Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko vain "puutteessa" vai biseksuaali?

Vierailija
02.04.2017 |

Olen ollut vastentahtoisesti selibaatissa seksittömän avioliittoni vuoksi jo yli kolme vuotta, sillä en tahdo pettää miestäni. Hiljattain ihastuin (salaa) yhteen naiseen, jota näen silloin tällöin. Nykyään fantasioin hänestä aivan jatkuvasti: herätessäni, unissani, mennessäni nukkumaan, käydessäni kaupassa, tehdessäni töitä jne.

Kirjoitan hänestä pieniä eroottisia fantasiatarinoita ja piirrän hänestä kuvia. Muuten elän ihan normaalia, vastuullista tavisaikuiselämää. Haluaisin hänen kanssaan aivan kaikkea ihanaa ja erittäinkin fyysistä läheisyyttä. Miestäni olen edes halannut noin reilu vuosi sitten viimeksi. Edellisestä suudelmastakin on varmaan noin kolmisen vuotta.

Kysymys kuuluu, olenko a) puutteessa, b) biseksuaali vai c) tulossa hulluksi tms.? Ja toinen kysymys: mikä tähän auttaisi. Alan nimittäin olla kohta epätoivoinenkin tämän ihastumiseni kanssa. Help!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, itsekin olen ihastunut useampaankin henkilöön (miehiin ja naisiin) kun tuntui ettei omaa miestä kiinnostanut seksi tai muu fyysinen läheisyys, jotka ovat minulle tärkeitä suhteessa.

Voihan tuo vakavampaakin olla... Haluatko miestäsi enää? Uskotko, että suhteellanne on tulevaisuutta?

Vierailija
2/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, itsekin olen ihastunut useampaankin henkilöön (miehiin ja naisiin) kun tuntui ettei omaa miestä kiinnostanut seksi tai muu fyysinen läheisyys, jotka ovat minulle tärkeitä suhteessa.

Voihan tuo vakavampaakin olla... Haluatko miestäsi enää? Uskotko, että suhteellanne on tulevaisuutta?

Ja vastaus kysymykseesi: olet ilmeisesti ainakin puutteessa, bi, ja mahdollisesti rakastunut? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en kieltämättä enää itsekään koe juuri minkäänlaista halua miestäni kohtaan, joten olen aika skeptinen sen osalta, että liitollamme olisi enää tulevaisuutta. Ajatukseni ovat jotenkin myös kietoutuneet hyvin vahvasti sen ihailemani naisen ympärille. Uneksin hänen läheisyydestään ja vartalostaan tai korkeintaan jostakin muusta ko. naista muistuttavasta ihmisestä...eli siis naisesta. Uskoisin jopa, että mielenkiintoni miehiä kohtaan on hiipunut vähitellen muutenkin.

Mieheni on kaiken muun ikävän lisäksi ollut todella väkivaltainen ja julma minua kohtaan sekä haukkunut lukuisat kerrat ulkonäköäni, vaikka olen ihan ok-näköinen ja hoikkakin. Miehiä kohtaan on tullut jonkinlainen pelko, ja alan olla vakuuttunut, että mieheni mielipiteet jotenkin laajemminkin vastaisivat miesten ajattelua, joten ajatus naisesta tuntuisi niin paljon paremmalta siinäkin mielessä.

T. Ap

Vierailija
4/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on biseksuaaleja. Toiset vain myöntää sen itselleen ja toiset ei.

Vierailija
5/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en kieltämättä enää itsekään koe juuri minkäänlaista halua miestäni kohtaan, joten olen aika skeptinen sen osalta, että liitollamme olisi enää tulevaisuutta. Ajatukseni ovat jotenkin myös kietoutuneet hyvin vahvasti sen ihailemani naisen ympärille. Uneksin hänen läheisyydestään ja vartalostaan tai korkeintaan jostakin muusta ko. naista muistuttavasta ihmisestä...eli siis naisesta. Uskoisin jopa, että mielenkiintoni miehiä kohtaan on hiipunut vähitellen muutenkin.

Mieheni on kaiken muun ikävän lisäksi ollut todella väkivaltainen ja julma minua kohtaan sekä haukkunut lukuisat kerrat ulkonäköäni, vaikka olen ihan ok-näköinen ja hoikkakin. Miehiä kohtaan on tullut jonkinlainen pelko, ja alan olla vakuuttunut, että mieheni mielipiteet jotenkin laajemminkin vastaisivat miesten ajattelua, joten ajatus naisesta tuntuisi niin paljon paremmalta siinäkin mielessä.

T. Ap

Miksi ihmeessä olet yhä miehesi kanssa? Väkivaltainen, haukkuu, ei seksiä... ei jatkoon!

Vierailija
6/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole. Se olisi minulle täysin ok, ja minulla on ollut mahdollisuus kokeilla naisen kanssa, mutta ei vaan kiinnosta. Pystyisin olemaan, mutta minua ei kiinnosta. 

Vierailija
7/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Miksi ihmeessä olet yhä miehesi kanssa? Väkivaltainen, haukkuu, ei seksiä... ei jatkoon!

Sen vuoksi, kun meillä on lapsia...siinä se ainoa syy sitten onkin.

Vierailija
8/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehetkin???

Vierailija
9/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole. Se olisi minulle täysin ok, ja minulla on ollut mahdollisuus kokeilla naisen kanssa, mutta ei vaan kiinnosta. Pystyisin olemaan, mutta minua ei kiinnosta. 

Ei minuakaan kiinnostanut ennen tätä ihastumistani. Aiemmin joskus leikittelin ajatuksella ja jotkut naiset saivat jotenkin pinnallisella ja "fyysisellä tasolla" kiinnostumaan, mutten olisi ikinä halunnut edes suudella naista. Nyt olisin valmis aivan kaikkeen.

Vierailija
10/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnostanut ennen tätä ihastumistani. Aiemmin joskus leikittelin ajatuksella ja jotkut naiset saivat jotenkin pinnallisella ja "fyysisellä tasolla" kiinnostumaan, mutten olisi ikinä halunnut edes suudella naista. Nyt olisin valmis aivan kaikkeen.

Sanoisin, että olet puutteessa. 

-edellinen

Vierailija
11/11 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että olet puutteessa. 

-edellinen

Toisaalta ihmettelen, miksi koen näin voimakkaita tunteita juuri naista kohtaan. Miksi en enää kiinnostu miehistä edes ajatuksen tasolla? :/