Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tykätä 60-70 luvun musiikista

Vierailija
02.04.2017 |

Onko teidän mielestä noloa tykätä 60-70 luvun musiikista esim: beatles, rolling stones, the hollies jne... olen 14 vuotias poika ja en tykkää nykynusiikista melkein yhtään

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa musiikkia silloin tehtiin kuin nyt. Onneksi olkoon, sinulla on korvaa musiikille.

Vierailija
2/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään!! Hieno ja fiksu poika olet, jolla on hyvä musiikkimaku. Nykymusiikki ei edes ole musiikkia enää... Kaikki nuoret ei ehkä ymmärrä sinun makuasi, mutta kulje vain rohkeasti pää pystyssä omaa polkuasi ja kuuntele sitä, mistä itse pidät! Älä välitä muista. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noloa vanhan musiikin kuuntelussa, mutta kyllä sinun iässä kannattaa seurata myös sitä oman ajan musiikkia. Ainakin on hyvä tietää, mitä muut samanikäiset kuuntelevat.

Vierailija
4/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tykkäähän monet klassisestakin, ja se on paljon vanhempaa yleensä. 60- ja 70-luvuilla tehtiin paljon hyvää musiikkia. Ole rohkeasti oma itsesi ja kuuntele sitä musiikkia josta aidosti tykkäät.

Vierailija
5/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa tehdä provoaloituksia.

Vierailija
6/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö kuuntelee myös, on nyt 9-luokalla. Ei siinä ole yhtään mitään pahaa, päinvastoin

Vierailija
7/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä musiikkimaku. Paljon nolompaa olisi tykätä nykyajan "musiikista".

Vierailija
8/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Esimerkiksi moni The Beach

Boysin kappaleista on yli 50 vuotta vanhoja mutta yhä ne on muodissa kun niitä kuulee esimerkiksi kaupassa kaiuttimista, telkun dokkareissa, elokuvissa ja viimeksi tällä viikolla telkun automainoksessa.

Ihania ikinuoria kesäkappaleita heillä.

Vierailija
9/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole noloa. Hienoa on se, että sinulla on itsenäinen musiikkimaku. Sitä ei kaikilla ikäisilläsi ole. Eikä menneiden vuosikymmenten musiikin kuuntelu sulje pois nykymusan kuuntelua. Vaatii vain kanttia löytää siitäkin se, mikä miellyttää.

Musiikkimaku muuten on mutkikas asia, jota musiikkitieteilijät ovat tutkineet hämmentävän vähän. Ja kuitenkin sillä näyttää olevan merkittävät sosiaaliset vaikutukset. 

Vierailija
10/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Mone biisit ovat klassikoita, kuuntelen niitä mielelläni. Klassikot ovat aina muodissa. :)

Vierailija
11/39 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan... Valitettavasti nykyään tehdään "musiikkia", jossa ei tarvitse edes mitään instrumenttia osata soittaa. Ei toki kaikki, mutta 95% eli nämä hip-hopit, suomiräpit jne.

Vierailija
12/39 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatles ainakin on aina yleissivistystä, eikä muussakaan 60-luvun musiikissa mitään vikaa ole. Sitä halveksivat vain ne, joilla ei ole populaarikulttuurin historiasta mitään käsitystä.

Vierailija
13/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään vanhasta musiikista (olen 11v) ja se ei ole mielestäni noloa. Musiikkimakuuni kuuluu esim. Irwin, Juice ja Tapio Rautavaara.

Vierailija
14/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä huolta. Musiikilla ei varsinaisesti ole ikää, enintään tallenteilla on.

Vierailija
15/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite 12v ja itekkin rakastan vanhaa musiikkia mun mielestä tää uusi musiikki on vaan kamalaa roskaa

Vierailija
16/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan tehtiin parasta musiikkia! Älykkyyden merkki, jos tykkäät.

Vierailija
17/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Suomiräpin kuuntelu on noloa.

Vierailija
18/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloo, sun pitäis vaan kuunnella Robinia niinku kaikki muutkin.

Vierailija
19/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nelikymppinen olen toki nolo, mutta myös teini-ikäiset tyttäreni kuuntelevat sujuvasti Queenia, Deep Purplea, Led Zeppeliniä, Beatlesia, Rolling Stonesia, Pink Floydia jne. :). Silloin tehtiin hyvää musiikkia <3

Vierailija
20/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon rautalankamusiikki takaisin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme