Pahinta mitä mies on sanonut parisuhteessa?
Omani sanoi juuri: olisin onnellisempi, jos ei oltaisi koskaan tavattu.
Meillä on 2 v lapsi ja toinen tulossa. Kärsin raskauspahoinvoinnista ja väsymyksestä, lisäksi olen flunssassa. Nyt tämä kriisi ilmeisesti johtuu siitä, kun sanoin, etten jaksa tänään siivota.
Mies meni mököttämään toiseen huoneeseen, itse jatkoin lapsen kanssa leikkimistä itkua pidätellen. Mies ei suostu selittämään mitenkään, mistä paha olo kumpuaa.
Kommentit (34)
Ihania helmiä. Oikeesti mitä hirvityksiä..
Huhhuh.
Kun näitä lukee, niin olen vieläkin onnellisempi miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olet Ruma, vanha ja lihava. Tätä mantraa ex mies toisti, että vieläkin soi välillä mielessä. Olen 170 cm ja 62 kg, mielestäni normaalipainoinen.
Todellakin olet normaalipainoinen. Painoindeksisi on 21,5. Normaalilukema on 18,5-25, joten olet hieman lähempänä ali- kuin ylipainoa.
Olet t*pettava.
T*pa itses.
Mene raiteille.
T*pan sut.
Nämä kaikki yltyi hänen ryhdyttyä pettämään ja mun jätettyä hänet.
Että hän on korkeatasoisempi kuin minä, joka olen ruma, lihava ja puhun vastenmielisellä äänellä. Bmi oli silloin 23,10, mikä on normaalipainon rajoissa vielä.
“Taasko sä oot vaan istunu koko päivän sohvalla? mä en halua tulla kotiin ja nähdä sua istumassa”
Olin juuri valmistunut pari viikkoa aikaisemmin ja etsin töitä. Olin siivonnut koko kämpän, tehnyt ruokaa, ja tietenkin lähettänyt työhakemuksia. Olin istunut sohvalla ehkä 10 minuuttia. Mies käyttäytyi kuin olisin joku pahimman luokan gold digger. Itsehän ei tehnyt työttömänä mitään, mutta sitä ei suostunut ikinä selittämään :)
Onhan näitä.. "Jos vielä lihot, otan eron koska en ala minkään valaan kanssa olemaan." Yleensäkin jos olen vapaapäivällä/lomalla ja istun sohvalla tai koneella hänen tullessa kotiin niin kuitti tulee varmasti... "Säkin olet koko päivän istunu laiskana p*skana koneella" vaikka kaikki tarpeelliset kotihommat on tehty ja ruoka Herraa odottamassa. Tämän tosin on oma äitinsä opettanut joka istuu sohvalla vasta kun koti on tiptop ja saunassa käyty 😳, siihen asti puuhaa taukoamatta jotain hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.. "Jos vielä lihot, otan eron koska en ala minkään valaan kanssa olemaan." Yleensäkin jos olen vapaapäivällä/lomalla ja istun sohvalla tai koneella hänen tullessa kotiin niin kuitti tulee varmasti... "Säkin olet koko päivän istunu laiskana p*skana koneella" vaikka kaikki tarpeelliset kotihommat on tehty ja ruoka Herraa odottamassa. Tämän tosin on oma äitinsä opettanut joka istuu sohvalla vasta kun koti on tiptop ja saunassa käyty 😳, siihen asti puuhaa taukoamatta jotain hyödyllistä.
Miksihän miehet tekevät tätä? Outoa kun oma mies oli samanlainen vaikka ei itsekään ollut mikään kodin hengetär. Minulta odotettiin jatkuvaa puuhastelua, mutta oli ihan OK jos hän pelasi koko päivän sohvalla.
Sun on ihan turha odottaa saavasi ketään toista miestä, koska oot niin vanha, ruma ja pska ihminen. Sulla ei edes ole oikeita ystäviä mutta yhden neuvon annan, että kannattaisi ehkä hankkia elämä. Ex sanoi näin ennen kuin jätin ja lähdin vähin äänin pois.
Tästä kommentista aikaa yli viisi vuotta - minä onnellisesti naimisissa rakastavan ja minua tällaisena arvostavan miehen kanssa ja ex katkera ja yksinäinen sinkku.
Voivoi. On teillä ongelmat. Mitäpä jos miehesi kanssa keskustelisitte asiallisesti kun tilanne on rauhoittunut?
mietin, että onkohan ihan rakentavaa jakaa näitä sairaita kommentteja tänne julkiseksi. lisää vaan vihaa ja pahaa oloa.
Olet Ruma, vanha ja lihava. Tätä mantraa ex mies toisti, että vieläkin soi välillä mielessä. Olen 170 cm ja 62 kg, mielestäni normaalipainoinen.