtia ruokaa
Kommentit (28)
Mies myös syöttää sinulle? Kaikkeahan saa syödä lihoamatta, kunhan muistaa kohtuuden...
Rasva laihduttaa. Eli tuhti ruoka keventää, "kevyt" lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Rasva laihduttaa. Eli tuhti ruoka keventää, "kevyt" lihottaa.
Riippuu siitä, mitä sen rasvan kanssa syö.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat siis paimennettavia älykääpiöitä koska eivät ilman miehen valvontaa pysty hillitsemään syömisiään, niinkö?
Eivät kaikki naiset ole. AP on.
Itse saan hermoromahdun kun meilla mies tekee kolmen paivan ruuat tuppereihin ruokavaa'aan avulla. Meilla arkiruoka on totisesti arkiruokaa, heratyskello soittaa kolmen tunnin valein ja muistuttaa etta taas pitaisi syoda yksi purkillinen kanariisia.
Meillä myös miehen takia pitää tehdä liian raskaita ruokia. Jos ruokana on jotakin kevyempää, mies availee koko illan keittiön kaappien ja jääkaapin ovia ja kyselee, onko mitään syötävää. Hän tuntuu olevan pohjaton kaivo., eikä liho vaikka mitä söisi.
Myös minä haluaisin syödä vatsani täyteen enkä olla koko ajan pienessä nälässä siksi, etten voi syödä noita peruna/kastikkeita kuin puolikkaan annoksen verran.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös miehen takia pitää tehdä liian raskaita ruokia. Jos ruokana on jotakin kevyempää, mies availee koko illan keittiön kaappien ja jääkaapin ovia ja kyselee, onko mitään syötävää. Hän tuntuu olevan pohjaton kaivo., eikä liho vaikka mitä söisi.
Myös minä haluaisin syödä vatsani täyteen enkä olla koko ajan pienessä nälässä siksi, etten voi syödä noita peruna/kastikkeita kuin puolikkaan annoksen verran.
Kevyt ruoka ei nälkää pidä, senhän huomaa miehesi käytöksestä. Miksi haluat vatsasi täyteen ruokaa? Eikö riittäisi se, että olet kylläinen?
Ei pekoni hyvää ravintoa olekaan. Olisit kehottanut miestäsi käyttämään mieluummin tuoreita kylkiviipaleita, niissä ei ole mitään ylimääräisiä aineita.